1993-2002
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Arbilen » wo 23 dec, 2009 17:11
Over een tijdje kun je weer. Arbeid adelt

-
jaap 93
- Geregistreerd lid
Bericht
door jaap 93 » wo 23 dec, 2009 21:11
als het erg snel gebeurt kijk ik wel eens voor een 2e handsje
heb ook in dit topic gelezen dat het zo'n beetje 1X per jaar gedaan moest worden
Als het bij 1 x per jaar in de buurt blijft vindt ik het niet zo erg het is een klusje van een paar minuten
het opwarmen van de bout duurt het langst

-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Arbilen » wo 23 dec, 2009 21:47
Je kunt dan beter laten reviseren, want een niet gereviseerde gebruikte zal na enige tijd ook pixeluitval krijgen. Gerviseerde versies krijgen een dusdanige aanpassing dat ze langer meegaan. Je krijgt sowieso 2 jaar garantie. Strijken schijnt wel meer schade aan te richten op den duur, waarbij je dan vast zit aan een nieuwe ipv je oude te kunnen laten reviseren. Maar er zit hier een behoorlijke schare strijkers, dus join the club

-
Marrrcel
- Geregistreerd lid
Bericht
door Marrrcel » do 24 dec, 2009 0:14
Een jaar na het strijken zijn er bij mij weinig van de oorspronkelijke 100% pixels over

Vroeg of laat ga ik ook zo'n gereviseerde scoren, want het geeft toch meer rijplezier als zo'n ding het doet. Geldt trouwens ook voor de ECC, maar reageert itt de SID niet zo goed op het strijken.
-
Onno van Noort
- Geregistreerd lid
Bericht
door Onno van Noort » ma 04 jan, 2010 18:39
Onlangs de aandruk methode geprobeerd,.... Net zo goed/belabbert.
Zojuist de strijkbout methode en geen half werk. Volgas en goed drukken. Het lijkt wel een kerstboom

-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » ma 04 jan, 2010 19:30
net Simon gecontacteerd en die gaat het in the UK voor mij oplossen. Nu 57 pond, net geen 70 eetjes
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Arbilen » ma 04 jan, 2010 20:11
Koopje DDJ

-
Lennart
- Geregistreerd lid
Bericht
door Lennart » di 05 jan, 2010 15:37
Ik heb afgelopen week met wat vertraging door de kerstpost het pakketje van Simon terugontvangen. SID werkt weer als vanouds, perfecte weergave. Simon hield me op de hoogte van het arriveren en weer versturen (zelfde dag!) van het pakket. Uitermate goede service.
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » di 05 jan, 2010 16:41
shit, vergeten gisteren die zooi uit de auto te halen. Wilde eerst mijn paypal account op orde hebben. Ga het zo dan maar regelen

-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » do 07 jan, 2010 12:45
Wassink schreef:Kosten Pond 51 = EUR 56 (incl. verzendkosten Engeland-NL) + track& trace verzending Nl - Engeland a EUR 13 = EUR 70 totaal.
ik zie het helemaal zitten.
Waar heb jij die deal van Euro 13,- voor NL-UK gekregen? DPD is E17,- en bij TNT ziet het er naar uit dat het E6,75 kost.
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » ma 11 jan, 2010 9:25
Nou, het pakketje is eindelijk in depot nadat ik hem de 7e al heb verstuurd. Iets met transport/brandstofproblemen

. Ik wist dat TNT PTT Post heeft overgenomen maar dat de NS aandelen heeft niet...
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » do 14 jan, 2010 15:06
ooooeeeh.... volgens track&trace is mijn SIDje terug in NL. Ben benieuwd of ik hem morgen krijg want ik wil hem graag zaterdag op mijn trip naar de champagne er weer in hebben... duimen

. Kan niet wachten om te zien wat er allemaal mogelijk is in mijn auto haha
-
Wassink
- Geregistreerd lid
Bericht
door Wassink » do 14 jan, 2010 20:40
DDJ schreef:Wassink schreef:Kosten Pond 51 = EUR 56 (incl. verzendkosten Engeland-NL) + track& trace verzending Nl - Engeland a EUR 13 = EUR 70 totaal.
ik zie het helemaal zitten.
Waar heb jij die deal van Euro 13,- voor NL-UK gekregen? DPD is E17,- en bij TNT ziet het er naar uit dat het E6,75 kost.
Bij het postkantoor:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/include ... _plus.aspx
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » do 14 jan, 2010 20:44
ja klopt, kwam er ook al achter

-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » ma 18 jan, 2010 23:43
Vandaag mijn "nieuwe" SID binnen en wat een verademing! Alles werkt en is nog te lezen ook

.
Ik kan het iedereen aanraden, voor 55,- pond & Euro 13,20 ben je weer helemaal het mannetje.
Simon De-Gare Pitt, 100% betrouwbaar en 100% kwaliteit.