te vinden via: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8713 .

Mwa, roep dat maar niet te hard. Mijn tante rijdt een van de laatste Camry's, en zou er echt niet aan moeten denken om me in zo'n hok te moeten verplaatsen. Als ik alles vergelijk met de Volvo S80 van mijn ouders is daar eigenlijk alles beter in, een Camry zit voor geen meter, het dashboard ziet er niet uit en zit vol lelijk en hard plastic, bah! Dan veel liever een veel mooiere europeaan!Dat is zeker zo, één van de meest onderschatte auto's in europa, de Camry.
En dit is eigenlijk de reden dat ik deze Opel Insignia hier geplaatst heb, iets waarvan ik dacht dat het op ditbaszwolle schreef:ja, wieltjes 2,5 cm verder uit elkaar denken, langere kont en neus en je hebt de nieuwe 9-5.
Een Camry is een andere wagen dan een S80.Greg schreef:Mwa, roep dat maar niet te hard. Mijn tante rijdt een van de laatste Camry's, en zou er echt niet aan moeten denken om me in zo'n hok te moeten verplaatsen. Als ik alles vergelijk met de Volvo S80 van mijn ouders is daar eigenlijk alles beter in, een Camry zit voor geen meter, het dashboard ziet er niet uit en zit vol lelijk en hard plastic, bah! Dan veel liever een veel mooiere europeaan!
Het is wel een auto die vergelijkbaar geprijst was destijds, dus vergelijkbaar lijkt het me wel. De S80 was overigens maar een voorbeeld om aan te geven dat een camry in mijn ogen zeker niet ondergewaardeerd wordt. Overigens ook nog nooit problemen met die S80 gehad, nooit mee langs de weg gestaan, dus kan niet anders zeggen dat een Camry geen haar betrouwbaarder kan zijn.Een Camry is een andere wagen dan een S80.
Ik had het ook niet over de keuze tussen een Camry of een S80, maar vergeleken met een Opel. Als ikeen hard dashboard voor lief moet nemen voor een betrouwbaar lopende motor, vind ik dat een goed te verantwoorden uitruil.