Mwah dat betwijfel ik...taaffert schreef:Over drie weken hebben we onze jaarlijkse rit naar Toscane weer op het programma staan.Psychotic schreef:...
We houden je op de hoogte (waarschijnlijk is mijn Volvo de enige die zonder problemen Italië haalt, de rest zijn SAABs)
Maar inderdaad we gaan weer ons jaarlijkse test weekje naar Toscane en in Toscane en natuurlijk de terug weg!
400pk op E85 is overigens niet gortig! Zelfs extra feestelijk aan te bevelen
De 300km/h grens hebben we helaas nog geen poging toe gedaan, dit heeft vooral met veiligheid te maken.
We hebben het al eerder gehad over stijfheid van de subframe rubbers en zweverigheid in de midden stand, nieuwe orginele Saab subframe rubbers geven absoluut niet de extra stijfheid die we midden 2010 hoopte. Tijdens een aantal testen is gebleken dat die orginele rubbers al naar 45 minuten zo slecht zijn dat het subframe wederom (zelfs met 250 a 300pk) het chassis raken! We zijn sinds ongeveer september bezig geweest met de ontwikkeling van nieuwe subframe rubbers en deze zullen nu Toscane moeten overleven en dan kunnen ze eindelijk op grote schaal verkocht worden! Ik rij met de conceptbussen rond en kan je vertellen dat ik eindelijk een 9-5 heb zonder zweverig te zijn in de midden stand! Deze subframe rubbers in combinatie met onze andere KCPerformance onderstel upgrade's maakt dat de auto kwa stuur gedrag en communicatie aan een dikkere 5-serie BMW doet denken en dat is een dik compliment, voor een in basis Opel Vectra-B onderstel!
Lees in dit verhaal The Game is on
Om een idee te geven wat dat doet, een teasertje! http://www.youtube.com/watch?v=F9ki0X5OJOg" onclick="window.open(this.href);return false;