exoten in het wild

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

exoten in het wild

Bericht door levensnevel » di 26 mei, 2015 21:13

gisteren onderweg van Oud Beijerland naar Barendrecht op de N217 ongeveer ter hoogte van Heinenoord.

Afbeelding[/url]

Lamborghini Urraco I presume
Of sla ik de plank nu volledig mis :?:

martinphili
Geregistreerd lid

Re: exoten in het wild

Bericht door martinphili » di 26 mei, 2015 21:33

Haal Lamborghini's en Ferrari's nóóit door elkaar, dat vinden zowel meneer Lamborghini als meneer Ferrari niet leuk :)
Het is dus een Ferrari 308 GT4 als ik het goed zie.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » di 26 mei, 2015 21:48

:oops:
bedankt voor de correctie martin.
denk dat je helemaal gelijk hebt Martin.
Wat minder exclusief: 522 geproduceerde urraco's vs 2.826 geproduceerde 308GT4 's (Onschatbare Klassieker jaarboek #11)
Maar daarom niet minder exotisch :roll:

9000-95
Donateur
Donateur

Bericht door 9000-95 » di 26 mei, 2015 21:54

niet goed te zien op de foto maar het zou ook nog een 208 gt4 kunnen wezen. Was vrijwel de zelfde auto maar dan met een 2 liter V8, uiteraard vanwege de belastingregels op de thuismarkt

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » ma 01 jun, 2015 14:59

Voor 99.9% een 308 GT4, waarom: ik denk een paar mistlampen te zien onder de voorbumper, tevens is de grille in de vooklep zwart. Deze waren zwart op de 3 liters en aluminium op de 2 liters. Komt de zonnebandstrip boven aan de voorruit nog bij, standaard op de 3 liter, de 2 liter moest het zonder doen.
Ik heb zelf zo'n "poverty spec" 2 liter. Is overigens nog steeds een V8, kleinste in serie geproduceerd, waar bij de Saabs de toerenfun ophoudt begint het bij zo een pas....

Plaats reactie