9-5 NG Estate
-
runu
- Donateur

Re: kofferbak 9-5 estate
volgens mij is de foto die hier boven staat tot nu toe nog de enige, dus dan zal je toch even moeten wachten. Ik meende dat de 9-5 estate op de autorai kwam dus kun je hem daar in real zien.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Tja, zal waarschijnlijk nog even wachten zijn inderdaad, voor ik mijn antwoord krijg. Vragen staat vrij en wellicht komt het antwoord alsnog... Dat de 9-5 estate op de AutoRAI zal staan heb ik ook begrepen. Ga misschien wel even kijken in A'dam, afhankelijk van de agenda tegen die tijd.
Maar van Geneve zullen toch ook wel wat foto's vrij komen neem ik aan...?!
Maar van Geneve zullen toch ook wel wat foto's vrij komen neem ik aan...?!
-
ivo 71
- In memoriam †
Zo te zien moet je wel heel netjes inparkeren. 'Boem is ho' betekent een bezoek aan de plaatwerker met een deuk in de klep.
Ivo
Ivo
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
En daarvoor hebben ze tegenwoordig parkeer sensoren.
Op mijn classic gewoon een trekhaak, voor als de persoon die achter mij wil parkeren er moeite mee heeft...
Op mijn classic gewoon een trekhaak, voor als de persoon die achter mij wil parkeren er moeite mee heeft...
-
Ton77
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 NG Estate
ja helemaal mee eens zo stak mogelijk houden de achterkantHenk-Jan schreef:Die moet je sowieso achterwege laten, heb je ook geen last van de plaatsing.Ton77 schreef:de type aanduiding zit wel erg laag in mijn ogen of lijkt dat maar zo
-
U-Poll
- Donateur (8x)

[]
Een dakspoiler zou volgens mij een enorme verbetering geven. Dat vind ik namelijk ook zo bij de 'oude' 9-5: zonder dakspoiler lijkt de kont wat 'bol' en 'geknepen'; mét spoiler klopt het gewoon een stuk meer - mits deze een verlenging geeft van de curve van de daklijn!
Ik zal vanavond dit eens proberen te photoshoppen op deze foto. Eens kijken hoe dat er uit zit.
Een dakspoiler zou volgens mij een enorme verbetering geven. Dat vind ik namelijk ook zo bij de 'oude' 9-5: zonder dakspoiler lijkt de kont wat 'bol' en 'geknepen'; mét spoiler klopt het gewoon een stuk meer - mits deze een verlenging geeft van de curve van de daklijn!
Ik zal vanavond dit eens proberen te photoshoppen op deze foto. Eens kijken hoe dat er uit zit.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Wat is de herkomst van deze foto dan? Weet je ezekr dat het de real thing is en niet een of andere nog op het net rondzwervende soep?Tenfour schreef:Vanuit deze hoek vind ik 'm minder geslaagd:
Het achterste stukje dak loopt veel te sterk af, vergeleken met de foto's van achteren...
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Auto Moto, een Franstalige magazinenelfrikandel schreef:Wat is de herkomst van deze foto dan?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

En nog een foto:

Bron
Volgens het kenteken sinds 16 december 2010 op de weg. Het betreft een 139kW Diesel met maar liefst 2375 kg totaalgewicht

Bron
Volgens het kenteken sinds 16 december 2010 op de weg. Het betreft een 139kW Diesel met maar liefst 2375 kg totaalgewicht
-
rutgerreinier
- Donateur

hij is wel dik!!!! typeplaatje zou er bij mij af gaan.
hij is wel zo groot als een 300c tourer damn! wat een bak!
hij is wel zo groot als een 300c tourer damn! wat een bak!
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Spatje schreef:wel met spoiler
Ik vind het ding echt mooi. Zodra bruin het kan trekken, ga ik er eentje kopen.
-
gj900
- Donateur (9x)

Op die laatste foto zie je nog eens duidelijk hoe lelijk de raampartijen op elkaar aansluiten
Jammer.