Snoekie's 9-5 3.0t......
-
Texpert
- Geregistreerd lid
Re: Snoekie's 9-5 3.0t, nieuwe schokdempers besteld......
Ja dat oogt wel lekker! 
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Staat mooi man 
-
levensnevel
- Donateur (3x)

tres chique Snoekie 
-
ReinO
- Donateur (2x)

was de achterset compleet met dat schoteltje bovenop? en dat rubber tussen die schotels, was dat er ook bij?
ik moet zelf ook aan het vervangen binnenkort en die bumpstops van een oude set waren helemaal verkruimeld.
ik moet zelf ook aan het vervangen binnenkort en die bumpstops van een oude set waren helemaal verkruimeld.
-
snoekie
- Geregistreerd lid
Nee. Er zit niks bij
Verstuurd vanaf mijn GT-I8160P met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I8160P met Tapatalk
-
ReinO
- Donateur (2x)

thnx dan moet ik achter wat nieuwe onderdelen aan anders gaat het nie passe nie.
-
snoekie
- Geregistreerd lid
Re: Snoekie's 9-5 3.0t...... verse brandstof pomp
Zo. Nieuwe henko is gemonteerd. In de originele behuizing, de bovenste rubber ring is voor een groot deel weggesneden omdat de stekker er niet doorheen paste.
Nu nog de dikke diesel snorkel monteren
Nu nog de dikke diesel snorkel monteren
-
snoekie
- Geregistreerd lid
Re: Snoekie's 9-5 3.0t...... reservesleutel debacle
Bij mn 9-5 kreeg ik braaf 2 sleutels, maar tijdens een knullig moment had ik mn sleutel in mn achterzak gestopt en gaan zitten. Dan doet zo'n sleutel toch KRAK.....
Ok, dan maar naar de dealer om een nieuwe sleutel te bestellen.......
2 weken later sleutel binnen, ik naar de dealer om hem op te halen. Nieuwe sleutel in de deur, werken. Sleutel in het contact, niet werken. Ok geef dan maar de sleutel mee.
Ik naar de sleutelmaker, sleutelmaker: is verkeerd geslepen, de ene kant is recht, de andere kant loopt scheef. Dus ik weer terug naar de dealer.
Dealer: ja is scheef, dus d'r moet een nieuwe komen.
3 weken verder, ik weer bellen: ja kom maar langs.
Kom ik weer, geen nieuwe sleutel, contactslot eruit om te controleren of het echt de goede code was. Natuurlijk is het de goede code. Dealer: ja, dan moet er waarschijnlijk een nieuw contactslot in. Ik: denk het niet, bestel eerst maar eens een sleutel die er wel goed uit ziet.
Weer 3 weken verder, werd gisteren gebeld dat de sleutel binnen was. Ik weer naar de dealer. 2e nieuwe sleutel in de deur, past. Alarm gaat af (hehehehehe) 2e nieuwe sleutel in contactslot. Sleutel wil niet draaien, net als de vorige keer.
Nader onderzoek van de sleutel: een lange rand is aan de ene kant wel ingeslepen en aan de andere kant niet. Dealer: contactslot vervangen. Ik: nee, geef die sleutel maar mee, ik ga wel naar een sleutelmaker die me wel wil helpen en de 2 sleutels wil vergelijken en een exacte kopie er van kan maken
Vraag: hoe nauwgezet zit dat nou met het contactslot? Is 0,5mm al genoeg om de sleutel niet te accepteren?
Ok, dan maar naar de dealer om een nieuwe sleutel te bestellen.......
2 weken later sleutel binnen, ik naar de dealer om hem op te halen. Nieuwe sleutel in de deur, werken. Sleutel in het contact, niet werken. Ok geef dan maar de sleutel mee.
Ik naar de sleutelmaker, sleutelmaker: is verkeerd geslepen, de ene kant is recht, de andere kant loopt scheef. Dus ik weer terug naar de dealer.
Dealer: ja is scheef, dus d'r moet een nieuwe komen.
3 weken verder, ik weer bellen: ja kom maar langs.
Kom ik weer, geen nieuwe sleutel, contactslot eruit om te controleren of het echt de goede code was. Natuurlijk is het de goede code. Dealer: ja, dan moet er waarschijnlijk een nieuw contactslot in. Ik: denk het niet, bestel eerst maar eens een sleutel die er wel goed uit ziet.
Weer 3 weken verder, werd gisteren gebeld dat de sleutel binnen was. Ik weer naar de dealer. 2e nieuwe sleutel in de deur, past. Alarm gaat af (hehehehehe) 2e nieuwe sleutel in contactslot. Sleutel wil niet draaien, net als de vorige keer.
Nader onderzoek van de sleutel: een lange rand is aan de ene kant wel ingeslepen en aan de andere kant niet. Dealer: contactslot vervangen. Ik: nee, geef die sleutel maar mee, ik ga wel naar een sleutelmaker die me wel wil helpen en de 2 sleutels wil vergelijken en een exacte kopie er van kan maken
Vraag: hoe nauwgezet zit dat nou met het contactslot? Is 0,5mm al genoeg om de sleutel niet te accepteren?
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Heb weleens gehad dat de reservesleutel van een VW Transporter niet meer werkte
omdat de reguliere sleutel en het contactslot na jaren aardig op elkaar ingesleten waren.
Dus ik kan me het best voorstellen.
omdat de reguliere sleutel en het contactslot na jaren aardig op elkaar ingesleten waren.
Dus ik kan me het best voorstellen.
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Ik kan me voorstellen dat sleutel en slot op elkaar inslijten en dat een nieuwe sleutel daardoor sowieso niet meteen 100% lekker past. Dat heb je ook wel eens bij een nieuwe voordeursleutel.
Maar ik begrijp dat de dealer het überhaupt niet voor elkaar krijgt om een sleutel met de juiste inkepingen e.d. te produceren?
Maar ik begrijp dat de dealer het überhaupt niet voor elkaar krijgt om een sleutel met de juiste inkepingen e.d. te produceren?
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Bij mijn 9-5 past de reservesleutel alleen met wat moeite en aandringen in het contactslot; deuren en dashboardkastje zijn minder kritisch. Blijkbaar slijten het contactslot en de (meestgebruikte) sleutel inderdaad op elkaar in waardoor de reservesleutel op zich goed is maar daardoor wat gedoseerd geweld vereist 
-
levensnevel
- Donateur (3x)

een beetje 
da's dan ook een van de redenen waarom we onze twee sleutels om en om gebruiken
Om en om als in: de even maanden de ene en de oneven maand de andere
da's dan ook een van de redenen waarom we onze twee sleutels om en om gebruiken
Om en om als in: de even maanden de ene en de oneven maand de andere
-
snoekie
- Geregistreerd lid
Zo, carbon dash zit er nu ook in!!!

-
levensnevel
- Donateur (3x)

mooi, mooi, mooi snoekie 
-
snoekie
- Geregistreerd lid
Het ding vertoond de laatste tijd een kuurtje. Bij koud rijden reageert eenmalig hij 3 tot 5 tellen niet op gasgeven. Drukmeter slaat wel uit, maar hij versnelt niet, om daarna direct te versnellen
Uitlezen geeft een P0300.
Uitlezen geeft een P0300.