Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
- De Flok
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6878
- Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Nou dan, doe niet meteen zo negatief. Lekker afwachten op de eerste èchte foto's.Yellow_Fender schreef:Je ziet er uiteraard weinig van
BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)
Ridder in de orde van opperste Frikandel
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)
Ridder in de orde van opperste Frikandel
- De Flok
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6878
- Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
- Regio: NL - Provincie Gelderland
GROOT:
Is wel een serieus lange auto. In ieder geval goed om te zien dat de auto eraan zit te komen.
Is wel een serieus lange auto. In ieder geval goed om te zien dat de auto eraan zit te komen.
BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)
Ridder in de orde van opperste Frikandel
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)
Ridder in de orde van opperste Frikandel
- renaat mattheus
- Geregistreerd lid
- Berichten: 359
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 2:19
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Ik wil niet per definitie pessimistisch zijn, maar mijn eerste indrukken gaan in de richting van die van Yellow. Maar goed, we mogen het vel van de beer niet verkopen voor ie geschoten is. Echt 'helemaal anders' ofte 'revolutionair' ziet de nieuwe 'fünfer' er niet uit. Geduld zal ook in deze materie evenwel een schone deugd zijn. Maar wat mij betreft lonkt de Jaggie XF nu intenser dan ooit...
9-5 Aero TTiD -
Porsche 991 C4 -
Porsche 991 C4 -
- RG-64
- Geregistreerd lid
- Berichten: 525
- Lid geworden op: do 10 mar, 2005 16:52
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
- Contacteer:
Als we straks wat betere beelden van de nieuwe 9-5 te zien krijgen, wil dat helemaal niet zeggen dat ie ook snel in productie gaat. Kijk nou eens hoe dat is gegaan met de 9-4X. Prachtige auto, helemaal klaar en al tijden bekend, maar in productie nemen ho maar....
Ik vrees dat het met de 9-5 hetzelfde zal gaan, oh wat jammer toch. De enige redding voor SAAB als compensatie voor dat vermoedelijk lange wachten op productie van de 9-5 kan zijn dat deze eindelijk eens van dezelfde kwaliteit gaat zijn als de A6, de E-klasse of de 5-serie. Als de Zweedse ingenieurs daarin zijn geslaagd, dan is het het wachten waard.
Ik vrees dat het met de 9-5 hetzelfde zal gaan, oh wat jammer toch. De enige redding voor SAAB als compensatie voor dat vermoedelijk lange wachten op productie van de 9-5 kan zijn dat deze eindelijk eens van dezelfde kwaliteit gaat zijn als de A6, de E-klasse of de 5-serie. Als de Zweedse ingenieurs daarin zijn geslaagd, dan is het het wachten waard.
- jelger
- Geregistreerd lid
- Berichten: 18854
- Lid geworden op: wo 28 apr, 2004 23:56
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
RG-64 schreef:Als we straks wat betere beelden van de nieuwe 9-5 te zien krijgen, wil dat helemaal niet zeggen dat ie ook snel in productie gaat. Kijk nou eens hoe dat is gegaan met de 9-4X. Prachtige auto, helemaal klaar en al tijden bekend, maar in productie nemen ho maar....
volgens mij is het tijdspad al tijden bekend, en is er hooguit een paar maanden geschoven.
Verder: enige feeling met de huidige acute nood situatie is er ook niet he?
De 9-4x die men liet zien is duidelijk gepresenteerd als concept, niet als produktiemodel.
dat er plannen zijn om het model in produktie te nemen naar aanleiding van, is een ander verhaal. Daarnaast is hij het afgelopen jaar uitgebreid getest. Je wil toch niet dat er de eerste 2 jaar 20 recalls zijn, of wil je dat wel? Voorbeeld: De 99 werd ook een jaar VOOR de daadwerkelijke verkoop gepresenteerd, en in dat jaar nog uitvperig getest. De 9-4X gaat, mits GM de fondsen rond krijgt (een gegeven dat velen nog schijnt te ontgaan, excuseer mijn sarcasme), gewoon in produktie.
Deze plannen en de tijdspaden zijn verder de afgelopen maanden uitgebreid besproken.
het feit DAT er met een 9-5 (naar lijkt) wordt getest lijkt me genoeg zeggen.
- edwardk
- Geregistreerd lid
- Berichten: 10543
- Lid geworden op: do 08 dec, 2005 21:49
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
@ Jelger, ik geloof nu een v/d weinige keren dat je grandioos gelijk hebt
Saab always has been for someone who wants something safe, solid and a little different
"Why drive a car when you can pilot " a Saab 9⁵ SS 2.0 t 185Pk /270Nm // 9⁵ SC Vector 2.3 t
+SSHC (Saab Self Healing Capability)
De saab 9000 is toch mooi de beste saab ooit gemaakt.
"Why drive a car when you can pilot " a Saab 9⁵ SS 2.0 t 185Pk /270Nm // 9⁵ SC Vector 2.3 t
+SSHC (Saab Self Healing Capability)
De saab 9000 is toch mooi de beste saab ooit gemaakt.
- edwardk
- Geregistreerd lid
- Berichten: 10543
- Lid geworden op: do 08 dec, 2005 21:49
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Vind die overdreven grote wielkasten lelijk.
Saab always has been for someone who wants something safe, solid and a little different
"Why drive a car when you can pilot " a Saab 9⁵ SS 2.0 t 185Pk /270Nm // 9⁵ SC Vector 2.3 t
+SSHC (Saab Self Healing Capability)
De saab 9000 is toch mooi de beste saab ooit gemaakt.
"Why drive a car when you can pilot " a Saab 9⁵ SS 2.0 t 185Pk /270Nm // 9⁵ SC Vector 2.3 t
+SSHC (Saab Self Healing Capability)
De saab 9000 is toch mooi de beste saab ooit gemaakt.