foly tussen de deuren.

1993-2002
Plaats reactie
martienez
Geregistreerd lid

foly tussen de deuren.

Bericht door martienez » vr 14 mei, 2010 22:18

Beste Saab vriendenvriendinnen,

Ter info . mijn bevindingen mbt verwijderen foly het is een nauwkeurig werkje om de laklaag niet te beschadigen , raam strip onderkant los/eraf klikken ruit laten zakken rubbers rondom er uit trekken ,goed fhonen met een spatel foly eraf plukken daarna met zelfde spatel de lijm eraf halen, ik heb terpetine gebruikt lekker de lijm losweken en daarna voorzichtig eraf halen(dit is een flink werk ;-|+ als je de lak niet wild beschadigen)

Vandaag de foly verwijderd van de deurstijlen er kwam een zeer nette laklaag te voorschijn :D (zwart) had een monster van 3m foly di-noc- carbon besteld en wilde die erop aan brengen .
Heb het nu toch even uitgesteld want het zwart komt erg mooi tevoorschijn en geeft de auto een mooi/ander uiterlijk.

Het 3m foly is zeker zeer mooi gezien het monster , en is in div kleurstellingen te krijgen je kunt het in kleine stukjes bestellen afhankelijk van wat je moet beplakken.

Als het zwart me over enkele weken toch niet bevalt gaat er zeker deze foly op in carbon??? of mat zwart.

Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Re: foly tussen de deuren.

Bericht door Edwin mtb » za 15 mei, 2010 7:41

En als er interesse is in de 3m folie folie laat het maar weten.

mad_melle
Geregistreerd lid

Bericht door mad_melle » ma 17 mei, 2010 8:02

Velen van ons zijn nogal visueel ingesteld... oftewel wij willen foto's!! :wink:

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Bericht door Edwin mtb » ma 17 mei, 2010 8:57

Komt ie dan....

Afbeelding

Afbeelding

martienez
Geregistreerd lid

Bericht door martienez » ma 17 mei, 2010 21:59

Beste saabvriendenvriendinnen,

De Foto,s na verwijderen foly tussen deurstijlen.
Zwart is zwart is zwart en eigenlijk wel mooi maar zeer gevoelig voor v,v,v vingers/handen.

Bij twijfel komt er 3 m carbon foly op.

met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur.
Martienez

ps hoe plaats ik foto,s??????????????????????

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » ma 17 mei, 2010 22:01

Ik heb dat folie er nooit meer opgeplakt nadat ik mijn NG900 heb laten overspuiten. Vond het zonder dat folie eigenlijk ook wel netjes.

pieter!
Geregistreerd lid

Bericht door pieter! » do 27 mei, 2010 21:32

Hierbij de foto's van Martienez.
Ik vind het erg mooi en denk dat ik de folie er bij mijn Saab ook maar vanaf ga trekken.... Zeker op een zwarte staat het erg fraai.

Afbeelding

Afbeelding

jepserr
Geregistreerd lid

Bericht door jepserr » do 27 mei, 2010 22:31

pieter! schreef:Hierbij de foto's van Martienez.
Ik vind het erg mooi en denk dat ik de folie er bij mijn Saab ook maar vanaf ga trekken.... Zeker op een zwarte staat het erg fraai.

Afbeelding

Afbeelding
zeker een fraai gezicht! denk dat ik binnekort maar eens ga kijken of er misschien bij mij ook zo'n mooie laklaag onder zit :D

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » do 27 mei, 2010 22:38

Dan moet die raamsnor/rubbert eigenlijk ook ingekort worden, zodat die alleen onder de ruit zit. Dan lijkt het net of dat zo hoort. Iemand het lef om daarin te gaan knippen om te kijken hoe het er dan uitziet?

martienez
Geregistreerd lid

Bericht door martienez » do 27 mei, 2010 23:42

Beste allemaal,

Niet doen dus(inkorten) er zit nl een gaatje waar de raam rubber in geklikt is + raam rubber kun je dan niet meer bevestigen.

Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez.

Plaats reactie