De afgelopen 2 jaar heb ik de SAAB 95/96/Sonett Najaarsmeeting georganiseerd bij Hotel de Witte Bergen in Eemnes (Hilversum). Het waren twee leuke meetings op een hele mooie locatie waarbij we ook een leuke ronde hebben gereden door het gooi. De opkomst kon echter beter en aangezien ik nu ook in het gelukkige bezit ben van een SAAB 99 is het idee ontstaan om ook de modellen 90, 99 en 900 Classic bij te betrekken. Om de meeting een leuk en competatief tintje te geven zullen we onder de deelnemers de 'Mooiste klassieke Saab' kiezen waarbij leuke prijzen worden uitgeloofd per categorie (model) en natuurlijk de hoofdprijs! Ik reken op gepassioneerde discussies tussen de eigenaren van de verschillende modellen... Wie gaat de hoofdprijs mee kunnen nemen???
Op de locatie is horeca aanwezig en er is een voordelig arrangement geregeld met koffie met gebak, soep en een drankje voor 10 euro (waarde ca 13 euro). Als je daarnaast ook lekker wilt eten of meer drankjes wil nuttigen kan dat uiteraard, maar dan voor eigen rekening. Ook zal er (optioneel) een leuke rit gemaakt kunnen worden (ca 50km) die we gezamenlijk zullen starten.

Programma:
11:00 - 12:00 Aankomst op de lokatie
11:00 - 14:30 uur bandje trappen, kofferbakverkoop en stemmen voor verkiezing mooiste SAAB 2016
14:30 uur Uitslag verkiezing en prijsuitreiking
15:00 Mogelijkheid tot het maken van een rit door het Gooi (ca 1,5 uur) niet collectief, routebeschrijving wordt verzorgd.
17:00 einde (maar een ieder is natuurlijk vrij te gaan wanneer hij/zij wil)
Samengevat de kosten voor de meet:
- Inschrijfgeld per auto: 2,50 euro
- Extra stembiljet: 1 euro
- Horeca arrangement (optioneel) 10 euro
Op het terrein kunnen we zeker 40 -50 auto's kwijt, we zitten nu op ca 30 auto's. Meld je dus aan en mis het niet!
Groet, Denis-Jan Groen (ROSIER)
Ontvangen aanmeldingen:
1-Esalet - Saab 90
1-U-Poll - Saab 95 Trollewop
1-Turbobakk - Saab 96
guusbouman -SAAB 99
1-Wis - SAAB 96TT (1961)
1-Sonett003 - SAAB 93 (1957)
Redmervand -SAAB 99
Ralph_m - SAAB 96
Rosier - Saab 96 of 99
2-Falcon - SAAB 9000
Reiernumans - Saab 900
Niels83 - Saab 900
Joopyboy - SAAB 900
Peter Mink - 92B èn 96TT!
3-In15kn - SAAB 90
ArijJansen - SAAB SonettIII
1-SanderR - SAAB 96
Thega- Saab Sonett (two stroke of III)
Caspar - SAAB 900
Schoenmaker - SAAB 900 classic
WillemII -SAAB 96V4
Olav99 a SAAB 900 classic
Klaas B -Saab 96 V4
2-Zwacri - SAAB 900
2-Peter Veeke- SAAB 95 V4
2-Sb129h - SAAB 900 Classic Cabrio
1 Andrys Posthuma - SAAB 93b
Turbointercooler - SAAB 900 Red Arrow
Vril9000 - SAAB 9-5
Thales - SAAB 99 of 900T
2 Opa Bert - Saab 93B
Jungle man- SAAB 9000
Arie4794 - SAAB 9000
2-Thundernet - SAAB 9-3 SE
TimmieS - SAAB 9000
1-Elrick - SAAB 900GLI
1-Maarten88 - SAAB 99
1-Joves - SAAB 96
1-Bart_M - SAAB 99
Raggare - SAAB 99
Note: Cijfer voor de forumnaam geeft aan hoeveel horeca arrangementen zijn besteld (ook op de locatie nog te kopen hoor, maar dan weet ik een beetje wat ik kan doorgeven aan het restaurant)
Wie wint de prijs voor mooiste (klassieke) SAAB van het forum 2016...???





