9-5 NG Estate

2010-2012
Hans9-5
Geregistreerd lid

Re: 9-5 NG Estate

Bericht door Hans9-5 » do 13 jan, 2011 17:05

De dealer zei me gisterenavondn; begin leveren einde zomer :D en toen gaf hij een 9-5ng mee die ik nu ga terugbrengen :roll:

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » do 13 jan, 2011 19:59

TOF! Maar heeft iemand nu al een afbeelding van hoe de 9-5NG Estate er uit gaat komen te zien? Ik ben namelijk reuze benieuwd naar de 100% definitieve vorm. Bij alle voorgaande plaatjes was/is er nog steeds twijfel of het eea niet (wishful) knip-en-plak-werk is.

@Hans, heb je die dealer van jou nog om een plaatje gevraagd? Of ben je dat vergeten door de roes na het rijden van de 9-5NG?

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » do 13 jan, 2011 20:36

9-5 Estate en de 9-4x (krijgen we daar ook een apart subforum voor trouwens, of wordt samengevoegd met 9-7x??)
worden voor of tijdens september als geintroduceerd verwacht, en dan begin oktober in de showroom... beide, naast elkaar dus.. mits de dealer ze beide besteld heeft uiteraard.. 'so far'... kan per dag weer anders..:P

ps.
nieuwe 9-3 eind 2012, met pech begin 2013...

Hans9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Hans9-5 » vr 14 jan, 2011 9:58

@Hans, heb je die dealer van jou nog om een plaatje gevraagd? Of ben je dat vergeten door de roes na het rijden van de 9-5NG?
Neen, was nogal geschrokken van de rekening :(

lier
Geregistreerd lid

Bericht door lier » zo 16 jan, 2011 15:34

ik hoop toch echt dat ik hem in maart (dit jaar) kan bestellen en dan voor de zomer kan rijden. dat is in ieder geval wat de dealer me een paar weken geleden meldde. zijn er andere inzichten?

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 16 jan, 2011 16:34

ik zou op de dealer vertrouwen, die heeft waarschijnlijk info van een betrouwbare bron, wat je hier hoort is enkel speculatie, en van horen zeggen

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » zo 16 jan, 2011 19:14

Correctie; formele info.. :wink:

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » wo 19 jan, 2011 6:37

Dat staat ook in het Franse artikel, zomer 2011.
Wordt ook hoog tijd, want die 9.5 Estate deed het altijd beter dan de sedan in Nederland.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 19 jan, 2011 8:07

Hij zou gepresenteerd worden in Genève.. Dat is binnen 8 weken. Ze weten hem goed af te schermen, normaal zouden er toch diverse modellen gesignaleerd moeten zijn en foto's zijn opgedoken in bladen..

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 19 jan, 2011 8:54

misschien wat vertraging? Zou een leuke primeur zijn voor een Nederlands merk om m op de daaropvolgende Nederlandse autoshow te onthullen. Met een groot voordeel.... door alle primeurgeweld van de grotere merken op Geneve zijn de spotlights in Amsterdam dan allemaal gericht op Saab. Ware ik Viktor dan wist ik het wel

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 19 jan, 2011 17:34

Er is enige opwinding op saabsunited, dat er vandaag foto's vrijgegeven zouden owrden, om 17 uur, maar het is mij niet duidelijk in welke tijdzone 17:00 uur, en of het niet een op hol geslagen speculatie op basis van een gecrost online geplaatst persbericht betreft... Hier zouden foto's geplaatst worden... http://media.saab.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 19 jan, 2011 17:34

CET is toch onze tijd?

http://en.wikipedia.org/wiki/Central_European_Time" onclick="window.open(this.href);return false;

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 19 jan, 2011 17:40

Nou, je ziet het op het kaartje hè. ;)

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 19 jan, 2011 18:22

Afbeelding

Henk-Jan