Niet complete weergave display (SID) 9-3 (bj. 2000)

1993-2002
Plaats reactie
Hendriks9000
Geregistreerd lid

Bericht door Hendriks9000 » ma 18 jun, 2007 12:29

is standaard, mijn geeft dit ook weer

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » zo 01 jul, 2007 13:26

Vandaag de reparatie uitgevoerd, nu nog maar 1 missend streepje ipv van meer dan de helft. Als je het risico durft te lopen een goede methode.
Aanduwen en gebruik gemaakt van de strijkbout(niet te hard op duwen, dan kan het wat verschuiven). Resultaat: zeer tevreden schoonmoeder

kennet
Geregistreerd lid

Bericht door kennet » ma 02 jul, 2007 14:29

Hou het simpel en stuur je toestel naar de pixelfehler reparateur zie site www.rickimauto.de

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » ma 02 jul, 2007 20:40

Hou het simpel en stuur je toestel naar de pixelfehler reparateur zie site www.rickimauto.de
Dit kan natuurlijk ook, maar ik heb 129 euro uitgespaard en het was in een half uurtje gefixed.

Dc
Geregistreerd lid

Bericht door Dc » wo 04 jul, 2007 22:40

Moderators;
Kan dit Topic ook bij de handeidingen geplaatst worden?
Ben nog niet eerder zo'n duidelijke instructie tegengekomen voor de 9-3 SID. Waarvoor dank Estatic.

En is het dan mogelijk om de foto's te behouden. Soms zie je in oude topics een rood kruisje waar foto''s hebben gestaan.

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » za 07 jul, 2007 0:06

Vandaag en gisteren in totaal 3 sid's gerepareert, alle pixels zijn weer teruggekomen en de saab rijders zijn weer zeer tevreden.
In mijn ogen een goede oplossing die als je redelijk handig bent te doen is in een half uurtje.

Hendriks9000
Geregistreerd lid

Bericht door Hendriks9000 » za 07 jul, 2007 10:34

een check voordat ik zelf ga beginnen:

het strijkijzer druk je alleen met de punt op de plek waar je men op onderstaande foto de prikker plaatst?
of druk je de groot gedeelte van de bout op de gehele cable?
Afbeelding

MerijnV
Geregistreerd lid

Bericht door MerijnV » za 07 jul, 2007 15:21

Geert9000cse1997 schreef:Vandaag en gisteren in totaal 3 sid's gerepareert, alle pixels zijn weer teruggekomen en de saab rijders zijn weer zeer tevreden.
In mijn ogen een goede oplossing die als je redelijk handig bent te doen is in een half uurtje.
ZEER tevreden. Nog bedankt Geert en gezondheid :D

DonGaspar
Geregistreerd lid

Bericht door DonGaspar » do 26 jul, 2007 15:18

Vandaag mijn SID behandeld met de strijkijzermethode. Er ontbraken vaak 2 pixelbanen. Het resultaat is perfect!! Alle pixels zijn weer helemaal terug :-)

Het was minder moeilijk dan je zou denkken, zolang je maar heel voorzichtig bent, zodat je de witte flatcable niet lostrekt. Strijkijzer op hoogste stand met de zijkant over de contactrand gehaald. Stukje schuim erbovenop gedaan voor het aandrukken voor langere termijn.

Bedankt voor alle tips!!

MerijnV
Geregistreerd lid

Bericht door MerijnV » do 13 sep, 2007 16:27

Sinds mijn vakantie in frankrijk, waarbij het bloody hot in de auto is geweest...(toen ie in de zon geparkeerd stond) zijn er weer wat pixelbanen met kuren....

Blijft een pokkesysteem die SID. Maar goed, hij doet het nog steeds behoorlijk. Voor de ingreep was het raden, nu weet je wat er staat, mis denk ik 2 baantjes.

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » do 13 sep, 2007 23:04

Even naar Rotterdam rijden lijkt ook lonend. Voor 35,- je SID gerepareerd! Meer informatie op marktplaats. En nee, ik heb geen belang. Mijn IP adres is te traceren in Enschede of Almelo ;-)

MerijnV
Geregistreerd lid

Bericht door MerijnV » zo 16 sep, 2007 18:15

Nah als het te erg wordt rij ik wel weer langs rotterdam, langs geert.

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » zo 16 sep, 2007 19:51

Je bent altijd welkom, je belt maar of stuur even een PB om af te spreken wanneer het je uitkomt.

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » zo 16 sep, 2007 20:11

Jullie kenden elkaar al :-)

Joker
Geregistreerd lid

Bericht door Joker » ma 01 okt, 2007 19:50

En nog een tevreden strijkerd...mis nog 1 lijntje maar heb weer zicht (Mijn Sid was compleet onleesbaar). Moest wel 3 maal terug naar de strijkplank om er nog een keer over heen te gaan. Maar goed, ik kan alles weer lezen...super

Plaats reactie