Saabmensen zijn gewoon veel slimmer en creatiever.Kimmie schreef:Zouden die mensen niet voor henzelf kunnen denken
(Overigens is het niet 'henzelf' maar 'zichzelf'.
Saabmensen zijn gewoon veel slimmer en creatiever.Kimmie schreef:Zouden die mensen niet voor henzelf kunnen denken
Was niet zo helder meer na al dat klikken op "Saab 9-5", i-net geschiedenis verwijderen en F5-en72sonett3 schreef:(Overigens is het niet 'henzelf' maar 'zichzelf'.)

Ik vermoed dat jullie ook wel op de hoogte zijn van de wijzen waarop je je favoriete automerk kunt steunen...MercedesForum schreef:Gefeliciteerd dames en heren, deze keer hebben jullie 'eerlijk' gewonnen
Kijk zo zijn we dan ook weerMercedesForum schreef:Gefeliciteerd dames en heren, deze keer hebben jullie 'eerlijk' gewonnen
Alleen jammer dat Autoblog.nl nu al de winnaar heeft uitgeroepen(ik denk ook niet dat ze een andere keus hadden)
Tot een volgende keer
PS: Als sportief gebaar zal ik uit naam van MercedesForum.nl/be een kleine donatie aan SaabForum overmaken (dat is ook de reden dat ik me geregistreerd heb)
Thanks, dat is good sportsmanship.MercedesForum schreef:Gefeliciteerd dames en heren, deze keer hebben jullie 'eerlijk' gewonnen![]()
Dit vind ik echt een sportief gebaarMercedesForum schreef:Gefeliciteerd dames en heren, deze keer hebben jullie 'eerlijk' gewonnen
Alleen jammer dat Autoblog.nl nu al de winnaar heeft uitgeroepen(ik denk ook niet dat ze een andere keus hadden)
Tot een volgende keer
PS: Als sportief gebaar zal ik uit naam van MercedesForum.nl/be een kleine donatie aan SaabForum overmaken (dat is ook de reden dat ik me geregistreerd heb)
Zo is het, de uitkomst op die website geeft geen goed beeld.nelfrikandel schreef:... we zijn allen autoliefhebbers, alleen de een houdt wat meer van het ene merk en de ander van een ander.