ik denk dat je ook de kabelboom nodig hebt om alles te laten werken.
op de sloper kun je vast even oefenen hoe dat werkt. die stekker wil soms wat lastig door de opening in het schutbord.
check hem meteen goed op beschadigingen. en neem ook het stuk richting teller enz. mee: die laatste is meer een klus
trouwens.
Verschil Aero en gewone S model?
- ReinO
- Donateur (2x)
- Berichten: 15929
- Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
- Regio: NL - Provincie Flevoland
- Contacteer:
Re: Verschil Aero en gewone S model?
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
- reiernumans
- Donateur (2x)
- Berichten: 7754
- Lid geworden op: vr 09 nov, 2012 0:25
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Verschil Aero en gewone S model?
En anders kan TS de klep + pigtail verkopen aan iemand met een T5 auto.delano.888 schreef: ↑za 16 jun, 2018 22:41Maar TS heeft al een T7 zegt hij. Dus ook al een klep.
Maar een reserveklep kan nooit kwaad natuurlijk.
De complete kabelboom heb je nergens voor nodig voor zover ik weet Rein. Ik weet niet wat jij daar mee zou willen..?
2007 Saab 9-5 Sport Estate 1.9TiD, smoke beige/obsidian black te koop
Real Petrolheads Respect Other Petrolheads.
REIERPARTS
Real Petrolheads Respect Other Petrolheads.
REIERPARTS
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 43
- Lid geworden op: di 12 jun, 2018 16:02
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Verschil Aero en gewone S model?
Hey,
Gelukkig hoeft de kabelboom niet mee. Heb geprobeerd de tractioncontrol knop draden helemaal terug te leiden met het dashboard grotendeels gedemonteerd. Is niet te doen. heb het uiteindelijk gewoon afgeknipt.
Stel ik ga de turbo en klep nog halen van het weekend. Hoe veel kost zo iets dan en waar moet ik dan op letten? Merk je van zo'n grote turbo veel?
Ik heb ook nog een dingetje met de bumpers. Op de 'bovenkant zit toch grijs spul wat steeds lichter wordt. Daar zit een beschadiging op. Weet iemand welke verf dat is? Hoe je dit maakt?
Mvg,
Erben
Gelukkig hoeft de kabelboom niet mee. Heb geprobeerd de tractioncontrol knop draden helemaal terug te leiden met het dashboard grotendeels gedemonteerd. Is niet te doen. heb het uiteindelijk gewoon afgeknipt.
Stel ik ga de turbo en klep nog halen van het weekend. Hoe veel kost zo iets dan en waar moet ik dan op letten? Merk je van zo'n grote turbo veel?
Ik heb ook nog een dingetje met de bumpers. Op de 'bovenkant zit toch grijs spul wat steeds lichter wordt. Daar zit een beschadiging op. Weet iemand welke verf dat is? Hoe je dit maakt?
Mvg,
Erben
-Saab 9-5 aero 2004 haaienbek zwart aut 142k km
-Saab 9-3 se 5drs 2002 hazelnut aut 310k km
-Saab 9-3 cabrio s 2000 zwart aut 190k km
-Saab 900ng 2.0i 1997 blauw aut 355k km
-Saab 9-3 coupe 2001 zilver handbak 215k km
-Saab 9-3 se 5drs 2002 hazelnut aut 310k km
-Saab 9-3 cabrio s 2000 zwart aut 190k km
-Saab 900ng 2.0i 1997 blauw aut 355k km
-Saab 9-3 coupe 2001 zilver handbak 215k km
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 43
- Lid geworden op: za 21 okt, 2017 17:08
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Verschil Aero en gewone S model?
Wat leuk om de oude optielijsten te zien. Is er meer beschikbaar?
Zelf heb ik een SE coupe uit 2002, business edition..
Nieuwsgierig naar de prijslijsten naast de brochures die ik al heb..
Zelf heb ik een SE coupe uit 2002, business edition..
Nieuwsgierig naar de prijslijsten naast de brochures die ik al heb..