Stadslicht lampje in de unit gevallen
-
ivo 71
- In memoriam †
Re: Stadslicht lampje in de unit gevallen
Het is wel mooi rond Graz...
Ivo
Ivo
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
True....
Maar voor een fitingske van een paar € misschien een beetje overdreven. Ik denk dat ik wel weet wie Stephan bedoelt, en dat is toch echt Oisterwijk...
Het begint met een W en rijmt op "asman"...
Maar voor een fitingske van een paar € misschien een beetje overdreven. Ik denk dat ik wel weet wie Stephan bedoelt, en dat is toch echt Oisterwijk...
Het begint met een W en rijmt op "asman"...
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Neen, wroem gasman heeft een dergelijke fitting niet liggen, want ik heb al voor je gekeken.nelfrikandel schreef:en rijmt op "asman"...
-
Wasman
- Geregistreerd lid
Als ik nog zo'n fittinkje heb liggen kost het je ongeveer de tijd voor een bakkie koffie, ik kijk morgen wel even. kunnen we de montage misschien wel combineren met het schermpje rechtsvoor of zo (dan worden het wel een paar bakjes koffie meer
groetjes W(rijmt op)asman 
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
Als die koplamp er toch uit is kun je ook het glas loshalen van het lamphuis. Dat zit rondom met klemmetjes vast die je met een schroevedraaier los kunt wippen. Let wel op dat je de reflector niet met je vingers aanraakt, die kan daar slecht tegen. Waar je ook op moet letten is dat bij het loswippen de klemmetjes alle kanten op kunnen schieten; bij mij verdween er zo eentje in de motorruimte en die kon ik niet meer terugvinden....
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ik was al zover gekomen dat ik het lampje eruit geschud had, met de hulp van Steef/Azul2001, maar toen bleek ik het fittinkje kwijt te zijn geraakt...
-
AcidStyle
- Geregistreerd lid
Jos, je mag hem hier in tilburg ook wel komen halen hoor.
0640030627 heb er een in de kofferba liggen
Gr
William
0640030627 heb er een in de kofferba liggen
Gr
William
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Uhm, ik heb het fittingkje teruggevonden, in een schone spijkerbroek die ik vanmorgen uit de kast trok. Mooi mee schoongewassen, op 40 graden
#altijdjezakkenleeghalenvoorjejejeansindewasgooit #knurft!
@cidstyle: Dank voor het aanbod, als morgen blijkt dat hij de wasbeurt niet overleefd heeft, kom ik bij je terug...
#altijdjezakkenleeghalenvoorjejejeansindewasgooit #knurft!
@cidstyle: Dank voor het aanbod, als morgen blijkt dat hij de wasbeurt niet overleefd heeft, kom ik bij je terug...
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Glas eraf halen... dan kan je dat gelijk wassen voor meer licht