Mijn 9-3 SE Turbo (Sold)
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Mijn 9-3 SE Turbo (Sold)
Bij autobedrijf van Dongen heb ik een mooie 9-3 gevonden.
Het is een 9-3 2.0 SE Turbo 200pk. Hij komt uit 2000 en heeft 140.000km gelopen. Het is een zwarte met de volgende opties erop.
Leder bekleding
Clima control
Elektrische verstelb. stoel (+ bestuurderskant geheugen).
Hij wordt geleverd met grote beurt, nieuwe APK en 1 jaar garantie.
Wat zou deze auto ongeveer mogen kosten?
Thnx Edwin
Het is een 9-3 2.0 SE Turbo 200pk. Hij komt uit 2000 en heeft 140.000km gelopen. Het is een zwarte met de volgende opties erop.
Leder bekleding
Clima control
Thnx Edwin
-
verde900
- Donateur

Re: Wat vinden jullie hiervan
wat is er mis met wat van Dongen er voor vraagt?Edwin mtb schreef:Bij autobedrijf van Dongen heb ik een mooie 9-3 gevonden.
Leder bekleding
Clima control
-
verde900
- Donateur

Gevoelsmatig denk ik dat van Dongen daar niet van onder de indruk zal zijn.Edwin mtb schreef:Niks mis mee. Ik ben alleen benieuwd wat ze er hier van zeggen.
Een 9-3 turbo van dat jaar is een relatief schaars artikel, zeker met het geschetste uitrustingsnivo, ergens rond de € 10.000,-- lijkt me kloppender
-
Oma
- Geregistreerd lid
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Ik wil dit ook niet gaan gebruiken om bij van Dongen neer te leggen. Ik ben gewoon benieuwd wat jullie van deze auto zeggen en wat zo'n auto mag kosten.verde900 schreef:Gevoelsmatig denk ik dat van Dongen daar niet van onder de indruk zal zijn.
Een 9-3 turbo van dat jaar is een relatief schaars artikel, zeker met het geschetste uitrustingsnivo, ergens rond de € 10.000,-- lijkt me kloppender
Van Dongen vraagt duss idd €10.000 euro voor deze auto.
En het is zeker een erg mooie auto.
Aangezien ik nieuw ben in het hele Saab gebeuren vind ik het altijd handig om wat info in te winnen op forum.
Thnx voor jullie reacties
-
verde900
- Donateur

Lijkt mij een kloppende prijs, heb qua specificaties geen zelfde gevonden, dus uniek is deze ook.Edwin mtb schreef:Van Dongen vraagt duss idd €10.000 euro voor deze auto.verde900 schreef:Gevoelsmatig denk ik dat van Dongen daar niet van onder de indruk zal zijn.
En het is zeker een erg mooie auto
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Inderdaad mooie bak, veel plezier met je aankoop
)
Ik ben totaal niet op de hoogte van deze modellen, maar toch wel even nieuwschierig nu; 200+ pk dan lijkt mij dat dus een FPT maar op de dash zie ik geen turbodruk meter. Kan iemand dit even uitleggen (dan leer ik weer ietsHanm schreef:Gefeliciteerd! Het feit dat ie uit 2001 komt brengt nog het leuke feit mee dat ie 205pk heeft i.p.v. 200
-
jwaterink
- Donateur (6x)

http://img514.imageshack.us/img514/1273/img1404of7.jpgtgremlin schreef:Inderdaad mooie bak, veel plezier met je aankoop![]()
Ik ben totaal niet op de hoogte van deze modellen, maar toch wel even nieuwschierig nu; 200+ pk dan lijkt mij dat dus een FPT maar op de dash zie ik geen turbodruk meter. Kan iemand dit even uitleggen (dan leer ik weer ietsHanm schreef:Gefeliciteerd! Het feit dat ie uit 2001 komt brengt nog het leuke feit mee dat ie 205pk heeft i.p.v. 200)
Tja, of je een bril nodig bent weet ik niet
-
Maartenr
- Donateur

.