Hallo allemaal,
Mijn beste ervaring heb ik met: BP octaan 100 voor zowel mijn viggen en mijn klassieker 900t8 (hot apc)
Ik denk dat als je aan klassieker 900 rijders vraagt... die het pingel ledje hebben aangesloten.(was het niet pin 19.

kan ik me nog vaag herinneren).Het beste zullen weten welk sapje het beste presteerd
En mijn Viggen bouwt gewoon eerder de turbo druk op en houd het langer mooi vast . Waar je het vooral mee merkt is als je laag in de versnelling (5)van 100 naar 250 ff door trekt. Je ziet dan de turbo druk heel stabiel blijven.Met andere woorden geen pingels.Terwijl de lucht-inlaad temp echt wel hard toe neemt na 10 sec vollast .
Met andere woorden..... ik denk... dat een t7 niet veel meer vermogen winst heeft. Betreft octaan 98 T.O.V.octaan 100. Alleen heb je het max vermogen eerder en kun je langer je max. vermogen vast houden omdat pingels uit blijven.
Zelf denk ik dat je met een lpt niet veel extra winst haalt met hogere octaan dan 95.Misschien alleen op hete zomer dagen ivm pingel.
Verder
De duitse 102 octaan variant heeft alleen zin bij gekietelde fpt/viggen/aero. De inlaad tempjes van deze karretjes nemen dan sterk toe als er geen betere ic is geplaatst.
En voor de rest met die v power bla bla groen vitaminen sap voor de motor. Mensen mensen wat trappen we er toch mooi in.V power in mijn 900????? disco verlichting op je pingel ledje bij vol last.Wat een dure troep van niks.
Mij conclusie: Rij je fpt of meer?? Min. octaan 98 tanken. Ik denk dat alle snelle jongens het met me eens zijn.
En anders... laad dan gewoon je injectoren 1x in de 2 jaar reinigen doet veel meer goeds dan die v-power sapjes