gestolen classic 900 aero beplating

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
GUUSarrow
Geregistreerd lid

Bericht door GUUSarrow » do 19 feb, 2009 22:04

Op zich mazzel dat het van een sloper gehaald is voor hetzelfde geld trekken ze het van de auto af die geen sloper is!
Misschien een schadehersteller oid die een kapotte Saab heeft binnen gekregen en op zoek is naar de linker Aerobeplating.....

het valt mij bijv. bij mijn vriendin in de buurt op dat als een auto een tijdje op dezelfde plaats staat(3weken+) er dan op eens kaartjes van demontage bedrijven onder de wissers verschijnen dat ze geïnteresseerd zijn in de auto. Blijkbaar worden dat soort dingen toch goed in de gaten gehouden...maar goed ik weet ook nog wel een paar saabjes te staan maar dat is uit liefhebberij :)

Bij mij zijn een keer de wissertjes van de koplampen gestolen, moet ook door een Saabrijder gedaan zijn, wat heb je er anders aan....
9000 CSE 2.0 LPT '96
900 SA (gerecycled)

ducktail
Geregistreerd lid

Bericht door ducktail » do 19 feb, 2009 23:39

het maakt in veler ogen niet uit of het een wagen voor demontage en/of onderdelen voorziening of de dagelijkse of super mooie betreft.
het feit dat men ongevraagd aan spullen komt die hen niet toekomt en zich onrechtmatig toe eigend dat staat.
is het een vrijbrief voor onverlaten om een voor demontage gereserveerde wagen te stelen of leeg te roven :?: denk het niet
wie weet heb ik juist die delen nodig voor een eigen project.
staat het ook nog op eigen grond en is vol afgesloten :?
kan ik dan stellen dat het van mijn goede wagen gestolen is :?:
of van de verkeerde ??
of is het stelen van delen van een demontage wagen minder erg :?:
Ik ben van mening dat het in alle gevallen niet acceptabel is :evil:

zou het bezit van meerdere auto's een vrijbrief mogen zijn voor het gilde :twisted:

geert1
Geregistreerd lid
Regio: NL - Provincie Gelderland

Bericht door geert1 » vr 20 feb, 2009 0:19

Robert Jansen schreef:He gatverdamme idd. Zoveel Saabrijders zullen zich toch niet tot diefstal verlagen lijkt me.
Zoeken naar Aero's met boeven erin (te herkennen aan hun gestreepte gevangenis overalls).
Was het steilneus of vis?
Vis? :shock: he ik heb niets gedaan hoor :shock:

over jatten gesproken, ben zelf ook al vele malen logo's, lampenwissers, smoked knippers kwijtgeraakt is altijd weer balen
SAAB 900 S classic uit 1993 "The Green Man"

Saapie
Geregistreerd lid

Bericht door Saapie » zo 17 mei, 2009 19:32

Nou dat moet iemand geweest zijn die wist waar het spul te halen is, want wie komt nou vaak langs op een normale route.... in L'muiden.

Heel erg klote dit. Ik heb ook al mijn "aero" badges zien verdwijnen hier in leiden. Later weer moeten kopen bij de dealer...

Forumleden: ogen openhouden mbt marktplaats en ebay...
Na 10 Saabs nog eentje over: restauratie project: 900 Turbo S 16. 1992, full option, Talladega red.

Plaats reactie