Rallysport
-
brinky
- Donateur

Re: Rallysport
En een veerpootbrug waarvan men altijd zegt dat het geen nut zou hebben!
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Saab 96V4
Om de historie ook even aan te halen:Tenfour schreef:
Hier rijd hij al in 1970 met de ronde koplampen. Ik heb de indruk dat in Finland dit eerder werd toegepast dan bij de 'echte fabrieksauto's' vanwege een vrijer reglement.

Mooie site overigens, hier proberen ze zoveel mogelijk te verzamelen op kenteken. Hoeveel van deze stevig gebruikte orginele rallywagens zouden er nog over zijn?
Ook deze is volgens zeggen een orginele Saab-Finland wagen geweest en nu in gebruik bij Francois de Spa in België. De foto is van de Legend de Spa van afgelopen februari. Ik ben er (nog) niet achter welk oorspronkelijk kenteken dit geweest is en kan op de site http://www.saabworks.fi" onclick="window.open(this.href);return false; dit ook nog niet vinden

-
Funky Dude
- In memoriam †
Bruin ruikertje! Zo'n Gulf-sticker heb ik als kind op m'n kastdeur geplakt...Tenfour schreef:
... en die van Koni had ik ook...
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Re: Crash 900ng
v4 hans schreef:
Hier vind ik er nog één, dezelfde crash. Een fractie later genomen.

-
v4 hans
- Donateur (4x)

RAC 78, Saab 99 Turbo Combi Coupe
Stig Blomquist en Hans Sylvan tijdens de RAC rally van 1978 met de Saab 99 Turbo Combi Coupe. Ze moesten hier opgeven met een gebroken aandrijfas. Er lijken overigens niet zoveel Rally Combi Coupe's foto's in de omloop te zijn.

-
v4 hans
- Donateur (4x)

RAC 78, Saab 99 Turbo
Stig Blomquist en Bjorn Cederberg tijdens RAC rally van 1979. Hier met een Rode 99 turbo. Uitgevallen

-
v4 hans
- Donateur (4x)

RAC rally 1970
Lässe Jönsson en Alf Quist tijdens de Rac Rally van 1970

-
v4 hans
- Donateur (4x)

-
v4 hans
- Donateur (4x)

Re: RAC rally 1970
Hier nog eens de heren. In de onderste foto lijken ze op drie wielen te rijden:v4 hans schreef:Lässe Jönsson en Alf Quist tijdens de Rac Rally van 1970

-
dadunk
- Geregistreerd lid
brinky schreef:En een veerpootbrug waarvan men altijd zegt dat het geen nut zou hebben!
Ik kan het plaatje met veerpootbrug niet vinden, HELP!
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Ik denk dat hij de veerpootbrug op de Saab 900 bedoeld op pag 36dadunk schreef:brinky schreef:En een veerpootbrug waarvan men altijd zegt dat het geen nut zou hebben!
Ik kan het plaatje met veerpootbrug niet vinden, HELP!
-
dadunk
- Geregistreerd lid
thx! dat zal em idd wel zijn, nu begrijp ik de steigerpijp van willeme 1 ook! 
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Saab 99 Rally van Zweden 82
Hier Eklund/Spjut tijdens de rally van Zweden in 1982. Met start nr 6 vierde in het eindklassement en eerste groep A auto.

-
v4 hans
- Donateur (4x)

Boucles des Spa 1976
De eerste overwinning voor de Saab 99 in een internationale wedstrijd was de overwinning van Stig Blomquist en Hans Sylvan tijdens de Boucles des Spa 1976.