9-5 NG Estate
-
Ton77
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 NG Estate
de type aanduiding zit wel erg laag in mijn ogen of lijkt dat maar zo
vind hem erg mooi maar valt een beetje tegen tov de foto's die eerder langs kwamen
vind hem erg mooi maar valt een beetje tegen tov de foto's die eerder langs kwamen
-
Henk-Jan
- Donateur

Die moet je sowieso achterwege laten, heb je ook geen last van de plaatsing.Ton77 schreef:de type aanduiding zit wel erg laag in mijn ogen of lijkt dat maar zo
-
gustav
- Geregistreerd lid
Hoi,
Ik vind dit al niet verkeerd maar wil 'm nu ook wel is helemaal zien.
Maar zo gauw er nieuwe foto's zijn zal nelfrikandel ze wel plaatsen die zit boven op het nieuws.
Zoek je een opvolger nel?
Groetjes
Ik vind dit al niet verkeerd maar wil 'm nu ook wel is helemaal zien.
Maar zo gauw er nieuwe foto's zijn zal nelfrikandel ze wel plaatsen die zit boven op het nieuws.
Groetjes
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
LOL, mocht ik willen.gustav schreef:...nieuwe foto's zijn zal nelfrikandel ze wel plaatsen die zit boven op het nieuws.
Groetjes
Ik heb een RSS abo op Saabsunited, dus alles wat daar op komt zit meteen in mijn inbox.
En de juiste mensen via twitter (@saabsunited, @sofiefromSAAB) volgen, dan heb je ook vaak snel nieuws.
-
nacra 93
- Donateur

Henk-Jan schreef:Die moet je sowieso achterwege laten, heb je ook geen last van de plaatsing.Ton77 schreef:de type aanduiding zit wel erg laag in mijn ogen of lijkt dat maar zo
niet van mij hoor 
http://carscoop.blogspot.com/2011/01/sa ... to-of.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Stuk netter ook zoals boven (de zwarte) met die rechtdoor lopende lijn van de achterdeuren..
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe 9-5 estate
Kan dit topic niet dicht en verder gaan in het grotere 9-5 estate topic?
-
gj900
- Donateur (9x)

Dat is geen wijsheid, gewoon een feit, anders zou hij eruit zien zo als op de gefotoshopte foto hieronder. Natuurlijk moet je een ander dak uit een plaat slaan en natuurlijk heb je estate specifieke interieuraanpassingen, da's logisch, maar de achterdeuren met dito daklijn verraden nu eenmaal dat de C-stijl gelijk verloopt als bij de sedan waarop ie gebaseerd is. Zeker bij een extreme koepelvorm als bij de 9-5 komt dat geforceerd over.9323 schreef:'zo worden estates met een krap budget altijd gemaakt'. Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan? Het is niet alsof de estate een sedan is waar een luifel op is gelast. Het plaatwerk is anders, het interieur is anders, de bodemplaat is anders, alles is anders. Dat kost allemaal r&d en tooling en dus geld. Dat de auto betrekkelijk veel op de sedan lijkt doet daar niets aan af.
Boterbloem schreef:Stuk netter ook zoals boven (de zwarte) met die rechtdoor lopende lijn van de achterdeuren..

-
jelger
- Geregistreerd lid
Het punt is (al langer) duidelijk.gj900 schreef: Natuurlijk moet je een ander dak uit een plaat slaan en natuurlijk heb je estate specifieke interieuraanpassingen, da's logisch, maar de achterdeuren met dito daklijn verraden nu eenmaal [dat er op budget bespaard is] dat de C-stijl gelijk verloopt als bij de sedan waarop ie gebaseerd is. Zeker bij een extreme koepelvorm als bij de 9-5 komt dat geforceerd over.
Heeft dat successen in de weg gestaan?

-
gj900
- Donateur (9x)

Niet bij iedereenjelger schreef:Het punt is (al langer) duidelijk.
Geenszins, maar dat is ook niet het puntjelger schreef:Heeft dat successen in de weg gestaan?
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Precies.. bij de volvo valt het nouwelijks op.
Bij de Citroën XM loste ze het destijds zo op:

Bij de Citroën XM loste ze het destijds zo op:

-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Re: kofferbak 9-5 estate
Ik dénk dat het geheel vlak is, zonder drempel.
Als je kijkt naar hoe ver de kofferklep doorloopt in de bumper.
Beetje als bij de Insignia:

Als je kijkt naar hoe ver de kofferklep doorloopt in de bumper.
Beetje als bij de Insignia:

-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: kofferbak 9-5 estate
Ja dat bedoel ik. Ik vind zo'n kofferbak zonder til-drempel toch wel iets goeds. Zouden ze van mij bij sedans ook mogen doen.
Zoals het op de afbeelding lijkt denk ik het ook, maar zeker is het nog steeds niet.
Wie o wie heeft een foto van de 9-5 met open kofferbak?
Zoals het op de afbeelding lijkt denk ik het ook, maar zeker is het nog steeds niet.
Wie o wie heeft een foto van de 9-5 met open kofferbak?