Moderator: Tenfour
Robbert schreef:Als ik/wij het kunnen combineren met Legoland wellicht een aardig idee.
Reub schreef:Wij gaan hoe dan ook naar Legoland en we zullen de meeting aandoen als deze doorgaat.
Sowieso gaan we RolVer een hart (lees: fles Beerenburg) onder de riem steken.
Niet omdat we denken dat hij het nodig heeft, maar meer omdat ons dat gezellig lijkt. En we kunnen toch niet lang met vakantie...
Groeten,
Reub (hij verzint een behoorlijk excuus om kennis te maken met Pruttel)
Reub schreef:Wij gaan hoe dan ook naar Legoland en we zullen de meeting aandoen als deze doorgaat.
Sowieso gaan we RolVer een hart (lees: fles Beerenburg) onder de riem steken.
Niet omdat we denken dat hij het nodig heeft, maar meer omdat ons dat gezellig lijkt. En we kunnen toch niet lang met vakantie...
Groeten,
Reub (hij verzint een behoorlijk excuus om kennis te maken met Pruttel)
millerman schreef:Ik volg het topic met veel interesse, maar kan (en wil) nooit ver vooruit plannen. Mocht ik rijkelijk laat nog besluiten dat de trip me de moeite waard lijkt (wat me wel lijkt), kan ik nog wel aanhaken voor een dagje toeren?
millerman schreef:Ik volg het topic met veel interesse, maar kan (en wil) nooit ver vooruit plannen. Mocht ik rijkelijk laat nog besluiten dat de trip me de moeite waard lijkt (wat me wel lijkt), kan ik nog wel aanhaken voor een dagje toeren?
millerman schreef:Aan het rijden ligt het niet, dat doe ik bijzonder graag
Het gaat meer om het feit dat ik mezelf nooit zo ver van te voren aan dingen wil vastleggen. En ik kan me zo voorstellen dat het voor Rolf lastig is rekening te houden met mensen die zich niet tijdig en met zekerheid aanmelden.
Keer terug naar Saabforum.nl meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten