Omdat de ribbetjes even in de vergeet hoek mogen gestald worden is er een alternatief gevonden namelijk het Ardeens Hammetje (hoewel ik denk toch nog te gaan voor februari ne keer of 4-5

Het voorstel van de uitbater is dit op een donderdag te doen.
(max 40 )en Maarten moet kunnen.
donderdag 16 februari .-rond etenstijd (plusminus 19 uur )
Het tarief is echter niet zoals bij de ribbetje maar mijn inziens meer dan het gevraagde waard
Reserveren is nodig ivm de inkoop van de vèrkens.
alternatieven : stoofvlees -goulash.
Geïnteresseerden worden tzt van de juiste info voorzien. (Neem paspoort mee, steenworp over de grens )
Deze meeting is ook toegankelijk voor de noorderlingen

indien je voor de alternatieve gerechten kiest graag daar dan melding van maken anders word er verondersteld dat je voor het hammetje kiest
omdat er verleden jaar mensen "vergeten" zijn te betalen zal bestway tot tijdelijke penningmeester bevorderd worden ;hoe dit gaat lopen zal nog verder uitgeklaard worden ,dit eerste bericht zal dus tzt ook aangepast worden
bestway schreef:
Eten inclusief drank, koffie en door de organisatie verzorgd dessert met verrassing: €30,00
Een eventueel batig saldo is voor het forum
![]()
Het eenmans organisatiecomité heeft mij tot penningmeester gebombardeerd, om te zorgen dat niemand (zeker ik zelf niet
) iets te kort komt:
Zodra jullie binnenkomen, en vooral vóór jullie gaan eten en drinken, bij mij afrekenen![]()
![]()
Indien we te kort komen doet Werli de deur op slot en laat er niemand uit voordat het tekort is aangezuiverd.