Inschrijving KLK 1 en SVC geopend!

Saab Historic Rally Team rijdt nationale en internationale klassieke rally’s en promoot de klassieke rallysport in het algemeen en onder Saabrijders in het bijzonder.
turbopilot
Donateur 2014 + 2015 + 2016 + 2017 + 2018
Donateur 2014 + 2015 + 2016 + 2017 + 2018

Re: Inschrijving KLK 1 en SVC geopend!

Bericht door turbopilot » zo 11 mar, 2018 11:19

Nee, er is gewoon te weinig tijd met zoiets, even een praatje met de monte Carlo, 99T16S, een twotone 96, een 900 GT eigenaar. En hopla je tijd is zo voorbij.

Ook nog even met de eigenaar gesproken, die heeft nog iets te koop staan wat mij wel past, maar daar had ik zelfs niet genoeg tijd voor. Dus vd week nog maar een keer op bezoek.

Oja , de navigator zie ik ook niet dagelijks :wink:

En ik had aansluitend nog een feest, broer en zus 50j , jullie zijn er nog langs gekomen ( bij de manege stond aan de linkerkant een Abraham pop op de oprit)

En de sportklasse is tijdens de visgraat test ook nog langs een andere broer gekomen :D
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Ik doe niet aan Google, mijn vrouw weet het toch altijd beter.

SHRT
Geregistreerd lid
Contacteer:

Bericht door SHRT » ma 26 mar, 2018 18:38

Afgelopen weekend hebben wij de SVC gecontroleerd en de allerlaatste puntjes op de i gezet!
Wat ons betreft is het een aanrader, dus voor die mensen die zich nog niet ingeschreven hebben... Het kan nog tot en met as woensdag 24.00!
Zeer binnenkort verslagje van het narijden op onze site (http://www.saabhistoricrallyteam.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » di 27 mar, 2018 19:45

Vergissinkje over de sluiting van de inschrijving?

Het reglement zegt:
6.2 Inschrijftermijn
Uiterste inschrijf- en betaaldatum: 1 april 2018.
SHRT schreef:Afgelopen weekend hebben wij de SVC gecontroleerd en de allerlaatste puntjes op de i gezet!
Wat ons betreft is het een aanrader, dus voor die mensen die zich nog niet ingeschreven hebben... Het kan nog tot en met as woensdag 24.00!
Zeer binnenkort verslagje van het narijden op onze site (http://www.saabhistoricrallyteam.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
99 EMS - 1973
9000T - 1985
9000i - 1987
9-3T - 2001

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » di 27 mar, 2018 22:58

Wat een geweldige foto op het reglement trouwens!

Afbeelding

Goede aanmoediging voor de 'nieuwere' Saabs om ook naar de Voorjaarschallenge te komen!
99 EMS - 1973
9000T - 1985
9000i - 1987
9-3T - 2001

SHRT
Geregistreerd lid
Contacteer:

Bericht door SHRT » wo 28 mar, 2018 9:24

Terechte opmerking over de inschrijfdatum: het was niet helemaal gepland, maar we houden hem open tot 1 april. Dus nog iets langer de kans om dit niet te missen!

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » ma 02 apr, 2018 16:29

Hoera, de uitleg van de droogrit is vandaag online gekomen! Ik keek er al dagen naar uit...
Het was een pittige opgave, zoals dat natuurlijk ook moet. Heel leerzaam om aldoor in de gaten te moeten houden wat er in de verschillende systemen wel en niet mag. Grote dank aan de organisatie voor dit extraatje!

Maar ik heb nog wel wat opmerkingen en vragen over de uitleg:

Toerklasse:
-- Van pijl 2 naar pijl 3 volgens de uitleg langs controle E. Dit zal wel C moeten zijn. [In de andere klassen heet de controle op die plaats wel E.]

Sport- en expertklasse:
-- Aanrijden van punt 6 via de H is volgens mij exact noord. Voor NNO kom ik vanaf de rode weg, links ervan, dus niet langs de H. [Natuurlijk wel de I.]
-- Sport punt 14 naar 15, gelijk aan expert 15 naar 16: linksom om bolletje 14, via Zuiddijk en Sasdijk, is korter. Geen controle, en na de pijl alleen de V.

Expertklasse:
-- Barricade 18: na het viaduct links en langs de Z naar de Y is toch korter dan via de W? Dus X Z Y bij 18 en geen Y bij 19. Of zie ik iets over het hoofd?

Alle klassen:
De N vind ik discutabel: vlak ervoor kan je de 1 na kortste kiezen tussen op de dijk of van de dijk af. Kunnen wegen exact dezelfde lengte hebben, en moet je die dan reglementair buiten beschouwing laten?
99 EMS - 1973
9000T - 1985
9000i - 1987
9-3T - 2001

SHRT
Geregistreerd lid
Contacteer:

Bericht door SHRT » ma 02 apr, 2018 20:52

Fijn dat jullie blij zijn met de droogrit!
Als er officiële vragen zijn over de droogrit of het reglement, stel die dan svp ook via de “officiële weg”, namelijk de bekende mailadressen van het SHRT. Dan zorgen wij dat er een antwoord komt.

n.postema
Geregistreerd lid

Bericht door n.postema » ma 02 apr, 2018 21:38

Ik ben het (weer) met je eens Joost, voor wat betreft de expertklasse (de Tour- en de Sportklasse heb ik (nog) niet bekeken).
- van Pijl 10 naar Punt 11 had ik ook alleen een P opgeschreven. Ik heb het punt wat jij beschrijft sterk uitvergroot en dan is er een (weliswaar klein) verschil.
- van Punt 15 naar Pijl 16 had ik het gedaan zoals in de uitleg beschreven, maar bij nader inzien vind ik dat jouw oplossing de juiste is. Op mijn kaartje is onderlangs ruim 600 meter korter.
- en bij Barricade 18 ben ik na het viaduct net als jij linksaf gegaan via Z en Y. Bij mij was dat ook weer ca. 600 meter korter. Hier geen W dus, maar om niet tegengesteld te rijden bij Barricade 19 heb ik na de tweede Z en de Y hier wel een W opgehaald.
Saab 96 tt - 1966

bruises
Geregistreerd lid

Bericht door bruises » ma 02 apr, 2018 23:08

pianoman schreef:Toerklasse:
-- Van pijl 2 naar pijl 3 volgens de uitleg langs controle E. Dit zal wel C moeten zijn. [In de andere klassen heet de controle op die plaats wel E.
Ik zie ook niet hoe E tussen Pijl2 en Pijl3 past......maar doe ook niet voor niets aan de toerklasse mee :P :wink:
SHRT schreef:Fijn dat jullie blij zijn met de droogrit!
Als er officiële vragen zijn over de droogrit of het reglement, stel die dan svp ook via de “officiële weg”, namelijk de bekende mailadressen van het SHRT. Dan zorgen wij dat er een antwoord komt.
Super geregeld, hartstikke leuk om de druilerige Paasdagen mee door te komen, waarvoor dank!!!
Kan er naast mail, ook op twitter gereageerd worden?
BAAS neem een racecar neem een SAAB

99 (1982) [total loss gereden]
900i (1984) [verkocht]
9-5 estate (2005)
Sonnet II (1968)

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » ma 02 apr, 2018 23:19

n.postema schreef:- en bij Barricade 18 ben ik na het viaduct net als jij linksaf gegaan via Z en Y. Bij mij was dat ook weer ca. 600 meter korter. Hier geen W dus, maar om niet tegengesteld te rijden bij Barricade 19 heb ik na de tweede Z en de Y hier wel een W opgehaald.
Ik heb inderdaad bij 19 dat stukje tegengesteld over het hoofd gezien! Dus wel nog eens langs de Y, en dan onder het viaduct naar het noorden, maar dan toch liever niet linksaf langs de W, want dat is ook weer een stukje tegengesteld, maar rechtsaf en over het viaduct.

Het zal een wonder zijn als we dit soort dingen zondag in een rijdende auto zonder veel denktijd tot een goed einde weten te brengen!
99 EMS - 1973
9000T - 1985
9000i - 1987
9-3T - 2001

n.postema
Geregistreerd lid

Bericht door n.postema » di 03 apr, 2018 0:22

Pianoman schreef:
Dus wel nog eens langs de Y, en dan onder het viaduct naar het noorden, maar dan toch liever niet linksaf langs de W, want dat is ook weer een stukje tegengesteld, maar rechtsaf en over het viaduct.
Oeps, daar heb jij weer een punt. Even over het hoofd gezien dat we daar vanaf TC-4 al een keer naar beneden gekomen zijn. Dus ook deze keer geen W.
Saab 96 tt - 1966

n.postema
Geregistreerd lid

Bericht door n.postema » ma 09 apr, 2018 21:21

Lekker getoerd gisteren en blij dat we ondanks al het geklapper de finish gehaald hebben. Zou toch jammer geweest zijn als we een DNF-je gescoord hadden. Bij nadere inspectie bleek vanmorgen dat de bevestiging van de linker schokbreker achter totaal uit de carrosserie gescheurd was, dus vandaar al die herrie. In het verleden was hier al eens wat aan gelast, maar dat heeft het nu weer begeven dus de auto staat inmiddels bij Jan van Ommeren.

Ik heb net de Uitleg - Expertklasse nog eens kritisch bekeken. Ik kan me er vrijwel helemaal in vinden en feliciteer Joep met alle valkuilen waar hij ons weer in heeft laten tuinen, maar dat je in Traject 5 bij Pijl 1 de intentie moest hebben om de pijl op te pakken via de snelweg vind ik wel wat erg ver gezocht.

Verder viel me bij de uitslagen nog op dat bij het vaststellen van de 'Overall-score' niet alleen de Jokerstraf bij het Totaal is opgeteld, maar per abuis ook de Klassering zonder joker. Maar ik zie niet dat dit invloed heeft op de Eindklasseringen in de diverse klassen.

En tot slot alle betrokkenen bedankt voor de perfecte organisatie; waar zouden we zijn zonder het SHRT.
Saab 96 tt - 1966

n.postema
Geregistreerd lid

Bericht door n.postema » ma 09 apr, 2018 21:38

Excuus.

Ik zie (te Laat) dat er inmiddels een verbeterde versie van de uitslag op de site staat waarin de optelfout is hersteld. Had ik eerst even moeten checken :oops:
Saab 96 tt - 1966

Plaats reactie