Saab gevandaliseerd 500 Euro beloningsgeld

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
uusikaupunki
Geregistreerd lid
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 15 mei, 2011 22:03
Regio: NL - Provincie Gelderland

Saab gevandaliseerd 500 Euro beloningsgeld

Bericht door uusikaupunki » wo 23 dec, 2015 18:08

Tot mijn grote schrik kwam ik er vandaag achter dat mijn fijne Saabje door een vandaal is bewerkt met een lifehammer.
Mijn Voorruit, bestuurderszijruit en achterste ruit aan de bijrijderskant zijn allemaal stuk. Ik ga zo kijken wat er nog meer kapot is.
Needless to say dat ik er zelf ook kapot van ben.
Een beloning van 500 Euro als je weet welke eikel hier achter zit. En achter het slopen van andere auto's in deze parkeergarage.
Hij stond geparkeerd bij " In de Kazerne" in Nijmegen. En het is waarschijnlijk maandag of in het weekend gebeurd.
https://www.youtube.com/watch?v=iZuw3WubTyw" onclick="window.open(this.href);return false;

Hertog
Geregistreerd lid
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 16:17
Regio: - kies een regio

Re: Saab gevandaliseerd 500 Euro beloningsgeld

Bericht door Hertog » wo 23 dec, 2015 18:41

Heel naar dit.. Heb geen tips, kan je alleen maar sterkte wensen. Heb je aangifte gedaan? Geen camera-bewaking in die parkeergarage?
Mazda MX-5 2001 (momenteel helaas Saabloos)
Saab 9-3 SS 2.0t Vector 2004 LPG (ingeruild)
Saab 900 NG 2.3 SE 1996 (verkocht)
Lada 2107 1.5 (achtergelaten in Letland)

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur
Berichten: 15106
Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 17:17
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Contacteer:

Re: Saab gevandaliseerd 500 Euro beloningsgeld

Bericht door verde900 » wo 23 dec, 2015 18:50

niet grappig idd, wat een imbecielen
SAAB, värd varje krona.........

Deltid Skåning..

Gebruikersavatar
uusikaupunki
Geregistreerd lid
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 15 mei, 2011 22:03
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Saab gevandaliseerd 500 Euro beloningsgeld

Bericht door uusikaupunki » wo 23 dec, 2015 19:44

Ik heb net het glas verwijderd van de bestuurdersstoel zodat ik hem morgen kan verplaatsen naar mijn garagebedrijf. Ze hebben wel in mijn handschoenenvakje gezeten wat ik gelukkig altijd open laat staan anders was die ook stuk. Deze sloper had nergens respect voor leek mij. Ik ga zo aangifte doen digitaal. Als die #@$ nu gewoon met een halve tennisbal mijn deur had geopend dan had ik geen schade gehad ;). Mijn Clarion made by Saab zit er gelukkig nog wel in :). Wel irritant dat ie ook op mijn voorruit heeft lopen rossen de zak hooi. Is Elandproof namelijk. Wel stuk helaas :(.
https://www.youtube.com/watch?v=iZuw3WubTyw" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie