Stem de 9-5 naar een hogere score op Autoblog!

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Stem de 9-5 naar een hogere score op Autoblog!

Bericht door 72sonett3 » vr 17 dec, 2010 19:46

Kimmie schreef:Zouden die mensen niet voor henzelf kunnen denken
Saabmensen zijn gewoon veel slimmer en creatiever. :D Laten we het over B*W maar niet hebben met een magere 12% van de stemmen...

(Overigens is het niet 'henzelf' maar 'zichzelf'. 8) )

Kimmie
Geregistreerd lid

Bericht door Kimmie » vr 17 dec, 2010 21:53

72sonett3 schreef:(Overigens is het niet 'henzelf' maar 'zichzelf'. 8) )
Was niet zo helder meer na al dat klikken op "Saab 9-5", i-net geschiedenis verwijderen en F5-en :rolleyes1: :wink: .

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » vr 17 dec, 2010 23:34

Afbeelding

;)

MercedesForum
Geregistreerd lid

Bericht door MercedesForum » vr 17 dec, 2010 23:47

Gefeliciteerd dames en heren, deze keer hebben jullie 'eerlijk' gewonnen :applause:
Alleen jammer dat Autoblog.nl nu al de winnaar heeft uitgeroepen :roll: (ik denk ook niet dat ze een andere keus hadden)

Tot een volgende keer ;-)

PS: Als sportief gebaar zal ik uit naam van MercedesForum.nl/be een kleine donatie aan SaabForum overmaken (dat is ook de reden dat ik me geregistreerd heb)

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » vr 17 dec, 2010 23:49

dat is nu een ware kerstgedachte...!

kan ook niet anders voor het merk met de ster!

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » vr 17 dec, 2010 23:52

MercedesForum schreef:Gefeliciteerd dames en heren, deze keer hebben jullie 'eerlijk' gewonnen :applause:
Ik vermoed dat jullie ook wel op de hoogte zijn van de wijzen waarop je je favoriete automerk kunt steunen... :wink:

Toch bedankt, mooi gebaar !
:bluethumb:

nh
Geregistreerd lid

Bericht door nh » vr 17 dec, 2010 23:52

MercedesForum schreef:Gefeliciteerd dames en heren, deze keer hebben jullie 'eerlijk' gewonnen :applause:
Alleen jammer dat Autoblog.nl nu al de winnaar heeft uitgeroepen :roll: (ik denk ook niet dat ze een andere keus hadden)

PS: Als sportief gebaar zal ik uit naam van MercedesForum.nl/be een kleine donatie aan SaabForum overmaken (dat is ook de reden dat ik me geregistreerd heb)
Kijk zo zijn we dan ook weer :lol:

Heel Nederland heeft liever een 9-5 dan een SLS

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 18 dec, 2010 0:28

Thanks, dat is good sportsmanship.

Vergeet niet, we zijn allen autoliefhebbers, alleen de een houdt wat meer van het ene merk en de ander van een ander. Bovendien, er zijn verschillende leden hier die ook lid zijn bij het mercedesforum, zoals NH en de poster hierboven, maar ook bij mercedes forum zeer actieve marcel, die een 9-3 als dagelijkse wagen rijdt, die ik eens bij een Tilburg en omstreken saabforummeeting heb ontmoet, maar ook deze oude frikandel, die ook nog ergens een witte old-timer met ster op de neus heeft staan snoept van beide walletjes... dus cruise allen in vrede, en geniet van uw koets of er nu een ster op staat of een griffin... Amen! :O:

Nel uit! (teveel gluhwein op denk ik)

Kimmie
Geregistreerd lid

Bericht door Kimmie » za 18 dec, 2010 0:50

Dit vind ik echt een sportief gebaar :applause: !

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » za 18 dec, 2010 14:17

nelfrikandel schreef:... we zijn allen autoliefhebbers, alleen de een houdt wat meer van het ene merk en de ander van een ander.
Zo is het, de uitkomst op die website geeft geen goed beeld.

Ik heb in een ver verleden ook nog wel eens overwogen een Mercedes 180 of 190 te kopen maar dat is er nooit van gekomen. Ik heb wel jaren een Chrysler gehad :D

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » zo 19 dec, 2010 12:04

Ach, het is gewoon voor het goede doel :wink: . De SLS is een fantastische bak, een poll meer of minder winnen maakt voor Mercedes helemaal niets uit. Voor Saab daarentegen... laten we het er maar beleefd op houden dat ze momenteel in Trollhattan niet zo comfortabel zitten als in Stuttgart.

Plaats reactie