Bezig geweest met remmen achter. Roestige bende. Eerder deze week rechtsachter gedaan. Ging probleemloos. Anker of hoe heet dat ding vervangen voor een mooier exemplaar. Oude zag er meer uit als een archeologische opgraving dan als een remonderdeel. Mooie nieuwe schijf en blokjes van Ate gemonteerd.
Linksachter ging het minder soepel vanavond. Remklauw kreeg ik niet teruggesteld met het stelschroefje achterop, dus die moest er met gepast geweld af. Klauw is niet meer te redden, kreeg ook daarna op geen enkele manier beweging in de zuiger.
Vervolgens kreeg ik het anker niet los - het onderste kleine boutje zat volledig vastgerot op het schild. Uiteindelijk het schild een beetje, ahum, bijgewerkt. Ook hier het anker weggemieterd en vervangen. Mooie nieuwe ATE-schijf gemonteerd. Oh, ook nog even de abs-sensor linksachter vervangen. Was er een mooie gelegenheid voor. Ging probleemloos los gelukkig. Toen opgeruimd en me naar huis gespoed - kwam om 21,59 binnen
Klauw en blokken vervang ik de volgende keer. Heb nog een mooie klauw liggen. Hopen dat ik de remslang loskrijg; heb de aansluiting op de klauw alvast ontroest en in de kruipolie gezet.