900 CLASSIC GESTOLEN IN ALMERE-HAVEN/teruggevonden

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
De900C-GAS
Geregistreerd lid
Regio: Outside Europe

Bericht door De900C-GAS » za 13 dec, 2008 22:19

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:
Geschreven namens dit gestopt forumlid:
Een hartelijk dank aan iedereen die hem ooit geholpen en/of gesteund heeft!

Ewout
Donateur 2014 + 2015 + 2016
Donateur 2014 + 2015 + 2016
Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Ewout » za 13 dec, 2008 22:36

Top!!
2008 9-5 2.3T Aero aut5, polar white (uit Duitsland)
1991 9000 2.3 Turbo S aut4, zwart (uit Japan)
1980 900 turbo 3 man5, karmijnrood (uit Nederland)

the fabulous flatnose register
cd / finlandia register

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » za 13 dec, 2008 22:38

Ah, geweldig is dat ! :bluethumb: :bluethumb: :bluethumb:
1987 Saab 900c
1984 Saab 90 (såld) - 1982 Saab 900GL (såld) - 1996 Saab 9000cse (såld)
2002 BMW 320d Touring M (såld)
2006 Smart ForTwo - 2004 Honda HR-V - 2001 Mazda MX-5 - 1989 Yamaha XT600 Ténéré

robertw

Bericht door robertw » za 13 dec, 2008 23:53

toppie!!!!!!!!!

/rw

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 14 dec, 2008 9:07

Eind goed, (bijna) al goed. Cheers op de goede afloop en op de Saabforum Sherlocks :)
Vandaag begint de toekomst!

VM spoke on 01-26-2010: "There's a great challenge ahead of us".

19 december 2011 proved he'd been wrong, sadly but true

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » ma 15 dec, 2008 13:57

Martijn Oosterom schreef:Mooi zo!

Heel mooi.

Was het gelukt om met een halve schroevendraaier in het contactslot weg te rijden ? Contactslot zal wel vernield zijn.
Flinke schadepost. Reparatie die tegen kan vallen, wat uitvoerbaarheid betreft. Wil palletje nog wel met drevel ingedrukt worden. Zoniet uitboren.
Past de contactsleutel nog, zonder veel speling, dan contactslot zo laten.
Zou buurman laten overwegen zo'n stuurblokkeersysteem te nemen. Paar tientjes. Makkelijk verkrijgbaar, bij automaterialenzaak.
Valt op. Shit, die auto is beveiligd. Joyriden met die oude Saab moeilijk/onmogelijk maken.

Gelukkig kan de hobby weer hervat worden. Eindejaarperiode niet bedorven. Waar is mijn wagen, wat is er mee gebeurt, zie ik hem nog ooit terug ? Eind goed, al goed, een beetje wel. :O: :jumper4:
Hopp Schwiiz ! Vive la Suisse !
Toe schat laat jij de Saab nog even uit.
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!!

Katze «Brigadier Broccoli» nun Teil des Schweizer Militärs. Ihr Auftrag: Sie soll für gute Stimmung sorgen. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.

Oosthoek
Geregistreerd lid

Bericht door Oosthoek » ma 15 dec, 2008 20:11

gunar schreef: Zou buurman laten overwegen zo'n stuurblokkeersysteem te nemen. Paar tientjes. Makkelijk verkrijgbaar, bij automaterialenzaak.
Valt op. Shit, die auto is beveiligd. Joyriden met die oude Saab moeilijk/onmogelijk maken.
Die zit ook een in mijn auto tegenwoordig. Kan geen kwaad en voorkomt wellicht een hoop ellende. Vrienden maken er wel eens grappen over "haha denk je dat ze dat barrel van je mee willen nemen". Euhhh wil je nog meerijden of ga je lopen naar Groningen? :roll:
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart

rudolphw
Geregistreerd lid

Bericht door rudolphw » di 16 dec, 2008 1:30

Jippie.........!!!
Gefeliciteerd..........!!!
Kennelijk klopt het onderstaande verhaal dus.................

..........."De kans dat een gestolen auto wordt teruggevonden, blijkt toe te nemen naar mate het vehikel ouder is. Van de nieuwste auto's duikt maar 40 procent weer op. Wagens in de leeftijdscategorieën van 4 tot en met 15 jaar en van 15 jaar en ouder komen in respectievelijk 60 en 80 procent van de gevallen weer boven water."............
viewtopic.php?t=43954

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » di 16 dec, 2008 10:02

Oosthoek schreef:
gunar schreef: Zou buurman laten overwegen zo'n stuurblokkeersysteem te nemen. Paar tientjes. Makkelijk verkrijgbaar, bij automaterialenzaak.
Die zit ook een in mijn auto tegenwoordig. Kan geen kwaad en voorkomt wellicht een hoop ellende. Vrienden maken er wel eens grappen over "haha denk je dat ze dat barrel van je mee willen nemen". Euhhh wil je nog meerijden of ga je lopen naar Groningen? :roll:
Heb ook zo'n stuurblokkeersysteem, gelijk aangeschaft. Kostte me vergeleken met nu een halfvolle tank super, bij mijn huispomp Umans.
Zag in het begin de mensen ook rare blikken trekken. Doet me niks meer. Stel, wagen weg, dan zullen diezelfde mensen je niet naar het politieburo, naar de stad met bus/treinstation brengen. Nee, sorry, had het heel graag gedaan voor u, geen enkel probleem, echt zweer het,
maar ben toevallig onderweg naar mijn oude, achterdochtige moedertje. Als ik vijf minuten te laat ga zijn zal zij mij net als vroeger aan een kruisverhoor onderwerpen. Waar was je, met wie, waar komt die vandaan, uit welk milieu, etc, etc. ??

Rij trouwens in een vergelijkbaar barrel rond, moet er nog lang mee toe.
Tussenstand is 311 dkm. Dien om mijn zoon niet teleur te stellen ook de
1 mln te gaan halen. Daar wordt aan gewerkt. Onderweg zijn en door de boel rijdende te houden. Allebei machtig mooi om te doen.
En bijkomend voordeel, mijn vrouw is wat blij met haar automonteur.
Denk maar aan de spot bij Obragas in Helmond. Is je vriendin nog lief voor jou geweest ? :SHSNE:
Lopen, vanuit Herentals, lekkere Italiaan met tuin waarin gedineerd kan worden, ja dan kan. Ge komt er wel. :police: :-P+ :oops: :O:
Hopp Schwiiz ! Vive la Suisse !
Toe schat laat jij de Saab nog even uit.
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!!

Katze «Brigadier Broccoli» nun Teil des Schweizer Militärs. Ihr Auftrag: Sie soll für gute Stimmung sorgen. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.

Gesloten