wat een pech weer! Wie kan me helpen? Geholpen!!
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
wat een pech weer! Wie kan me helpen? Geholpen!!
Vanmorgen met goede moed mijn olie laten vervangen bij ATU Breda, blijkt er een scheurtje in bij de olieplug te zitten!
Ze gaan hem proberen te lassen maar heb ook met ze afgesproken om eventueel een andere carter te monteren als ik deze kon aanleveren. (Aansprakelijkheid laat ik even in het midden)
Helaas zit er al een helicoil in, wie heeft er op korte termijn in de omgeving midden-brabant een carterpan voor een 2.0i liggen?
Overigens heb ik een carterpan in Rotterdam gevonden voor een Turbo uit '96 past deze ook? Kan iemand dit bevestigen?
Bij voorbaat bedankt!
Jeroen
Ze gaan hem proberen te lassen maar heb ook met ze afgesproken om eventueel een andere carter te monteren als ik deze kon aanleveren. (Aansprakelijkheid laat ik even in het midden)
Helaas zit er al een helicoil in, wie heeft er op korte termijn in de omgeving midden-brabant een carterpan voor een 2.0i liggen?
Overigens heb ik een carterpan in Rotterdam gevonden voor een Turbo uit '96 past deze ook? Kan iemand dit bevestigen?
Bij voorbaat bedankt!
Jeroen
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: wat een pech weer! Wie kan me helpen?
Lieve mensen,
Kawaman (Pieter) en Wasman (Jeroen) hebben mij uit de brand geholpen! De carterpan ligt inmiddels bij de ATU Breda. Mooi het gezicht van de monteur "dè regel jij snèl" !
Nu afwachten wanneer hij klaar is.
Kawaman (Pieter) en Wasman (Jeroen) hebben mij uit de brand geholpen! De carterpan ligt inmiddels bij de ATU Breda. Mooi het gezicht van de monteur "dè regel jij snèl" !
Nu afwachten wanneer hij klaar is.
-
Roger
- Geregistreerd lid
Binnen 3 uur het onderdeel in de werkplaats liggen!!! Daar kan menig leverancier niet tegen op, strakke actie heren! 
-
9900
- Donateur

[]Daar kijken ze dan inderdaad van op, mensen die dingen zelf zeer snel kunnen regelen.
Hulde voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt, en het forum......
Hulde voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt, en het forum......
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Precies männer!
Contacten hebben en regellen!!!
NU maar hopen dat de reparatie naar wens gemaakt word, want ze willen mij de schuld in de schoen schuiven.
Contacten hebben en regellen!!!
NU maar hopen dat de reparatie naar wens gemaakt word, want ze willen mij de schuld in de schoen schuiven.
-
Dubbelbrand
- Donateur

[]JOU de schuld in de schoenen schuiven? Da's knap waardeloos zeg, toch absurd. Mag aannemen dat die plug niet gescheurd
was toen zij er aan gingen sleutelen.
Maar binnen de drie uur dat ding daar hebben is echt heel heel heel erg knap.
Wijst echt op de eensgezindheid op dit forum en de behulpzaamheid van al die saabgekken onder elkaar
HULDE
Maar binnen de drie uur dat ding daar hebben is echt heel heel heel erg knap.
Wijst echt op de eensgezindheid op dit forum en de behulpzaamheid van al die saabgekken onder elkaar
HULDE
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Er was tot dan ook niks met de auto aan de hand! Lekt niet, zweten nooit van gehoord! (de stroomverdeler na danDubbelbrand schreef: JOU de schuld in de schoenen schuiven? Da's knap waardeloos zeg, toch absurd. Mag aannemen dat die plug niet gescheurd
Anders had ik zonder olie rond zitten tuffen.
Dus wel blij dat het daar ontdekt is in de werkplaats. ATU Breda verder niks mee niets anders dan lof! Prima service en goede aanbiedingen.
Aankomende maandag start ik bij mijn eerste nieuwe werkgever, alleen is mijn vervoermiddel nu de kékke BMW 318i van mijn broertje.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
ik heb weet dat dit ook zo een saab kwaaltje is
je bent soms al bang dat je dit werkje dient te doen
ik denk dat je al blij mag zijn dat je zo vlug een ander carter hebt gevonden
bouten van het subframe en fusee is nog zoiets ,die nu ook los gaan moeten, hopelijk voor jou draaien ze die ook nog kapot dan kun je straks een nieuwe auto gaan eisen
mvg werner
ik heb weet dat dit ook zo een saab kwaaltje is
je bent soms al bang dat je dit werkje dient te doen
ik denk dat je al blij mag zijn dat je zo vlug een ander carter hebt gevonden
bouten van het subframe en fusee is nog zoiets ,die nu ook los gaan moeten, hopelijk voor jou draaien ze die ook nog kapot dan kun je straks een nieuwe auto gaan eisen
mvg werner
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: wat een pech weer! Wie kan me helpen? Geholpen!!
Heeft wat bloed, zweet en stresss gekost maar heb mijn saabje weer terug !