APK Afkeur achterportier in Deathlock
-
berta
- Donateur (2x)

Re: APK Afkeur achterportier in Deathlock
Vergendelingsmechaniek is compleet slot ,zit in o.a. in Opel Vectra B.
Als het slot in deathlock staat moet je het idd. eruitbreken zoals Tanisha ook al schreef.
Mocht je het bekledings paneel te veel beschadigen hoop ik dat je stoffen bekleding hebt, die zijn redelijk goedkoop te verkrijgen, want er worden er genoeg gesloopt. succes!
Grt Hennie
Als het slot in deathlock staat moet je het idd. eruitbreken zoals Tanisha ook al schreef.
Mocht je het bekledings paneel te veel beschadigen hoop ik dat je stoffen bekleding hebt, die zijn redelijk goedkoop te verkrijgen, want er worden er genoeg gesloopt. succes!
Grt Hennie
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik had het motortje uit een b vectra wat in principe de basis is van de 9-5
ook ik deed het voor de apk ik had de auto nagekeken alle 4 deuren open bij de apk linker achterdeur niet open te krijgen heb een goede middag lopen etteren met dat slot deels open schroeven en breken maar!
suc6 met dit irritante klusje
ook ik deed het voor de apk ik had de auto nagekeken alle 4 deuren open bij de apk linker achterdeur niet open te krijgen heb een goede middag lopen etteren met dat slot deels open schroeven en breken maar!
suc6 met dit irritante klusje
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Als je de deurpanelen er voorzichtog afhaalt, dan blijft alles gewoon netjes......, er hoeven zelfs geen clipjes stuk te gaan. Die van mij zijn er al een paar keer op en af geweest (groene rolletjes vervangen, nieuw interieur) en gewoon nog netjes en heel. Ik zou daar niet zo bang voor zijn, met beleid is het goed te doen.
Ik ga inde kerstvakantie het slot in mijn bestuurdersdeur vervangen. Misschien maak ik er wel een fotoreportage van.....
Ik ga inde kerstvakantie het slot in mijn bestuurdersdeur vervangen. Misschien maak ik er wel een fotoreportage van.....
-
berta
- Donateur (2x)

Thieuke wij hebben het over deuren die dicht zitten dan is het 'n ander verhaal

-
Thieuke
- Donateur (3x)

*stom* van me, had het wel gelezen, maar niet bij stil gestaan, dan heb ik niks gezegd.
-
gijsmondria
- Geregistreerd lid
De deur is open, helaas de deurkaart is in twéén gebroken. Was gelukkig ook niet de mooiste meer na 439.000km.
Het slot blijft heel moeilijk bereikbaar, en je kunt ook niet zien wat je doet. Heb ook het vermoeden dat ik geluk heb gehad.
Na 5 minuten steken met een schroevendraaiertje in een gat in de deur had ik een lipje te pakken. Klik deur open.
Maar nu dus een nieuw slot en deurkaart in de kleur grijs
Rechts achter dan.
Wie heeft dit nog liggen?
Het slot blijft heel moeilijk bereikbaar, en je kunt ook niet zien wat je doet. Heb ook het vermoeden dat ik geluk heb gehad.
Na 5 minuten steken met een schroevendraaiertje in een gat in de deur had ik een lipje te pakken. Klik deur open.
Maar nu dus een nieuw slot en deurkaart in de kleur grijs
Rechts achter dan.Wie heeft dit nog liggen?
-
gijsmondria
- Geregistreerd lid
En wie weet welke interieurcode deze kleur is?
-
berta
- Donateur (2x)

Wanneer je het portier opendoet (bestuurdersportier) Zit er 'n sticker in de sponning met daarop de bodycolor en trimcolor.
Bodycolor is de kleur van de carroserie en trimcolor van het interieur dacht ik. Zo niet ,zal mij nog wel iemand verbeteren.
Wat ik op de foto zie denk ik K03
Grt Hennie
Bodycolor is de kleur van de carroserie en trimcolor van het interieur dacht ik. Zo niet ,zal mij nog wel iemand verbeteren.
Wat ik op de foto zie denk ik K03
Grt Hennie
-
gijsmondria
- Geregistreerd lid
Dank voor de tip, Er staat K04 in mijn deur.
Foto heb ik van internet geplukt, maar lijkt de juiste kleur.
Foto heb ik van internet geplukt, maar lijkt de juiste kleur.