Gestolen in A'dam: Classic 900S Aero 06-HB-FG

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
Ewout
Donateur 2014 + 2015 + 2016
Donateur 2014 + 2015 + 2016
Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Ewout » di 30 dec, 2008 22:34

Gosh wat een randfiguren zijn er ook... Get a job.
2008 9-5 2.3T Aero aut5, polar white (uit Duitsland)
1991 9000 2.3 Turbo S aut4, zwart (uit Japan)
1980 900 turbo 3 man5, karmijnrood (uit Nederland)

the fabulous flatnose register
cd / finlandia register

taaffert
Geregistreerd lid
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bericht door taaffert » di 30 dec, 2008 23:47

sander69 schreef:[]Ik denk dat er een hoop diefstallen opgelost worden als deze meneer een bekentenis aflegt.
Zou zomaar kunnen, dit vind ik al opmerkelijk uit het artikel.
artikel schreef:Na zijn aanhouding zijn er geen soortgelijke aangiftes meer gedaan.
'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)

Polletje
Geregistreerd lid

Ik begrijp er niets meer van

Bericht door Polletje » wo 31 dec, 2008 0:04

Zojuist heb ik een antwoord gedicht en verstuurd, maar dat vind ik op de site niet terug. Alsof ik geen belangstelling zou hebben. Al contrario, e sempre a dita incrociate, al weet ik niet of de Italianen die uitdrukking 1-op-1 ook zo gebruiken.

Macchina nog steeds foetsie, maar zal de plietsie bellen en nog zo wat communicatiemiddelen in de strijd werpen.

Tante grazie, buon anno,

Polletje

Polletje
Geregistreerd lid

Hij is terug!

Bericht door Polletje » wo 31 dec, 2008 11:08

Heb zojuist de politie gesproken en zij bevestigden dat de Saabauto weer terug is. Ze werken inderdaad langzaam, details kreeg ik niet en de auto trouwens ook (nog) niet wegens hangend onderzoek.

Ik bericht nader en dank u voor alle alterheid!

Polletje

De900C-GAS
Geregistreerd lid
Regio: Outside Europe

Bericht door De900C-GAS » wo 31 dec, 2008 11:11

Het belangrijkste punt is dan toch wel bereikt: De SAAB is terecht!! :P
Geschreven namens dit gestopt forumlid:
Een hartelijk dank aan iedereen die hem ooit geholpen en/of gesteund heeft!

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Hij is terug!

Bericht door Style&Co » wo 31 dec, 2008 11:47

Polletje schreef:Heb zojuist de politie gesproken en zij bevestigden dat de Saabauto weer terug is. Ze werken inderdaad langzaam, details kreeg ik niet en de auto trouwens ook (nog) niet wegens hangend onderzoek.

Ik bericht nader en dank u voor alle alterheid!

Polletje
mooi! Graag gedaan

wat doet nu zo'n finders fee?
live your dreams

GUUSarrow
Geregistreerd lid

Re: Hij is terug!

Bericht door GUUSarrow » wo 31 dec, 2008 15:41

Style&Co schreef: wat doet nu zo'n finders fee?
Vorige keer kreeg de vinder van een gevonden auto de titel "Saab Forum Held" ipv "Geregistreerd lid" :)

Maar jij zit vast meer aan bier, onderdelen of keiharde pecunia te denken :lol:
9000 CSE 2.0 LPT '96
900 SA (gerecycled)

Polletje
Geregistreerd lid

Bericht door Polletje » do 01 jan, 2009 15:02

Allereerst een Saabrijk 2009 toegewenst.

Polletje is nog lichtelijk beduusd over de wederkeer van de Saabauto en rijd (ja, rijd, holladiejee ik heb er nu twee) morgen maar eens naar het politiedepot, gewapend met telelens, teneinde met eigen ogen vaststellen.

Over een findersfee ;-) heb ik nergens iets zien staan, maar Style&Co, als ik je kan verblijden met een fles champoppel ben je van harte welkom!

Flabbergasted, Polletje

Pisang
Donateur 2015
Donateur 2015
Regio: NL - Provincie Overijssel

Bericht door Pisang » vr 02 jan, 2009 20:39

Hé flabbergasted Pol! Nou ben je wel een héle echte saabiste! Twee exemplaren!

Gaaf dat nr.1 één gevonden is.

Begin nu meteen al te overwegen of ik je misschien van een blauwe LPT aero af moet helpen...Even de bankrekening bezien.

Jouw dubio over welke te behouden is toch een simpele afweging: Je houdt gewoon het beste exemplaar! Of heb je bepaalde sentimenten betreffende nr.1?

Polletje
Geregistreerd lid

Voor Pisang

Bericht door Polletje » zo 04 jan, 2009 18:57

Lijkt me een uitstekend idee, als jij mij van 1 van de 2 blauwe liefjes afhelpt!

Punt is dat ik nr. 2 nog niet zo goed ken, heb haar nog maar net, ben er vanmiddag pas voor het eerst zelf mee buiten de bebouwde kom gaan rijden en man wat een pittig karretje. Verder is het natuurlijk nog even afwachten.

Wat nr. 1 betreft zeker sentimenten - het is mijn allereerste auto -, is anders dan nr. 2 van 1993 (ouder is in de grote stad een potentieel risico, met of zonder katalysator) en er staat aanzienlijk minder op de teller, maar ben voorshands geneigd nr. 1 van de hand te doen. Dan weet ik tenminste zeker dat ik geen kat in zak verkoop, ken haar in alle hoeken en gaten en weet wat er de afgelopen jaren aan gedaan is. Zeker is dat nr. 1 me in de ruim 5 1/2 jaar dat ik haar heb nooit in de steek heeft gelaten en ons afgelopen zomer, bijvoorbeeld, voorbeeldig van Bergen naar Oslo, van Oslo naar Karlstad, Stockholm, Kopenhagen en weer naar huis heeft gebracht. Onderwijl steeds blijer wordend. Wij ook en dat ondanks dat rijden door zo'n fjord best spannend is. Voor meisjes dan.

Wat die bankrekening betreft zou ik zeggen: in tijden van kredietcrisis kun je maar het beste beleggen in roerende zaken, geld moet dan bovendien rollen en ik zal het vel niet over de neus halen.

Zie nr. 1 trouwens graag bij jou terecht komen - istie in goede handen!

Overleg via ander kanaal?

Gegroet, Pol

900 rookie
Geregistreerd lid

Bericht door 900 rookie » zo 04 jan, 2009 20:22

Pol, (krijg meteen een flashback van mijn jeugd: las nl stripboeken met die naam)
Ben wel benieuwd naar die nummero 2.
Ook een 900 aero ? Fototje toevallig ?

Of wellicht niet zo slim, de dader (of toekomstige) kent het forum wellicht ook.

Wellicht kan die ene SF-er (ben zijn naam ff kwijt) zijn fotoalbum updaten door nog eens langs te fietsen. :wink:

Misschien wel slim om naast stuurslot ook alarm/startonderbreker te laten plaatsen. Merk dat er nog steeds actief naar saab 900 T worden gezocht (zonder te betalen dan). Zelf ook onlangs nog sporen hiervan bij mijn 900 ondekt.
Like Icarus, to fly too high-
And far too lonely than he ought

Polletje
Geregistreerd lid

Tja, zonder te betalen...

Bericht door Polletje » zo 04 jan, 2009 23:23

Laat ik geen nare woorden gebruiken. Zonder te betalen...

Serieuze foto's heb ik nog niet gemaakt, maar, ja, het is wederom een LPT 900 S Aero. Lijk wel star te zijn in mijn smaak.

Jij snapt het, ook ik ben bang dat de proletarisch winkelende* - ik zal geen naar woord gebruiken - types meekijken. En heb dus enige schroom om al te veel details prijs te geven. Maar het is weer een mooitje.

Pol, Pel en Pingo, toevallig? Daar hadden mijn broertje en ik er ook een van. Pol komt i.c. overigens, misschien minder jeugdsentiment, van 'Pier & Pol', ofwel 'Jut en Jul' in Oost-Nederlands (sorry...), naar de namen van mijn poesebeesten.

En la nuova heeft ook een startonderbreker. Heb daar nog aardig mee zitten klooien vandaag. Dat gaf de burger enige moed.

* Las dat dat in Frankrijk trouwens weer mode is. Hoop dat de trend niet overslaat.

Pisang
Donateur 2015
Donateur 2015
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Voor Pisang

Bericht door Pisang » ma 05 jan, 2009 0:01

Polletje schreef:Lijkt me een uitstekend idee, als jij mij van 1 van de 2 blauwe liefjes afhelpt!

Zie nr. 1 trouwens graag bij jou terecht komen - istie in goede handen!

Overleg via ander kanaal?

Gegroet, Pol
O.K. als je er aan toe bent, je weet me te vinden :wink:

Gesloten