wie vond onlangs de plaatsing van de brug een rete-goeie verbetering?rademaker schreef:'t is wat met die jeugd van tegenwoordig. Wordt er maandenlang aan die auto gewerkt, liggend in alle standen, met als gevolg dat de patient het ziekenhuis mag verlaten, moet er opeens een brug bij....
Aan de 9000! Alleen nog ff opknappen... > It's Alive!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Aan de 9000! Alleen nog ff opknappen... > It's Alive!
het topic nog eens nalezend kwam ik volgende opmerking tegen(ergens in 2012/12013) :

-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Bestaat de auto nog (LZ-NL-47)? Hij is van m'n vader geweest, zou leuk zijn als iemand (nog) iets weet 
-
9323
- Donateur (2x)

Hoi,
Nadat ik 'm had heeft mijn zwager er nog een aantal jaren in rondgereden. Toen was de auto echt op. De (ruil-) motor leeft nog steeds voort voor zover ik weet, in de 9000 van Rhinobirds.
Nadat ik 'm had heeft mijn zwager er nog een aantal jaren in rondgereden. Toen was de auto echt op. De (ruil-) motor leeft nog steeds voort voor zover ik weet, in de 9000 van Rhinobirds.
-
9000-95
- Donateur

Volgens Finnik https://finnik.nl/kenteken/lznl47#historie is hij geëxporteerd in 2017. Maar dat kan ook een manier geweest zijn om van de kenteken registratie af te komen, dat kon toen nog via die weg dacht ik
-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
Klopt, ik heb het onderblok overgenomen en we hebben de 9000 gestript. Het casco is naar de lokale ijzerboer gegaan, blijkbaar hebben die het op die manier 'opgelost' met het kenteken...
Bij het demonteren kwamen we al wat beginnende roest tegen onder de voorruit, dit samen met een aantal andere gebreken (o.a. airco pomp stuk) en het feit dat ik een ander onderblok zocht heeft de keus eenvoudiger gemaakt. Ik heb het blok er bij 480k bij mij erin gezet en we zijn nu 220k verder. Ik denk wel dat de koppakking er nu aan begint te komen.
Als laatste afscheid nog een paar foto's, hier onderweg naar de sleutelplek. Geen idee meer waarom we de auto gesleept hebben.

Roest onder de voorruit tijdens het demonteren. Het demonteren hebben we verdeeld over een paar weken in de avonden en weekenden gedaan.

Nadat al het nuttige eraf was stond ze er zo bij om de volgende ochtend opgehaald te worden.

En zo is de reis geëindigd, ontdaan maar ook voldaan.

Bij het demonteren kwamen we al wat beginnende roest tegen onder de voorruit, dit samen met een aantal andere gebreken (o.a. airco pomp stuk) en het feit dat ik een ander onderblok zocht heeft de keus eenvoudiger gemaakt. Ik heb het blok er bij 480k bij mij erin gezet en we zijn nu 220k verder. Ik denk wel dat de koppakking er nu aan begint te komen.
Als laatste afscheid nog een paar foto's, hier onderweg naar de sleutelplek. Geen idee meer waarom we de auto gesleept hebben.

Roest onder de voorruit tijdens het demonteren. Het demonteren hebben we verdeeld over een paar weken in de avonden en weekenden gedaan.

Nadat al het nuttige eraf was stond ze er zo bij om de volgende ochtend opgehaald te worden.

En zo is de reis geëindigd, ontdaan maar ook voldaan.

-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
'Leuk' om die fotos en het verhaal te zien, helaas bestaat ie niet meer, maar leeft er toch nog iets van voort. Er moet ergens nog een foto zijn dat ik als gozer van 2 a 3 jaar 'sta' te sturen in deze auto. Daar is het denk ik allemaal begonnen