Cabrio dak probleem

1993-2002
Gebruikersavatar
TH
Geregistreerd lid
Berichten: 602
Lid geworden op: do 12 feb, 2009 1:16

Cabrio dak probleem

Bericht door TH » di 24 apr, 2018 22:17

Een kennis van me heeft een 9-3 cabrio uit 98, nu heeft de kap de gekke eigenschap dat hij alleen bedient kan worden met contact aan, en niet met lopende motor. Dat vind de accu dus niet leuk, vooral met korte stukken.
Ik heb de WIS al suf gezocht waar ik dat zou moeten zoeken, ik vermoed in het contactslot, maar kan daar geen bruikbaar schema van vinden.

De kap kan alleen bediend worden als signaal +54 vanaf het contact naar de stuurunit gaat. En signaal +30 vanaf de accu komt.
Over de I bus komen dan nog andere voorwaarden als snelheid etc, maar daar is dan geen sprake van.
Nu zou ik graag willen weten of het signaal +54 in de stationaire stand van de motor een andere weg neemt naar de stuurunit als wanneer het contact in de stand aan staat. Iemand goede ideeen of ervaringen?
Cayenne rode 9-3 2.0 T Coupé
Laserrode 9-3 Sport Sedan 2.2 TiD Vector (total loss)
Puch Maxi
Sparta Met

Plaats reactie