@kalsoi ja idd, sorrie
grote 300mm vented remmen op MK1 9-5,met foto's
-
Niels83
- Donateur (3x)

Re:
Hi Kalsoi,kalsoi schreef:over wat ging dit topic nu weer ?
over badge die de ene wel op de auto graag ziet en de andere niet ?![]()
kvindt dat mijn topic nogal naar de haaien gaat, om mijzelf mooi uit te drukken
het was meer informerend bedoeld voor sommigen die het niet snappen zonder beeld
Naast dat ik het met je eens ben dat deze voorgaande discussie zinloos was; hier even een vraag die wel over jouw upgrade gaat: Wat heb je allemaal over gezet en van welk bouwjaar was jouw donor? Je kunt toch iedere Aero of 3.0 liter van 2003 en later gebruiken?
Ziet er top uit!
-
Bartone
- Geregistreerd lid
Re: grote 300mm vented remmen op oude 9-5,met foto's
Als je een 2.3 LPT voorziet van een FP turbo, de remmerij aanpast aan AERO specs, de motor nog wat kietelt, een Aero stuur, Aero stoelen en een Aero spoilerset monteert en ook een dito uitlaat er op zet mag je er wat mij betreft er een Aero badge op doen. Want dat heb je dan wel gerealiseerd.
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
Re: Re:
Niels83 schreef:Hi Kalsoi,kalsoi schreef:over wat ging dit topic nu weer ?
over badge die de ene wel op de auto graag ziet en de andere niet ?![]()
kvindt dat mijn topic nogal naar de haaien gaat, om mijzelf mooi uit te drukken
het was meer informerend bedoeld voor sommigen die het niet snappen zonder beeld
Naast dat ik het met je eens ben dat deze voorgaande discussie zinloos was; hier even een vraag die wel over jouw upgrade gaat: Wat heb je allemaal over gezet en van welk bouwjaar was jouw donor? Je kunt toch iedere Aero of 3.0 liter van 2003 en later gebruiken?
Ziet er top uit!
om nog maar eens alles te vertellen
elke 300mm set achter past op jouw model(achteraan dan weliswaar)
dus wat heb je nodig om je setup te upgrade
afhankelijk van welke remklauw je nu hebt zitten
de orig stalen remleidingen,en de flex remleidingen ( in ergste geval als je nog de ng/9-3 remklauwen hebt)
-remschijven
-remklauwen met beugel
-bijhorende remblokken
en eventueel optioneel de heatplate's, of de org kleine aanpassen
en als je dan toch aan de gang bent, kun je misschien wiellagers meenemen (nieuwe lagers) en de remklauwen eerst reviseren als het geen nieuwe zijn!
succes in iedere geval