Gereedschapskist gestolen uit mijn Saab 96

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bmwheaven
Geregistreerd lid
Berichten: 224
Lid geworden op: zo 02 aug, 2009 14:13
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Contacteer:

Gereedschapskist gestolen uit mijn Saab 96

Bericht door bmwheaven » ma 18 feb, 2013 23:21

Helaas is mijn rode stalen gereedschapskist gestolen uit mijn Saab in omgeving Nieuwegein / Utrecht. Foto's en meer informatie hier.
Dank voor elke hulp (en hoop dat dit de juiste categorie is om het te plaatsen)
Saab 96 v4 1975 (25jr anniversary model) - weber 32 36 DGAV, 3" simons uitlaat - pics

BMW liefhebber vanaf geboorte, Saabrijder sinds 2010...!
http://www.bmwheaven.com

Gebruikersavatar
viggentroll321
Donateur
Donateur
Berichten: 872
Lid geworden op: wo 21 nov, 2012 16:39
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: Gereedschapskist gestolen uit mijn Saab 96

Bericht door viggentroll321 » di 19 feb, 2013 0:14

Autoverzekering: dekt alleen diefstal ingebouwde spullen
Je autoverzekering dekt alleen de diefstal van spullen die ingebouwd zijn, zoals navigatie of audioapparatuur. Diefstal van je eigen auto of ingebouwde spullen daaruit is bij een WA verzekering niet gedekt. Een WA verzekering dekt alleen de schade die jij met je auto veroorzaakt bij anderen. Diefstal is wel gedekt bij een beperkt casco en volledig casco verzekering. Vaak zijn accessoires en audioapparatuur tot een bepaald bedrag meeverzekerd (bij volledig casco dekking vaak rond 500 euro). Als je duurdere apparatuur of accessoires in je auto hebt ingebouwd dan moet je het bedrag van dekking hiervoor verhogen. De diefstal van je ingebouwde navigatiesysteem kan je dus claimen op je autoverzekering. Losliggende spullen of apparatuur die uitneembaar is en meegenomen moet worden bij het achterlaten van je auto vallen niet onder de dekking van je autoverzekering.



Inboedelverzekering: voor het verlies van of beschadigde inboedel
Met een inboedelverzekering verzeker je het verlies of beschadigd raken van je inboedel. En daaronder vallen ook spullen die losliggen in je auto. Toch zijn deze spullen, zoals kleding of cd’s, vaak beperkt verzekerd via je inboedelverzekering. Er gelden namelijk veel voorwaarden waaraan je moet voldoen. Zo moet sprake zijn van braak aan de buitenkant van je auto. Ook moet je de spullen goed hebben opgeborgen zodat die van buiten niet zichtbaar waren. En vaak is er ook een maximumbedrag en geldt de dekking alleen in Nederland (soms vallen dagtripjes naar België, Luxemburg of Duitsland ook binnen de dekking).
better to push a Saab, then to drive a Ford !

9-3 cabrio lpg
9-3 aero cabrio automaat
9-3 18t combi lpg automaat
viggen lightning blue 300+
VW Passat variant
Chrysler crossfire

Gebruikersavatar
bmwheaven
Geregistreerd lid
Berichten: 224
Lid geworden op: zo 02 aug, 2009 14:13
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Contacteer:

Re: Gereedschapskist gestolen uit mijn Saab 96

Bericht door bmwheaven » di 19 feb, 2013 0:27

Dank voor de tips, maar helaas: geen sporen van braak en nog belangrijker: geen inboedelverzekering (als klant van ING kan ik je die ook van harte afbevelen, aangezien men bij ING toch altijd op zoek gaat naar uitzonderingen).
Saab 96 v4 1975 (25jr anniversary model) - weber 32 36 DGAV, 3" simons uitlaat - pics

BMW liefhebber vanaf geboorte, Saabrijder sinds 2010...!
http://www.bmwheaven.com

Plaats reactie