Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
HdL
Geregistreerd lid

Re: Worldwide Meetings 14 & 15 januari - INFO

Bericht door HdL » ma 02 jan, 2012 0:14

Dank voor de snelle reactie. Zo betaamt het een goede organisatie.

De beantwoording van de overige vragen wacht ik nog even af.
Overigens, als ik een bijdrage kan leveren verneem ik dat graag.

Gr,

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » ma 02 jan, 2012 0:22

Ik begrijp wel waarom het een en ander zo gebeurd. Ik kan me voorstellen dat speculaties vooraf over tijd en datum alleen maar verwarring kunnen geven. Ik beging zelf ook al bijna zoiets als Noordelijke organisator.
Het is niet iets waar je veel ervaring mee krijgt, dus is veel een eerste of een van de eerste keren.
Als er een gevoel van geheimzinnigheid zou zijn, dan is dat mijn inziens niet bewust. Ik respecteer de vrijwillige medewerking van deze organisatie.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 02 jan, 2012 0:25

Beste Henk,

Bedankt voor je compliment. Ik heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om je reactie aan te passen en je lijst te voorzien van enkele forumnamen. Voor de duidelijkheid, het evenement wordt door Saab Club Nederland, Saabforum.nl & Saab Nederland ondersteund, dus niet alleen door actieve forumleden.

Wat locatie betreft zijn wij duidelijk geweest: Randstad, dus geen Groningen of Helmond. Inderdaad ter voorkoming van speculaties willen wij wachten met het vrijgeven van al teveel details. Ook wij als organisatie kunnen pas verder als we de definitieve locatie bevestigd hebben gekregen.

Elitair? Excuses zijn wel op zijn plaats. We starten een initiatief dat door vele Saabrijders, -clubs, en landen is overgenomen. Niet omdat wij arrogant of bevoorrecht zijn. De meesten kennen ons niet eens. En is ook geen doel op zich. Wij doen het vrijwillig vanuit ons Saabgevoel.

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » ma 02 jan, 2012 0:33

En ik ken Tenfour niet eens...

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » ma 02 jan, 2012 0:34

O ja , Roger heet 'ie geloof ik :D

Phantom
Geregistreerd lid

Bericht door Phantom » ma 02 jan, 2012 0:36

Dat staat in de lijst. :)
Mja, een goede planning is het halve werk, dus zet hem op! :D

HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » ma 02 jan, 2012 0:41

Beste Roger,

Louter bedoeld als 'opbouwende kritiek'.

Zoals gemeld, indien ik een bijdrage kan leveren verneem ik dat graag.

Gr.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » ma 02 jan, 2012 1:10

Zoals Roger/Tenfour al schreef zijn we bezig met iets wat (weer) wereldwijd gaat.
Daarbij hebben we lessen getrokken uit het SSC, en pakken we het ietsje anders aan.

Daarom hebben we ook eerst de losse website outside-saab.com opgetuigd, om geen discussie over belangen e.d. te krijgen. Het is een community event, en die community is veel breder dan SCN/SF/SU.
Saabsunited, Swade, SCN & het eigen Saabforum doen er allemaal aan mee. Net zoals de diverse Saabclubs over de wereld.

Geheimzinnigheid over de locatie is niet bedoeld als geheimzinnigheid, maar omdat het nog niet definitief is. Zodra de locatie definitief is, horen jullie dat.
Maar voordat we dat vertellen zullen we toch de afspraken die we maken met de locatie helemaal helder moeten hebben. Wij en jullie willen geen verrassingen over parkeergeld om maar wat stoms te noemen.
Het aantal voorinschrijvingen hier zit intussen rond de 300. En de kans is dat dat er veel meer gaan worden. Daar moeten we dus nu al goed over nadenken.

Met het SSC hadden we wat mogelijkheden om op te schalen. Extra terreinen te vinden om auto's te stallen. Maar dat heeft toen erg veel tijd gekost. En was ook niet ideaal achteraf.
Nu willen we dat graag anders doen. Wij denken dat het daar beter van wordt. Maar dat zullen we achteraf wel merken ;)

Heb nog even geduld. Deze week zal er veel duidelijk gaan worden.

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » ma 02 jan, 2012 14:37

Ojee, zenuwachtig!!

Vandaag gaan we het weten!

Ben zo benieuwd waar we met z'n allen naar toe gaan de 15e :lol: :lol:

Top hoor organisatie. Jullie hebben al bergen werk verricht. Hulde!!
Fijn dat jullie het zo gedegen aanpakken!

(Bovenstaande is als pluim bedoeld, niet als sarcastisch, om sommige leden voor te zijn...)

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » ma 02 jan, 2012 15:12

Ik hoor het ook graag! Als jullie mijn achtertuin gekozen hebben kan ik vast een frituurkraampje regelen! :lol:

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » ma 02 jan, 2012 15:33

Goh Christ ben je nu zo blij dat je Aero weer tip-top is of benje echt zo zenuwachtig. Het is vandaag pas 2 Januari EN............
Tenfour schreef:Update: Het wachten is op meer informatie van locatie A. en locatie V. Dinsdag 3 januari zal de organisatie de gekozen locatie bekendmaken voor het Nederlandse evenement. To be continued...
Maar ook ik kan niet wachten om de definitive bestemming te lezen. Maar ik kan me voorstellen de organisatie pas de boel naar buiten brengt als het 100%rond is ,om teleurstellingen te voorkomen. Respect hiervoor.
Dus organisatie doe je best ,wij wachten met smart op de bestemming op Dinsdag 3 Januari

Grt Hennie

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » ma 02 jan, 2012 15:42

AlexJ hou jij rekening met de procenten voor het Saabforum :lol:

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » ma 02 jan, 2012 17:34

Ongeveer een half uur nadat ik hier die reactie neerzette, drong het tot me door.... :oops: :oops: :oops:

Phantom
Geregistreerd lid

Bericht door Phantom » ma 02 jan, 2012 17:46

Locatie V is dan Vinkeveen denk ik. (A Amsterdam)
Bohh wat spannend, maarja, nog even afwachten. :mrgreen: :P

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » ma 02 jan, 2012 18:12

Oh, oh, oh wat baal ik toch van de datum!!!! ;-|+

Plaats reactie