Neem ik Sachs of Bilstein B4, B6 of B8?

1997-2010
AeroR
Geregistreerd lid

Re: Neem ik Sachs of Bilstein B4, B6 of B8?

Bericht door AeroR » ma 27 jan, 2014 12:34

Ik hoop het van harte! Wil het straks wel eens voelen in jouw 9-5

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 27 jan, 2014 12:54

Gaat je erg meevallen, Thieuke... het enige 'probleem' is dat je daarna ook graag dikkere stabistangen wilt hebben.

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » ma 27 jan, 2014 13:56

Denk dat je een prima keus hebt gemaakt!

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » ma 27 jan, 2014 14:13

AeroR, dat kan geregeld worden.

Brinky: dat, en er staat ook nog een veerpootbrug op mijn verlanglijst. Ik hoop nog eens op een inkoop actie.

Max: thnx, we gaan het meemaken. Er zit ongeveer 5 dagen levertijd op. Startend vandaag vandaag. Met een beetje geluk komend weekend iets te doen :)

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » do 30 jan, 2014 9:47

Overigens heb ik ze besteld bij http://www.tvhautoteile.de/" onclick="window.open(this.href);return false;, op aanraden van forumlid Remels75. De bestelling via de site ging goed, de betaling per bank (IBAN) ging ook vlotjes, en na het sturen van mijn VIN-nummer hebben ze gecheckt of ik wel de goede had geselecteerd. Pakket is per DHL verzonden, ik heb een track'n trace nummer ontvangen (pakketje is inmiddels van Bremen naar Köln vervoerd).

TVH had ook een erg nette prijs moet ik zeggen (goedkoper heb ik ze niet gevonden). Verzenden kost slechts € 19,-.

Pelendur
Geregistreerd lid

Bericht door Pelendur » do 30 jan, 2014 12:21

Sinds afgelopen dinsdag heb een set b8 inclusief eibach onder mijn 9-5 aero estate zitten. Daarnaast nieuwe top mounts, stabirubbers achter en een veerpootbrug gemonteerd. Ben zeer tevreden over het weggedrag. Auto is met 17 inch absoluut niet stuiterig. Wel stukken strakker dan het originele aero onderstel ( wat overigens ook niet slecht was ). Bochtenwerk is een stuk plezieriger. Totaal niet meer het gevoel met een auto van 1600 kg op pad te zijn. Laatste toevoeging is wat mij betreft nog de dikkere sas stabis voor en achter. Dus als iemand mee wil doen en een group buy ziet zitten...

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » do 30 jan, 2014 12:25

Ik denk dat mijn volgende mod een veerpootbrug is, van speedparts. Kost ongeveer €150,- incl verzenden. Ik zit nog te overwegen een groupbuy op te zetten voor die veerpootbruggen.
Een groupbuy voor dikkere stabistangen zie ik ook wel zitten. Dus kom maar op :D

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 30 jan, 2014 12:36

Ik zoek eigenlijk ook een setje... welke leveranciers zijn er die een dikkere stabi leveren? Dan wil ik wel ff een mailtje sturen om te kijken wat er mogelijk is.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 30 jan, 2014 12:40

Wie weet hoe dik de stabistangen van Abbott zijn? Ik zie geen specificaties.
Sasab heeft dikkere dan de 02- aero modellen standaard hebben. 25mm voor, 22mm achter.
Speedparts verkoopt ook een set, maar dat lijkt me de stock aero vanaf 02 set.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » do 30 jan, 2014 12:56

Thieuke schreef:Ik denk dat mijn volgende mod een veerpootbrug is, van speedparts. Kost ongeveer €150,- incl verzenden. Ik zit nog te overwegen een groupbuy op te zetten voor die veerpootbruggen.
Een groupbuy voor dikkere stabistangen zie ik ook wel zitten. Dus kom maar op :D

Vorige keer ging er weinig van de prijs af tijdens groupbuy, heb toen iets van 140 betaald ex verzenden.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » do 30 jan, 2014 13:20

johnb52 schreef:
Thieuke schreef:Ik denk dat mijn volgende mod een veerpootbrug is, van speedparts. Kost ongeveer €150,- incl verzenden. Ik zit nog te overwegen een groupbuy op te zetten voor die veerpootbruggen.

Vorige keer ging er weinig van de prijs af tijdens groupbuy, heb toen iets van 140 betaald ex verzenden.
Goed om te weten John. Dat is eigenlijk de moeite niet, aangezien men het dan nog op moet halen, en of verzonden moet worden a 6,75......

Voor die stabistangen, dat zijn er al 3 :mrgreen:

Edit
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=300" onclick="window.open(this.href);return false;

Behoorlijk aan de prijs zeg.... Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.

Pelendur
Geregistreerd lid

Bericht door Pelendur » do 30 jan, 2014 21:36

Abbott is wel stukken goedkoper. Benieuwd of deze dezelfde diameter hebben.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » vr 31 jan, 2014 9:46

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » vr 31 jan, 2014 10:26

Mooi speelgoed!

remels75
Geregistreerd lid

Bericht door remels75 » vr 31 jan, 2014 10:51

Mooi spul, en goed om te horen dat jou ervaring met TVH tot op heden ook goed is :-)

Plaats reactie