Niet complete weergave display (SID) 9-3 (bj. 2000)
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
kennet
- Geregistreerd lid
Hou het simpel en stuur je toestel naar de pixelfehler reparateur zie site www.rickimauto.de
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
Dit kan natuurlijk ook, maar ik heb 129 euro uitgespaard en het was in een half uurtje gefixed.Hou het simpel en stuur je toestel naar de pixelfehler reparateur zie site www.rickimauto.de
-
Dc
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
Hendriks9000
- Geregistreerd lid
-
MerijnV
- Geregistreerd lid
-
DonGaspar
- Geregistreerd lid
Vandaag mijn SID behandeld met de strijkijzermethode. Er ontbraken vaak 2 pixelbanen. Het resultaat is perfect!! Alle pixels zijn weer helemaal terug 
Het was minder moeilijk dan je zou denkken, zolang je maar heel voorzichtig bent, zodat je de witte flatcable niet lostrekt. Strijkijzer op hoogste stand met de zijkant over de contactrand gehaald. Stukje schuim erbovenop gedaan voor het aandrukken voor langere termijn.
Bedankt voor alle tips!!
Het was minder moeilijk dan je zou denkken, zolang je maar heel voorzichtig bent, zodat je de witte flatcable niet lostrekt. Strijkijzer op hoogste stand met de zijkant over de contactrand gehaald. Stukje schuim erbovenop gedaan voor het aandrukken voor langere termijn.
Bedankt voor alle tips!!
-
MerijnV
- Geregistreerd lid
Sinds mijn vakantie in frankrijk, waarbij het bloody hot in de auto is geweest...(toen ie in de zon geparkeerd stond) zijn er weer wat pixelbanen met kuren....
Blijft een pokkesysteem die SID. Maar goed, hij doet het nog steeds behoorlijk. Voor de ingreep was het raden, nu weet je wat er staat, mis denk ik 2 baantjes.
Blijft een pokkesysteem die SID. Maar goed, hij doet het nog steeds behoorlijk. Voor de ingreep was het raden, nu weet je wat er staat, mis denk ik 2 baantjes.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
MerijnV
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
Joker
- Geregistreerd lid