Hallo,
Sinds een paar dagen zijn de ventilatoren in de achterdeuren ermee gestopt.
Wat kan dit zijn?
Hier misschien iets mee te maken?
viewtopic.php?f=6&t=162918
Of iets met een relais?
Waar zit deze?
Alvast weer bedankt voor de antwoorden
ventilators achterdeur 9000
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 264
- Lid geworden op: ma 21 jun, 2010 10:02
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
ventilators achterdeur 9000
Laatst gewijzigd door mitch291 op zo 02 dec, 2018 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
9000 CDE 1995 2.3 lpt => fpt => stage-1 (nog bedankt 9000-95) 565.000 km.
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend
- redmervand
- Donateur (6x)
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: wo 07 mar, 2012 21:49
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: ventilators achterdeur 9000
Ze zijn wel ingeschakeld via het knopje?
Overigens heb ik hetzelfde, nadat ik mijn kachelmotor heb vervangen recent.
Het kan ook te maken hebben met een slechte verbinding naar de ventilator toe, wat bij mij een eerdere oorzaak was van niet functioneren
Overigens heb ik hetzelfde, nadat ik mijn kachelmotor heb vervangen recent.
Het kan ook te maken hebben met een slechte verbinding naar de ventilator toe, wat bij mij een eerdere oorzaak was van niet functioneren
Saab 9000 CS 2.3 my '96 in Java Black
Saab 96 '72 in Tyrolergrön
Saab 99 GL 5sp. my '83 in Cherry Red
Saab 96 '72 in Tyrolergrön
-
- Donateur
- Berichten: 3707
- Lid geworden op: do 17 apr, 2008 10:47
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: ventilators achterdeur 9000
De motortjes worden rechtstreeks gestuurd door de ACC unit. Probeer eens een andere unit of soldeer het ding door.
En als je de achterdeuren vaak gebruikt, kan het ook zijn dat er draadbreuk zit in de kabelboom tussen deur en B-stijl. Heb ik ook gehad, priegelklusje.
En als je de achterdeuren vaak gebruikt, kan het ook zijn dat er draadbreuk zit in de kabelboom tussen deur en B-stijl. Heb ik ook gehad, priegelklusje.
9000 Anniversary 2.3T
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 264
- Lid geworden op: ma 21 jun, 2010 10:02
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: ventilators achterdeur 9000
@redmervand
knopje, heb dit volgens mij al een keer gecontroleerd, zal dit binnenkort nogmaals doen.
@9000-95
Andere unit, hmmm, heb je er nog eentje liggen
Doorsolderen, alle verbindingen? Of zijn er verbindingen waarvan je zegt (denkt) dat die extra aandacht verdienen?
Achterdeuren worden (m.i.) weinig gebruikt, is het dan nog steeds logisch dat beide achterdeuren gelijktertijd uitvallen?
knopje, heb dit volgens mij al een keer gecontroleerd, zal dit binnenkort nogmaals doen.
@9000-95
Andere unit, hmmm, heb je er nog eentje liggen
Doorsolderen, alle verbindingen? Of zijn er verbindingen waarvan je zegt (denkt) dat die extra aandacht verdienen?
Achterdeuren worden (m.i.) weinig gebruikt, is het dan nog steeds logisch dat beide achterdeuren gelijktertijd uitvallen?
9000 CDE 1995 2.3 lpt => fpt => stage-1 (nog bedankt 9000-95) 565.000 km.
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 264
- Lid geworden op: ma 21 jun, 2010 10:02
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: ventilators achterdeur 9000
Andere unit erin en probleem weg.
Wat ook opviel is dat de ventilatoren in de achterdeurenn harder (sneller) draaiden de afgelopen paar maanden,
ook liepen ze nog een minuut of 5 door na uitzetten motor en contact.
Wat ook opviel is dat de ventilatoren in de achterdeurenn harder (sneller) draaiden de afgelopen paar maanden,
ook liepen ze nog een minuut of 5 door na uitzetten motor en contact.
9000 CDE 1995 2.3 lpt => fpt => stage-1 (nog bedankt 9000-95) 565.000 km.
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend
- redmervand
- Donateur (6x)
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: wo 07 mar, 2012 21:49
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: ventilators achterdeur 9000
Welke unit heb je gewisseld, airco unit?mitch291 schreef:Andere unit erin en probleem weg.
Saab 9000 CS 2.3 my '96 in Java Black
Saab 96 '72 in Tyrolergrön
Saab 99 GL 5sp. my '83 in Cherry Red
Saab 96 '72 in Tyrolergrön
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 264
- Lid geworden op: ma 21 jun, 2010 10:02
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: ventilators achterdeur 9000
Ja, gebruikte acc unit kunnen kopen voor ca. EURO 15,00.
9000 CDE 1995 2.3 lpt => fpt => stage-1 (nog bedankt 9000-95) 565.000 km.
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend
Citroen ZX 1.8i - 1995 - 222.000 km.
Audi A8 4.2 - 2003 - 328.000 km.
BMW 525d station - 2006 - 249.000 km.
Triumph Trophy 900 - 1999 - 106.000 km.
Ford Transit oprijwagen - 2003 - km . onbekend