riemspanner tool

1984-1997
Gebruikersavatar
kql
Donateur (4x)
Donateur (4x)

riemspanner tool

Bericht door kql » za 25 mei, 2013 17:26

Zojuist deze riemspanner tool persoonlijk getest.
Ding werkt top!

koen

Gebruikersavatar
kql
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: riemspanner tool

Bericht door kql » za 25 mei, 2013 19:56

yup, ik gebruikte voorheen ook een krik & een metalen stripje met een paar boutjes erin, maar dat ding hierboven werkt wel erg fijn.

koen

Gebruikersavatar
MathiasMaessen
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door MathiasMaessen » za 25 mei, 2013 20:00

Wat is de bedoeling daarvan dan?

Gebruikersavatar
odin1899
Donateur
Donateur

Re: riemspanner tool

Bericht door odin1899 » za 25 mei, 2013 20:03

De spanner van de multiriem comprimeren zodat je de riem makkelijk(er) kunt vervangen.

Gebruikersavatar
kql
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: riemspanner tool

Bericht door kql » za 25 mei, 2013 20:19

odin1899 schreef:De spanner van de multiriem comprimeren zodat je de riem makkelijk(er) kunt vervangen.
Riem moet voor meer klusjes los.Bij mij zat bijvoorbeeld de aircocompressor in de weg bij het loshalen van de downpipe

izebrand
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door izebrand » zo 26 mei, 2013 13:27

Ik heb die van mij met een veerontspanner vervangen ;-)

Gebruikersavatar
MathiasMaessen
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door MathiasMaessen » ma 27 mei, 2013 15:24

Aaah, die riem. Haha lach me aub niet uit, ik dacht dat het had over een 'gordel', wat ik ook nog wel eens riem wil noemen:P
Gr

Alex B
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door Alex B » za 01 jun, 2013 21:57

Afgelopen maandag een nav dit topic besteld, vandaag in huis :D .

Alex

Drevar
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door Drevar » di 04 jun, 2013 3:33

Het is dat mijn teamgenoot al iets simpels in elkaar heeft gezet op basis van gegeven specificaties op een andere site, anders was dit erg nuttig geweest :)

Gebruikersavatar
Kozzer
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door Kozzer » di 11 jun, 2013 23:30

Dat is precies de tool die ik nodig heb om de multiriem spanner te vervangen. Jammer dat ie uitverkocht is, heeft iemand er 1 te leen? Zie ook bericht geexplodeerde multiriemspanner.

Gebruikersavatar
9323
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: riemspanner tool

Bericht door 9323 » wo 12 jun, 2013 9:20

je kunt 'm ook vrij gemakkelijk namaken. Volgens mij staat er een how to in de Haynes.

Drevar
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door Drevar » wo 12 jun, 2013 11:22

Afbeelding
Mijn teamgenoot heeft hem volgens die specificaties gemaakt met M6 boutjes, al hopen we hem niet nodig te hebben eigenlijk.

Gebruikersavatar
gertram
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: riemspanner tool

Bericht door gertram » wo 12 jun, 2013 13:19

Dat is de vasthouder voor als hij nog in positie is, je kunt een losse spanner hiermee niet opspannen.

Gebruikersavatar
Kozzer
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door Kozzer » wo 12 jun, 2013 14:45

Blij dat iemand anders dat nog even toelicht. Ik heb de verstelbare tool nodig want ik moet een nieuwe spanner plaatsen.

joff
Geregistreerd lid

Re: riemspanner tool

Bericht door joff » do 13 jun, 2013 15:50

ik woon in zoersel
heb dit weekend vrij , maar hier geraken zal niet gaan zeker?
ik moet ook vanalles losmaken dit weekend, ik kan hem dus niet opsturen, maar moest je gesleept ofzo hier geraken , feel free ;)

joff


ps. idd die hierboven is voor hem op zijn plaats te houden als die al ontspannen is ;)

Plaats reactie