Audi en de rijders

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Audi en de rijders

Bericht door turbopilot » vr 08 jan, 2021 19:53

Jungleman schreef:
di 05 jan, 2021 13:33

op zijn 18e examen doet voor theorie en praktijk en vervolgens 60 jaar of langer wordt 'losgelaten'...zonder tussendoor even een theorie-examen te hoeven doen.
hoor ik ook bij,(42 jaar) ik heb nog geleerd op de snelweg alleen richting bij naar links :D
Jungleman schreef:

Want wie weet er nog hoe het zit met een bus, die binnen de bebouwde kom bij een halte richting aangeeft om weg te rijden?
als die richting aangeeft moet je hem voorlaten :wink:
alleen bij ons in het dorp kan dit niet meer, alle "busparkeerhavens" zijn weggehaald, al die teringdingen staan gewoon het doorstromende verkeer op te houden ;-|+
Jungleman schreef:

Strikvraag:
Situatie: een fietsstrook ligt voor een bushalte langs, de fietsstrook is als zodanig duidelijk te herkennen door rood asfalt met daarop de afbeelding van een fiets. Vraag: mag je als automobilist bij de bushalte stoppen, en zo ja, waarvoor?
volgens mij mag je daar niets doen en al helemaal geen personen oppikken 42 jaar geleden :-S+
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Sterkte allemaal .

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Audi en de rijders

Bericht door turbopilot » vr 08 jan, 2021 20:26

J.vandermeulen schreef:
di 05 jan, 2021 18:32
Destijds gold het cliché :' yuppie met Saab turbo' als de verpersoonlijking van uberfout.
Ik rij met van alles;

Met een zwarte 900 turbo met pamperset 160km/h op de snelweg, dan krijg je een vinger naar je voorhoofd. (schijnbaar durfen ze dat wel bij een saabrijder, als ik bmw of audi zou rijden denk ik niet)

Met 160 km/h in een 96 over de snelweg dan krijg je een duimpje.

Met 50 km/h in een Sonett over een landweggetje, staan ze te zwaaien met 2 armen naar beneden met waarmee ze willen zeggen; gek rij eens zachter. :fight_headbang:

Met een oude 99 130 km/h op een drukke linkerbaan snelweg waar het niet harder kan en gewoon in de rij mee, bumper kleven, grootlicht knipperaars en rechts inhalen(vooral de vag producten)
Overigens doen ze ook als ze achter mijn GT rijden en daar staat zelf nog op; 900 turbo ( dat is dan weer leuk als ik naar rechts kan met ruimte, vagje pesten)

Met een oude 99 sneller optrekken (dan verwacht) staande op de rechterstrook 9 van de 10 keer raakt de linker rijbaan bestuurder over de zeik.

Met oude legerjeep rondrijden, altijd positieve opmerkingen van jong en oud (moet hij wel in groene legeruitvoering zijn). :D

conclusie; grootste gros wil niet achter een oude auto rijden, ziet hij er snel uit, dan denken ze al dat je te hard rijdt
is de auto knuffelbaar krijg je meer credits.

stond een keer met mijn kale rode 900 '84 met chroomlijsten, geen spoilers te wachten in amsterdam, komt er zo'n hippie figuur langs fietsen
He jo, wat een gave bak man :lol:
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Sterkte allemaal .

Plaats reactie