Nou ja, ik zie wel.... Reken nergens op. Als ik dat weekend niet toch al in het Zuiden ben dan wordt het zeker niks, dat wordt me echt te gek dan.
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Het is mij allemaal om het even. Tilburg daar woon ik, Den Bosch daar kom ik vandaan (en kan ik de kinders bij oma droppen), Eindhoven en Breda zijn allemaal binnen 30 minuten, dus zonder meer ben ik er bij...dasdaas schreef:Ja maar wel een ontzettend irritant stuk om te rijden.... En vollop kans om "gespot" te worden...nelfrikandel schreef: Den Bosch is maar 18 Km van Tilburg.
(okee, van de oostelijk kant van Tilburg, van de Racehofjes is het iets meer...)![]()
Tilburg of Eindhoven of Breda is mij gelijk...
Breda ligt centraler voor zuid-west nederland, Zeeland en Belgie.
Eindhoven ligt handiger voor Limburg (B/NL) en Gelderland.
Ik sluit me aan bij de meerderheid. Wie heeft er rechten om hier een polletje op te zetten? Anders op Hyves?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ja, een link vanuit hier naar de poll op hyves...Margreet schreef:Staat op HyvesBen ik iets vergeten?
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Redelijk dramatisch ja...
Bij mij loopt de pagina gewoon standaard vast na een wijziging op Hyves. Blijft gerust 10 minuten laden als ik niks doe. Gek genoeg (of eigenlijk gelukkig maar) komen de wijzingen wel door ook al sluit ik het venster gewoon lomp. Nou ja, 'beuren wel vaker rare dingen met Safari als browser heb ik gemerkt.
Bij mij loopt de pagina gewoon standaard vast na een wijziging op Hyves. Blijft gerust 10 minuten laden als ik niks doe. Gek genoeg (of eigenlijk gelukkig maar) komen de wijzingen wel door ook al sluit ik het venster gewoon lomp. Nou ja, 'beuren wel vaker rare dingen met Safari als browser heb ik gemerkt.
-
taaffert
- Geregistreerd lid