internat.contact Saab forum ned ontmoet Saab forum zweden.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
internat.contact Saab forum ned ontmoet Saab forum zweden.
Ondergetekende ontmoet als het door gaat lid van het zweedse Saab forum. Ene 'tompa'(tom ryner) komt zondag (19 febr) als het goed is ff buurten op de terugweg van Madrid naar huis (in de buurt van stockholm). Dit is een beste rit van ca 2500-3000 km .Gaat de groene 9-5 aero ophalen( kan hem wel laten staan hier) van zijn zwager die in madrid werkt en een BMW van de zaak ter beschikking krijgt( had beter een Saab kunnen zijn)De aero gaat terug naar zweden en wordt daar verkocht( heeft nog zweeds kenteken).Wel eens leuk om zo met een zweeds forumlid in contact te komen
.Wie weet gaat het van de zomer anders om
, wil toch nog wel eens naar Stockholm toe,en ben dan bij hem in de buurt.Heb begrepen dat hij op het zweedse form wat foto's zou plaatsen(reisverslag), misschien prik ik er hier ook wel wat neer.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: internat.contact Saab forum ned ontmoet Saab forum zwede
via a'dam / nederland een goede 3200 kmedwardkommeren schreef: Dit is een beste rit van ca 2500-3000 km .
zelf ga ik over 2 weken naar Granada en omgeving - een goede 1000km minder.
kan ik je aanbevelen... ik ben er in die stad (suburb Haesselby) aan mijn Saab-deformatie gekomen in mijn "kritieke" vormings jaren...: .Wie weet gaat het van de zomer anders om, wil toch nog wel eens naar Stockholm toe,.
leuk om zo ff kofie te drinken enzo met iemand op doorreis - veel plezier
-
edwardk
- Geregistreerd lid
re
Heb de laatste jaren toch veel gezien van zweden en noorwegen (oa 2 keer noordkapp en de hele rit erheen), ben al een aantal keren in oslo geweest maar nog nooit in Stockholm wat een schitterende stad moet zijn.Auto rijden is zowiezo duur en als het dan toch moet dan graag in een veilige auto.Als ik het goed heb, hebben alle modellen de hoogste veiligheidsscore.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
re
Morgen gaat het gebeuren,ontmoet Tom Ryner van het zweedse Saab forum,zit nu in een 4* hotel in de Bilt na een rit van 1100 km vanuit frankrijk naar hier.Hij heeft aardig aan getuft,is zondag ochtend rond 1000u vertrokken uit madrid, om een 9-5 aero van zijn zwager terug te brengen naar zweden, die daar verkocht gaat worden.
-
Wouter
- Donateur (2x)