grote 300mm vented remmen op MK1 9-5,met foto's
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
grote 300mm vented remmen op MK1 9-5,met foto's
zoals sommigen onder julie al weten
na mijn voorremmen te upgrade van 288mm naar 308mm nu ook de achterremmen
heb ik vanplaats mijn 286mm(enkel) schijfjes nu vervangen door 300mm schijven(geventileerd)
foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=LNXJHTSE
ze worden morgen allemaal hier in deze post geladen
ik heb dan direct de achterste rubbers vervagen door powerflex ,en de gewrichten ook
en stalen remleidingen
voorlopig met org remblokken
klauwtjes afegschuurt met staalborstel, en alles mooi gespoten
en een sticker erop
conclusie, daadwerkelijk remverschil!!!
rem echt super, en hij houd de kont omlaag bij heel hard remmen
na mijn voorremmen te upgrade van 288mm naar 308mm nu ook de achterremmen
heb ik vanplaats mijn 286mm(enkel) schijfjes nu vervangen door 300mm schijven(geventileerd)
foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=LNXJHTSE
ze worden morgen allemaal hier in deze post geladen
ik heb dan direct de achterste rubbers vervagen door powerflex ,en de gewrichten ook
en stalen remleidingen
voorlopig met org remblokken
klauwtjes afegschuurt met staalborstel, en alles mooi gespoten
en een sticker erop
conclusie, daadwerkelijk remverschil!!!
rem echt super, en hij houd de kont omlaag bij heel hard remmen
-
werli
- Donateur (2x)

-
kalsoi
- Geregistreerd lid
heb ook lagers gestoken met 28k km, daar zaten nieuwe handremblokken op, en de hitteplaat/beschermplaat, en dit was dus gemakkelijker
en de beugels over de paarse powerflex bussen zijn ook NIEUW ,de andere zagen er roestig uit,en aangezien ik ze toch had..
en soms is een noodrem ook nodig he! daarvoor niet als je hard rechtdoor gaat!
en de beugels over de paarse powerflex bussen zijn ook NIEUW ,de andere zagen er roestig uit,en aangezien ik ze toch had..
en de koplampen omlaag ?werli schreef:heey
wat goed dat je nu na een lang recht stuk ook hard kunt remmen
maar pas op hè misschien komt er wel eens een bocht aan !
ik vind toch dat het met andere velgen beter zou staan 19 ofzo 18 mag ook
eneuh : ik zie ze liever met hun kont omhoog![]()
mooi werk man !
mvg werner
en soms is een noodrem ook nodig he! daarvoor niet als je hard rechtdoor gaat!
-
Stefanturbo
- Geregistreerd lid
-
Powertje
- Geregistreerd lid
-
Davione
- Geregistreerd lid
-
Powertje
- Geregistreerd lid
Lees mijn reactie, en reageer dan pas op wat ik schrijf, laat een reactie anders achterwegen. Het is geen Aero en het wordt geen Aero. Ik zeg niet dat het niet interessanter is dan een Aero voor 'n Belg met de Taksen en verzekering. Maar er Aero-badges opzetten is als een Heineken met Jupiler etiketten.Davione schreef:in tegendeel...ziet er beter uit als een aero en heeft toch wel wat meer pk als een standaard aeroPowertje schreef:Wath the * ... die laatste foto.. Aero embleempjes.. das net zo zielig als GTI plakken op een 1.2, het is geen Aero en dat wordt het ook nooit
-
Davione
- Geregistreerd lid
wil je er helemaal niet mee aanvallen. En je reactie kun je op 2 maniere opvatten, in mijn geval sorry dat ik het op de verkeerde manier opvatte.Powertje schreef:Lees mijn reactie, en reageer dan pas op wat ik schrijf, laat een reactie anders achterwegen. Het is geen Aero en het wordt geen Aero. Ik zeg niet dat het niet interessanter is dan een Aero voor 'n Belg met de Taksen en verzekering. Maar er Aero-badges opzetten is als een Heineken met Jupiler etiketten.Davione schreef:in tegendeel...ziet er beter uit als een aero en heeft toch wel wat meer pk als een standaard aeroPowertje schreef:Wath the * ... die laatste foto.. Aero embleempjes.. das net zo zielig als GTI plakken op een 1.2, het is geen Aero en dat wordt het ook nooit
en als je mijn reactie nog eens goed leest zul je merken dat het totaal niet aanvallend is
En iedereen kleeft op zijn wagen wat hij wilt, ik vind het geen schande omdat hij meer is als een aero en niet minder. Een eer voor "aero" vind ik. Maar dat is ieders zijn keuze.
Nogmaals excuses
-
jepserr
- Geregistreerd lid
-
wfk
- Geregistreerd lid
Helemaal top die rode remklauwen.
Het is dat ik er geen zin in heb om dat te doen , maar als ik naar mijn auto loop vind ik het altijd een vervelend gezicht die bruinachtig zwarte remklauwen
Wel grappige discussie over wel of geen aero badges , dus eigenlijk als ik teruglees (lees!!) is het plakken van badges een beetje downgraden van deze 9-5
iig zeer geslaagd allemaal wat er op en aan zit
Het is dat ik er geen zin in heb om dat te doen , maar als ik naar mijn auto loop vind ik het altijd een vervelend gezicht die bruinachtig zwarte remklauwen
Wel grappige discussie over wel of geen aero badges , dus eigenlijk als ik teruglees (lees!!) is het plakken van badges een beetje downgraden van deze 9-5
iig zeer geslaagd allemaal wat er op en aan zit