9-5 NG Estate

2010-2012
Plaats reactie
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: 9-5 NG Estate

Bericht door nelfrikandel » ma 31 jan, 2011 23:07

You lucky shit!
Zeker geen foto's gemaakt?

h.k.
Geregistreerd lid

Bericht door h.k. » ma 31 jan, 2011 23:12

neen, dat was absoluut verboden. alleen kijken

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 01 feb, 2011 0:02

Style&Co schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd welke foto/photoshop van het afgelopen half jaar het dichtste bij het definitieve ontwerp is gekomen. Met wat ik gezien heb denk ik dat die rode op een paar details na wel een erg goede kandidaat is
Photoshoppen was in dit geval erg makkelijk aangezien je alleen de daklijn maar door hoeft te trekken, roofrails kopiëren en ramen erin te tekenen... Veel fantasie is daarbij niet nodig. Zo worden estates met een krap budget altijd gemaakt.

9323
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 9323 » di 01 feb, 2011 11:03

'zo worden estates met een krap budget altijd gemaakt'. Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan? Het is niet alsof de estate een sedan is waar een luifel op is gelast. Het plaatwerk is anders, het interieur is anders, de bodemplaat is anders, alles is anders. Dat kost allemaal r&d en tooling en dus geld. Dat de auto betrekkelijk veel op de sedan lijkt doet daar niets aan af.

Brandslang
Geregistreerd lid

kofferbak 9-5 estate

Bericht door Brandslang » wo 02 feb, 2011 3:32

Weet iemand of de 9-5 estate een vlakke laadruimte heeft? En daarmee bedoel ik ook de opening van de kofferbak. Zoals bij de classic 900 is die helemaal vlak. Makkelijk laden en lossen.
Weet iemand dit? Vraag het me gewoon af...

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: kofferbak 9-5 estate

Bericht door nelfrikandel » wo 02 feb, 2011 8:07

Ik weet het niet, maar ik dacht dat ik zoiets wel gelezen had in de persrelease die ook hier op het forum was gelinkt.
Vlakke laadvloer, geen tildrempel en geen instekende wielkasten...

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: nieuwe 9-5 estate

Bericht door Steve-O » wo 02 feb, 2011 13:48

Ik vind het ronduit waadeloos dat op een auto op nievau en voor het marktsegment zoals deze - net als bij de vorige 9-5 - men er zich vanaf maakt met zo'n schurftlelijke, met superlijm eraan geplakt excuus van een achterkant op de sedanversie.

Hallooooo, waar zijn we nou helemaal mee bezig??? Heb je zo'n mooi nieuwe basis 9-5 model ontworpen. Vertel je de wereld met veel tam-tam dat je SAAB beter gaat maken. Heb je de kans om het nu goed te doen. Heb je in een goedkoper segment de 9-3 waar je je huiswerk al hebt gemaakt ... en dan doe je dit ?!?!?

in een woord ONGEBRIJPELIJK :shock: :-S+

terug naar de tekentafel ermee!

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 02 feb, 2011 15:41

Afbeelding
Bron: http://www.saabsunited.com/2011/02/saab ... yshot.html" onclick="window.open(this.href);return false;

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 02 feb, 2011 15:42

Hij is in het wild GEZIEN!!!
Afbeelding
Bron: http://www.saabsunited.com/2011/02/saab ... yshot.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 02 feb, 2011 15:43

Zo komt hij toch wat minder spectaculair over dan de sedan, maar dat kan ook komen door de kleur en door de slechte kwaliteit van de foto.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 02 feb, 2011 15:53

Hmmm eerst maar eens foto van voren zien :?

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 02 feb, 2011 15:58

DUH => Van voren lijkt hij precies op de sedan !

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 02 feb, 2011 15:59

ok voor hen die niet willen, schuin van voren. gij schelm

Boterbloem
Geregistreerd lid

Bericht door Boterbloem » wo 02 feb, 2011 16:25

DUH => Van voren lijkt hij precies op de sedan !
De neus wel, maar toch wanneer je de auto recht van voren ziet kan een estate best nog iets anders ogen dan de sedan..

TimH
Geregistreerd lid

Bericht door TimH » wo 02 feb, 2011 16:29

De achterkant doet mij erg aan de Subaru denken... Wat ik overigens niet verkeerd vind, moet er gewoon nog even aan wennen :wink:

Plaats reactie