Nu heb ik een paar vraagjes hierover, waarvan ik hoop dat jullie me er mee op weg kunnen helpen:
- het geluid van de radio/cassettespeler is niet zo best. Ik heb de indruk dat er geen speaker in de deuren zitten, alleen maar in het dashboard en achter. Kan dat? Zo ja, ligt er dan wel bedrading naar de deuren?
- De verlichting van de radio doet het niet. Iemand ervaring mee? Als iemand nog een originele radio/CD-speler heeft liggen hou ik me aanbevolen

- De radioontvangst is matig. Er zit een rare antenne van 15-20 cm op die ik er zo 1,2,3 niet kan afdraaien.. niet meer de originele elektrische dus. Heeft iemand die nog liggen (voor een cabrio dus) of weet waar die (betaalbaar) te krijgen zijn?
- Er zitten bevestigingsgaten in voor een windscherm. Letterlijk, gaten. De bevestigingsbussen voor het windscherm (die daar overduidelijk wel ingezeten hebben) zitten er niet meer in. Iemand die toevallig nog liggen in het beige, of weet iemand waar die verkrijgbaar zijn? Als ik ze vindt op internet, dan alleen zwart... maar ik wil natuurlijk de beige.
Voor de rest heel content. Alles werkt (alle interieurverlichting, alle displays, ....). Ik hoop hier veel plezier van te hebben!
O ja, kenteken is XN-TD-69. Is die bekend hier? Vermoed van niet.