Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6 H'sum
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
RolVer
- In memoriam †
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ik heb mijn verlofaanvraag voor de periode van 12 t/m 22 mei ingediend (weliswaar 1 dag te laat). de kans bestaat dus dat ik dan richting DK kan. ik moet alleen nog even kijken hoe ik overnacht, en of er iemand (familie/vriend(in)) mee wil. het is in elk geval wèl de bedoeling dat mijn hond meekomt.
mijn idee voor die periode is om op woensdag 'al' naar DK te rijden, en op maandag weer terug, zodat ik een soort van 'heel lang weekend' in DK heb.
nadeel: ik rij dan niet 'in colonne' met andere Saabs...
eerst maar eens kijken of mijn verlofkeuze gehonoreerd wordt.
mijn idee voor die periode is om op woensdag 'al' naar DK te rijden, en op maandag weer terug, zodat ik een soort van 'heel lang weekend' in DK heb.
nadeel: ik rij dan niet 'in colonne' met andere Saabs...
eerst maar eens kijken of mijn verlofkeuze gehonoreerd wordt.
-
Highlander
- Geregistreerd lid
-
RolVer
- In memoriam †
-
RolVer
- In memoriam †
Zoals eerder opgemerkt, als er veel aanmeldingen komen van jullie om te kamperen of caravannen en je wil niet op een camping, dan is er een sportveld op 100m van ons vandaan waarvan tegen beperkt tarief gebruik gemaakt kan worden.willeme 1 schreef:ken me caravan wel in je tuin staan ?
Voorlopig zijn er nog 4 aanmeldingen echt zeker, dus ik wacht nog even met het aanmeldingsformulier en prijsopgaaf van de diverse onderdelen.
Ook hier geldt: hoe meer zielen, hoe lager de prijs.
Dus laat weten of je (vrijwel zeker) komt, dat geeft ons de basis om verder te gaan.
En beste Willeme waar maak je je druk om, jij zou die tijd in Oostenrijk zijn.
Groet Rolf (de Beerenburg heeft zijn geheugen nog niet verwoest)
ps Binnenkort zal ik een tussenstand geven van degenen die komen en belangstelling hebben.
-
Highlander
- Geregistreerd lid
-
Highlander
- Geregistreerd lid
-
RolVer
- In memoriam †
-
Reub
- Geregistreerd lid
Eind vorige week het huurcontract ontvangen, alsmede de algemene voorwaarden en de rekening voor de aanbetaling.
E.e.a. was niet met elkaar in overeenstemming: het 1e termijn bedrag correspondeerde niet met de 25% van het totaal van de huurpijs, zoals in de voorwaarden benoemd.
Kortom: er komt een nieuwe overeenkomst aan.
@ RolVer: hoe gaat het met de plannenmakerij en inschrijvingen? En met de reeds vermaarde Pruttel?
Groeten,
Reub (hij is in Denemarken nog even niet onder dak)
E.e.a. was niet met elkaar in overeenstemming: het 1e termijn bedrag correspondeerde niet met de 25% van het totaal van de huurpijs, zoals in de voorwaarden benoemd.
Kortom: er komt een nieuwe overeenkomst aan.
@ RolVer: hoe gaat het met de plannenmakerij en inschrijvingen? En met de reeds vermaarde Pruttel?
Groeten,
Reub (hij is in Denemarken nog even niet onder dak)
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
RolVer
- In memoriam †
Hallo Allemaal,
Zoals het er nu uit ziet komen de volgende leden zeker:
[1] Cornell 2 volwassenen, 1 kind
[2] Taaffert 3 á 4 volwassenen ?
[3] Reub 2 volwassenen, 2 kinderen
[4] Kalsoi 1 volwassene
[5] Nics ? volwassenen, ? kinderen
[6] Jungleman ? volwassenen, ?kinderen
[7] Highlander 2 volwassenen. 2 kinderen
[8] Tenfour ? volwassenen
Leden met interesse:
Injectie
Hanm
Nelfrikandel
Thierry
Azul
Nacra 93
Krizzie
Yrhen
$enna
Bas 96
Robert Jansen
HdL
Marc van Beek
Tweemeter
Grippen
SB90
Millerman (1 dag)
92001
Mangox
en nog meer eventueel:
Robbert
Tonke 40
Alhoewel het minimum van 10 auto's nog niet gehaald is , ga ik door met het organiseren van de meeting omdat er al mensen huisjes hebben geboekt.
Graag zou ik in December met een definitief kosten plaatje komen. Daarvoor wil ik nog eens een oproep doen om aan te melden als het vrijwel zeker is dat je komt. Dit kan de kosten drukken.
Reageer voor 2e helft December, ook degene van bovenstaande lijstjes
als er in deze voorlopige aanmeldingen / interesses verandering is gekomen.
Ik begrijp dat het lastig is om zover vooruit te plannen, het maakt het voor mij echter iets makkelijker om te organiseren.
Groet Rolf (hij roept allen op om te reageren)
Zoals het er nu uit ziet komen de volgende leden zeker:
[1] Cornell 2 volwassenen, 1 kind
[2] Taaffert 3 á 4 volwassenen ?
[3] Reub 2 volwassenen, 2 kinderen
[4] Kalsoi 1 volwassene
[5] Nics ? volwassenen, ? kinderen
[6] Jungleman ? volwassenen, ?kinderen
[7] Highlander 2 volwassenen. 2 kinderen
[8] Tenfour ? volwassenen
Leden met interesse:
Injectie
Hanm
Nelfrikandel
Thierry
Azul
Nacra 93
Krizzie
Yrhen
$enna
Bas 96
Robert Jansen
HdL
Marc van Beek
Tweemeter
Grippen
SB90
Millerman (1 dag)
92001
Mangox
en nog meer eventueel:
Robbert
Tonke 40
Alhoewel het minimum van 10 auto's nog niet gehaald is , ga ik door met het organiseren van de meeting omdat er al mensen huisjes hebben geboekt.
Graag zou ik in December met een definitief kosten plaatje komen. Daarvoor wil ik nog eens een oproep doen om aan te melden als het vrijwel zeker is dat je komt. Dit kan de kosten drukken.
Reageer voor 2e helft December, ook degene van bovenstaande lijstjes
als er in deze voorlopige aanmeldingen / interesses verandering is gekomen.
Ik begrijp dat het lastig is om zover vooruit te plannen, het maakt het voor mij echter iets makkelijker om te organiseren.
Groet Rolf (hij roept allen op om te reageren)
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
-
mangox
- Geregistreerd lid