bij wisselend optrekken/af remmen op de motor:
CE lampje gaat knipperen motor gaat horten en stoten.
Schakelen naar benzine en het probleem is weg (ligt dus echt bij lpg, DI is voorlopig nog goed)
(koud) Starten gaat altijd in 1 keer (dus geen lekkende injectoren... yet... ze gaan al 225K km's mee..)
Het fixen zou slecht het plaatsen van nieuwe 'inspuitmondjes' van
Echters dat is exclusief 4 klusuren a zo'n 200,- dat is vooral jammer geld omdat 'men' stelt dat de injectoren schijnbaar binnen niet al te lange tijd ook kunnen overlijden..
Het preventief vervangen van de injectoren zal ook nog eens 400,- extra kosten, dat zit er sowieso niet in.
Gezien ik dit jaar -wel- op vakantie wil gaan en dit ook met deze auto zal moeten zoek ik een sleutelmaatje die met mij deze ringetjes wil en kan plaatsen (voor een zachtprijsje en/of een lekker kratje bier) in een weekendje.
iemand?..
Een handleiding met wat foto's zou ook kunnen helpen dan moet ik maar wat moed indrinken en maar gewoon beginnen.
Verder nog een vraagje: waardoor gaan lpg injectoren eigenlijk kapot? 'men' stelt een levensduur rondom de 200K maar wat gaat er dan eigenlijk kapot en zou ik dat kunnen verhelpen als ik daar toch bezig ben?