Baseer je je op de foto's, of heb je hem in real life gezien? Indien het eerste: don't. Je kan van elke geslaagde auto misleidende tot zelfs lelijke foto's vinden.gj900 schreef:Op deze foto's kan je goed zien hoe lelijk de sedan-deurpartij past bij de estateVooral bij een lichte kleur is het schrikbarend. Er is totaal geen overgang tussen de deurlijn en de sponningen van de achterste zijruiten. Wil je een estate succesvol in het premium segment neerzetten, moet je het zo niet doen.
9-5 NG Estate
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 NG Estate
-
onno2
- Geregistreerd lid
Kijk eens naar fotos van de oude 9-5 estate. Loopt daar de lijn mooi door ?
Er lijkt iets op geplakt te zijn, is apart dat wel, maar ik vind inmiddels de oude 9-5 en de nieuwe 9-5 estate erg mooi. De sedan vind ik echt een pracht bak... dat heeft toch echt potentie als je het mij vraagt......
Er lijkt iets op geplakt te zijn, is apart dat wel, maar ik vind inmiddels de oude 9-5 en de nieuwe 9-5 estate erg mooi. De sedan vind ik echt een pracht bak... dat heeft toch echt potentie als je het mij vraagt......
-
Spatje
- Donateur (3x)

@gj900: Ik hoop je eind september nog eens te spreken als m'n oprit wordt opgesierd 
-
Nick
- Donateur (2x)

meningen verschillen.gj900 schreef:Op deze foto's kan je goed zien hoe lelijk de sedan-deurpartij past bij de estateVooral bij een lichte kleur is het schrikbarend. Er is totaal geen overgang tussen de deurlijn en de sponningen van de achterste zijruiten. Wil je een estate succesvol in het premium segment neerzetten, moet je het zo niet doen.

Dit klopt voor mij helemaal
-
Otto
- Donateur

Het lijkt wel of er twee typen achterkleppen zijn... In iedergeval staan de badges niet gelijk.gj900 schreef:
Otto
-
Garrett
- Lid van verdienste
Goed gezien! Het lijkt wel of de rechtse een extra bolling erop heeft zitten, net zoals op de foto van de promotiefolder. Misschien het verschil tussen instapper en Aero?
-
Nick
- Donateur (2x)

dat is het verschil tussen het USA model en de overige markten
USA:

Overig:

USA:

Overig:

-
Otto
- Donateur

Links lijkt meer op de "oude"9-5 en rechts op de Opel Insignia station. Weet niet wat ik mooier vind eigenlijk.
Otto
Otto
-
Garrett
- Lid van verdienste
Goh, apart. Waarom dat dan? Dat de yanks minder met afwerking en gebruikte materialen hebben is inmiddels wel duidelijk, maar een hele andere (minder mooi aansluitende) kofferklep monteren vind ik toch wel vrij apart.
Of heeft het weer te maken met één of andere belerende en knullige wetgeving?
Of heeft het weer te maken met één of andere belerende en knullige wetgeving?
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Simpel: Kijk eens naar het formaat van de ruimte voor de kentekenplaat op de kofferklep en bedenk dan ook eens de kofferklep van bijvoorbeeld een Audi A4 of bijvoorbeeld van een MB C-klasse van ±1998 er uitzien op dat gedeelte. 
-
jelger
- Geregistreerd lid
achterklep:
hebben jullie nou echt al die maanden liggen slapen?

hebben jullie nou echt al die maanden liggen slapen?
-
gj900
- Donateur (9x)

Alvast gefeliciteerd met je aankoop!Spatje schreef:@gj900: Ik hoop je eind september nog eens te spreken als m'n oprit wordt opgesierd
Klopt, meningen en smaken verschillen, gelukkig maar.NJ8 schreef:meningen verschillen.gj900 schreef:Op deze foto's kan je goed zien hoe lelijk de sedan-deurpartij past bij de estateVooral bij een lichte kleur is het schrikbarend. Er is totaal geen overgang tussen de deurlijn en de sponningen van de achterste zijruiten. Wil je een estate succesvol in het premium segment neerzetten, moet je het zo niet doen.
Dit klopt voor mij helemaal
Op de donkere foto die jij plaatst ziet e.e.a. er natuurlijk geflateerd uit
-
Otto
- Donateur

Ik wel denk ik... maarre word ook niet echt heul warm nog voor de wagenjelger schreef:achterklep:
hebben jullie nou echt al die maanden liggen slapen?![]()
Otto