demontagedag Saab 900 i16 + T8
-
Thom
- Donateur

demontagedag Saab 900 i16 + T8
Zondag 29 juli a.s. vanaf 09.30 uur ga ik, net als vorig jaar, 2 Saabs 900 demonteren en kan hierbij hulp gebruiken!
Zie viewtopic.php?t=15538&highlight= voor de ervaringen van vorig jaar!
De demontage zal plaatsvinden op het weilandje naast waar ik woon, in Voorst. Vorig jaar waren er ongeveer 20 Saabliefhebbers gekomen, er is ruimte voor maximaal 25. Vandaar graag even van tevoren aanmelden, liefst via dit forum.
De dag is bedoeld voor iedereen die goed of juist minder goed kan sleutelen (en ervaring op wil doen) en enthousiast is over Saab. Een aantal onderdelen zijn gereserveerd, maar de nodige ook niet en mogen weg t.e.a.b.
De slachtoffers:
- Saab 900i16 196.000 km. 3 drs/rood/1990/airco/airbag/abs met nogal wat roest
- Saab 900T8 1986 200.000 km 3 drs antraciet grijs met kleine achterschade
Het kost niets, wel zou het fijn zijn als je iets voor de lunch of zo mee zou nemen.
Na aanmelding ontvang je van mij een bevestiging + routebeschrijving.
Zie viewtopic.php?t=15538&highlight= voor de ervaringen van vorig jaar!
De demontage zal plaatsvinden op het weilandje naast waar ik woon, in Voorst. Vorig jaar waren er ongeveer 20 Saabliefhebbers gekomen, er is ruimte voor maximaal 25. Vandaar graag even van tevoren aanmelden, liefst via dit forum.
De dag is bedoeld voor iedereen die goed of juist minder goed kan sleutelen (en ervaring op wil doen) en enthousiast is over Saab. Een aantal onderdelen zijn gereserveerd, maar de nodige ook niet en mogen weg t.e.a.b.
De slachtoffers:
- Saab 900i16 196.000 km. 3 drs/rood/1990/airco/airbag/abs met nogal wat roest
- Saab 900T8 1986 200.000 km 3 drs antraciet grijs met kleine achterschade
Het kost niets, wel zou het fijn zijn als je iets voor de lunch of zo mee zou nemen.
Na aanmelding ontvang je van mij een bevestiging + routebeschrijving.
-
Sjoerd van Gerwen
- Geregistreerd lid
-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
michiel
- Donateur (2x)

-
Manic
- Lid van verdienste
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur

-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Mennö
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Nu dat van de lering klopt wel. Heb me trouwens afgelopen zondag ook heel goed vermaakt.Mennö schreef:[ehm]We noemen dat demontage. Waarbij het hoofddoel lering is, en niet vermaak[/ehm]RobbertS schreef:Jij gaat van sloop naar sloop zie ik. Net als Berry trouwens. Helaas ik kan niet.Mennö schreef:Count me in.
Toch leuk dat je met een hamer, een waterpomptang en een breekijzer een eind komt bij demontage.
-
Mennö
- Geregistreerd lid
-
Zaap
- Geregistreerd lid
onder voorbehoud (want verhuizing en bijbehorende restauratie) wil ik er graag bij zijn; eens zien hoe zo'n 16klepper eigenlijk in elkaar zit. Ben ook geïnteresseerd in de hydraulische klepstoters en de rechter aandrijfas/ homokineet of zo...
Dat van die lering spreekt me erg aan, als er maar genoeg vermaak is!
Dat van die lering spreekt me erg aan, als er maar genoeg vermaak is!
-
Robbert
- Donateur (6x)