riemspanner tool
-
kql
- Donateur (4x)

Re: riemspanner tool
yup, ik gebruikte voorheen ook een krik & een metalen stripje met een paar boutjes erin, maar dat ding hierboven werkt wel erg fijn.
koen
koen
-
odin1899
- Donateur

De spanner van de multiriem comprimeren zodat je de riem makkelijk(er) kunt vervangen.
-
kql
- Donateur (4x)

Riem moet voor meer klusjes los.Bij mij zat bijvoorbeeld de aircocompressor in de weg bij het loshalen van de downpipeodin1899 schreef:De spanner van de multiriem comprimeren zodat je de riem makkelijk(er) kunt vervangen.
-
izebrand
- Geregistreerd lid
Ik heb die van mij met een veerontspanner vervangen 
-
MathiasMaessen
- Geregistreerd lid
Aaah, die riem. Haha lach me aub niet uit, ik dacht dat het had over een 'gordel', wat ik ook nog wel eens riem wil noemen:P
Gr
Gr
-
Alex B
- Geregistreerd lid
Afgelopen maandag een nav dit topic besteld, vandaag in huis
.
Alex
Alex
-
Drevar
- Geregistreerd lid
Het is dat mijn teamgenoot al iets simpels in elkaar heeft gezet op basis van gegeven specificaties op een andere site, anders was dit erg nuttig geweest 
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Dat is precies de tool die ik nodig heb om de multiriem spanner te vervangen. Jammer dat ie uitverkocht is, heeft iemand er 1 te leen? Zie ook bericht geexplodeerde multiriemspanner.
-
9323
- Donateur (2x)

je kunt 'm ook vrij gemakkelijk namaken. Volgens mij staat er een how to in de Haynes.
-
Drevar
- Geregistreerd lid

Mijn teamgenoot heeft hem volgens die specificaties gemaakt met M6 boutjes, al hopen we hem niet nodig te hebben eigenlijk.
-
gertram
- Donateur (3x)

Dat is de vasthouder voor als hij nog in positie is, je kunt een losse spanner hiermee niet opspannen.
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Blij dat iemand anders dat nog even toelicht. Ik heb de verstelbare tool nodig want ik moet een nieuwe spanner plaatsen.
-
joff
- Geregistreerd lid
ik woon in zoersel
heb dit weekend vrij , maar hier geraken zal niet gaan zeker?
ik moet ook vanalles losmaken dit weekend, ik kan hem dus niet opsturen, maar moest je gesleept ofzo hier geraken , feel free
joff
ps. idd die hierboven is voor hem op zijn plaats te houden als die al ontspannen is
heb dit weekend vrij , maar hier geraken zal niet gaan zeker?
ik moet ook vanalles losmaken dit weekend, ik kan hem dus niet opsturen, maar moest je gesleept ofzo hier geraken , feel free
joff
ps. idd die hierboven is voor hem op zijn plaats te houden als die al ontspannen is