9-3 independence edition cabrio [met foto's]
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 independence edition cabrio [met foto's]
Gegraveerd raam is wel mooi
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Hoe "independence" is Saab eigenlijk?
-
wulf
- Geregistreerd lid
melle z schreef:Wat is er nu behalve de kleur (uit de categorie 'je moet er van houden') precies zo bijzonder aan?
http://saabworld.net/content/gelimiteer ... kheid-387/" onclick="window.open(this.href);return false;Vijfspaaks, 18-duims aluminium velgen met een glanzende chroom/zwart afwerking
Oranje versiering op beige lederen sportstoelen en handschoenenkastje
Lederen afwerking met delen van koolstofvezel voor het instrumentenpaneel, de handrem, de versnellingspook en de deurklinken
Welkomsboodschap voor de bestuurder in het instrumentendisplay, een unieke turbodrukmeter
Lederen sportstuur met oranje stiksels en matten met grijze stroken
Hoeveel zijn er eigenlijk in Nederland? Deze heb ik in April bij een dealer zien staan.
-
N2024
- Geregistreerd lid
Gol had het er inderdaad over toen ik er het laatst was met m`n caab.
-
N2024
- Geregistreerd lid
@ Melle, niet allemaal zo negatief over huidige Saab`s en zo hé. We kunnen niet allemaal in een oldtimer rijden (ben zelf niet handig, dus rijd daarom recentere Saabjes. Zit inderdaad marketing verhaal bij, maar dat is toch niet erg? Op dit moment is dit model Saab überhaupt limited 
-
PeetSaa
- Geregistreerd lid
Dat kan kloppen, deze stond daar, maar is nu verhuist omdat een andere dealer deze verkocht had, en is nu als het goed is al in het bezit is van de nieuwe eigenaar.Wulf schreef: Hoeveel zijn er eigenlijk in Nederland? Deze heb ik in April bij een dealer zien staan.
-
wulf
- Geregistreerd lid
Ik vind het toch wel een heel mooie kleur. Ik ben normaal niet een fan van dat soort wielen maar op een of andere manier passen ze toch wel bij deze Saab.

-
Garrett
- Lid van verdienste
Eindelijk iemand die het met me eens isWulf schreef: Ik ben normaal niet een fan van dat soort wielen maar op een of andere manier passen ze toch wel bij deze Saab.
]
-
Jurgen
- Geregistreerd lid
Het lijkt mij persoonlijk wel gaaf, dat wanneer je in zo'n auto rijdt, je weet dat er maar 364 anderen zoals
de joue op de wereld zijn...Dat is toch mooi? Daarom gelimiteerd.
In Nederland zouden er aanvankelijk een stuk of 3 komen. Maar later zijn er dat een aantal meer geworden,
is schijnbaar iets geschoven met de verdeling over de landen. Denk dat er hooguit 10 in Nederland zullen komen.
Ze zijn nog niet overal gearriveerd door de productieproblemen...
de joue op de wereld zijn...Dat is toch mooi? Daarom gelimiteerd.
In Nederland zouden er aanvankelijk een stuk of 3 komen. Maar later zijn er dat een aantal meer geworden,
is schijnbaar iets geschoven met de verdeling over de landen. Denk dat er hooguit 10 in Nederland zullen komen.
Ze zijn nog niet overal gearriveerd door de productieproblemen...
-
Peter.
- Geregistreerd lid
Er zijn er momenteel twee in Nederland, nummer 5 en nummer 10. Hebben beide bij Saab Centre Gol in Veenendaal gestaan.