J.vandermeulen schreef: ↑di 05 jan, 2021 18:32
Destijds gold het cliché :' yuppie met Saab turbo' als de verpersoonlijking van uberfout.
Ik rij met van alles;
Met een zwarte 900 turbo met pamperset 160km/h op de snelweg, dan krijg je een vinger naar je voorhoofd. (schijnbaar durfen ze dat wel bij een saabrijder, als ik bmw of audi zou rijden denk ik niet)
Met 160 km/h in een 96 over de snelweg dan krijg je een duimpje.
Met 50 km/h in een Sonett over een landweggetje, staan ze te zwaaien met 2 armen naar beneden met waarmee ze willen zeggen; gek rij eens zachter.
Met een oude 99 130 km/h op een drukke linkerbaan snelweg waar het niet harder kan en gewoon in de rij mee, bumper kleven, grootlicht knipperaars en rechts inhalen(vooral de vag producten)
Overigens doen ze ook als ze achter mijn GT rijden en daar staat zelf nog op; 900 turbo ( dat is dan weer leuk als ik naar rechts kan met ruimte, vagje pesten)
Met een oude 99 sneller optrekken (dan verwacht) staande op de rechterstrook 9 van de 10 keer raakt de linker rijbaan bestuurder over de zeik.
Met oude legerjeep rondrijden, altijd positieve opmerkingen van jong en oud (moet hij wel in groene legeruitvoering zijn).
conclusie; grootste gros wil niet achter een oude auto rijden, ziet hij er snel uit, dan denken ze al dat je te hard rijdt
is de auto knuffelbaar krijg je meer credits.
stond een keer met mijn kale rode 900 '84 met chroomlijsten, geen spoilers te wachten in amsterdam, komt er zo'n hippie figuur langs fietsen
He jo, wat een gave bak man