SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Sergej
Geregistreerd lid

Bericht door Sergej » ma 12 feb, 2007 0:38

Nu weet ik ook wat jij op die beurs hebt gedaan: uitgeslapen ;-)

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 12 feb, 2007 0:42

jelger schreef:...heb voor een goede prijs nieuwe mistlampen/verstralers gekocht, en alvast de 1e van 2 benodigde H4 exemplaren voor het US-front.
Jah, dat begon ik me net af te vragen... Ik heb in het hele verhaal niemand maar dan ook niemand over de eigenlijke beurs ín het autotron gehoord... Was daar eigenlijk wat te halen voor de liefhebbers??? (Ik ben niet binnen geweest :oops: )
Sergej schreef:Nu weet ik ook wat jij op die beurs hebt gedaan: uitgeslapen ;-)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 feb, 2007 0:46

In mijn album staan een paar fotootjes.
Voor Saab was er weinig te doen, meer Mercedes en andere 'courante' oldtimers.
Lampjes/verstralers waren er ook genoeg, ben benieuwd wat je er opknutseld Jelger!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 12 feb, 2007 0:47

er waren zeker interessante spullen te krijgen.. allerlei kleine zaken als ringen, schroefjes, electro aansluitingen, rubbers, pezen, oude badges, oude andere meuk,etc etc voor je restauratieobject, maar ook folders, en auto's die te koop waren. of nog steeds zijn.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 feb, 2007 0:51

En ik heb nog met drie (lagen er nog meer) interieurverlichtingsvertragers in mijn handen gestaan, € 2,- de stuk. Maar had het niet nodig.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 12 feb, 2007 0:52

taaffert schreef:In mijn album staan een paar fotootjes.
Voor Saab was er weinig te doen, meer Mercedes en andere 'courante' oldtimers.
Lampjes/verstralers waren er ook genoeg, ben benieuwd wat je er opknutseld Jelger!
Ok, had ik toch even binnen moeten kijken dan, ik heb namelijk ook nog een merc... Een paar jaar geleden heb ik op deze beurs inderdaad een orginele eindversterker voor de Becker radio in mijn oude witte 280SE gescored..

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 12 feb, 2007 1:06

nelfrikandel schreef:Ik heb in het hele verhaal niemand maar dan ook niemand over de eigenlijke beurs ín het autotron gehoord... Was daar eigenlijk wat te halen voor de liefhebbers??? (Ik ben niet binnen geweest :oops: )
Ik ben weer wat unieke SAAB foldermateriaal rijker, voornamelijk over de Saab 900 Turbo "steilschnautzer" en de 900 Cabrio. Ook een folder van de SAAB 90 gekocht voor bijna niets... Tevens een momentsleutel om mijn voorraad gereedschap uit te breiden, en als belangrijkste maar toch ook mijn leukste aanwinst: Een Saabboek "The Innovator" uit 1980 van Mark Chatterton. 't gaat over de ontwikkeling van de Saab 92 tot de Saab Turbo 4-deurs, ondersteund door veel fotomateriaal van diverse Rally's...

Margreet was erg geïnteresseerd in een Ford uit 1926, 4000 euro, maar dan heb je de komende 10 jaar (of meer) wel een leuke hobby erbij :wink: . Ikzelf was geïnteresseerd in de Triumph TR6...misschien leuk voor later. Grappig was wel dat de fabrikant van XADO foldermateriaal speciaal voor de SAAB had klaarliggen, ook de tekoop staande rode SAAB 96 is weer in handen van een blijde SAABliefhebber (volgens horen en zeggen hadden een paar Belgen ook veel interesse in deze 96 mocht de koop niet doorgaan...(iemand van het forum? :roll: )

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 12 feb, 2007 1:08

taaffert schreef:En ik heb nog met drie (lagen er nog meer) interieurverlichtingsvertragers in mijn handen gestaan, € 2,- de stuk. Maar had het niet nodig.
@#$.... :| Niet goed op zitten letten dusch.

Maar hier is een klein voorproefje (in erg klein formaat weliswaar) van mijn foto's. Vooral met mn eigen auto eigenlijk. Zal de rest later nog posten, moet mn nest in.

Heb ze trouwens ook op hyves geplaatst. Neem aan dat iedereen al lid is van de Saabforumhyve? :D

Afbeelding

Onscherp :evil: maar Menno staat er in de fullsizeversie erg leuk lachend op :D

Afbeelding

De polonaise

Afbeelding

In goed gezelschap

Afbeelding

Van wie was deze fantastische 16SE eigenlijk?? Weet de forumnaam van de eigenaar niet namelijk.

Afbeelding

Afbeelding

Dak open en gas er op. Heerlijk :)

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 12 feb, 2007 9:00

taaffert schreef: Voor Vincent, mooie louvres!
Afbeelding
mooi he :wink: 8)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 feb, 2007 9:33

@ Oosthoek, das nou de T16 van Mergreet ;)
Ik had de relais' achteraf gewoon mee moeten nemen, om hier aan te bieden, maar niet bij nagedacht :oops:

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » ma 12 feb, 2007 10:32

SpeekTuning schreef:
brinky schreef:
bram schreef: Als je een paard moet dorsen dan doe je dat met graan........
( iemand hier die dat wel begriept, Brinky inkoppen )
Ik begriep oe wa, mien jong. Kan met-oe leez'n 'n skrievn.
Loat oe nich ankokk'n Bram en Brinky! :wink:
Jongens wat moeten ze toch wel niet van ons oosterlingen denken :lol:

(like i give a shit :wink: )

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 12 feb, 2007 10:33

Ik denk dat Oosthoek de zwarte T16S bedoelt, is ook niet van Marknett, ook niet van Margreet, maar van wie wel? Kenteken LZ-50-FH?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 feb, 2007 10:39

Oow die, van Marknett.
Mooi aparaat inderdaad. Reed ook mee in het treintje vanuit Oosterhout 8)

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 12 feb, 2007 10:41

Hannes schreef:....Mijn foto's heb ik er vast neergezet. De filmpjes volgen nog.

groeten,

Hannes
Ik wil niet ongeduldig lijken, maar ben superbenieuwd naar filmbeelden... :computer2:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 12 feb, 2007 10:48

albert-9-3 schreef:Op weg naar Rosmalen vanaf de Mac ging het bijna mis precies voor mij, op de toerit naar de A2! Een paar 9-3 tjes moesten ff in de ankers om een aanrijding te voorkomen! Maar gelukkig ging het goed!
Klopt, ik bezorgde Pelendur bijna z'n gewenste nieuwe achterbumper, daardoor kreeg ik een vriendelijke meneer uit Kerkrade weer bijna achterop van wie ik de naam vergeten ben :oops: . Scheelde allemaal helemaal niks, maar net genoeg.

Toen ik 's ochtends richting Rosmalen ging, kwam ik bij het oprijden van de A50 vanaf de A326 een blauwe 900 classic tegen. Hij spotte mijn Saabje ook en er volgde een blik van: jij gaat ook naar de meeting! Even vriendelijk gezwaaid, maar ik ging er bij Ravenstein alweer af. Daar was namelijk een verzamelplek voor een colonne :P . Nu wil ik toch wel eens weten wie die persoon was, volgens mij is dit zijn blauwe classic:

Afbeelding

Probeerde je nog tevergeefs te zoeken bij de Mac. Er waren ook zoveel mensen.

Plaats reactie