Eindhoven 21-04: pre-work mini coffee meet
-
Jurson
- Donateur (2x)

-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
Fiat incident
en er zijn geluiden dat FIAT serieus geinteresseerd is in Saab (oh my God!)
-
Tubefreak
- Donateur

-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
@maarten
Heey Maarten,
eerlijk gezegd misten we je ook al een beetje. ER komt in Helmond een herkansing, ik weet alleen nog niet precies waar en hoe laat. viewtopic.php?t=57684
ik hoop tot dan!
Thierryl.
eerlijk gezegd misten we je ook al een beetje. ER komt in Helmond een herkansing, ik weet alleen nog niet precies waar en hoe laat. viewtopic.php?t=57684
ik hoop tot dan!
Thierryl.
-
Tubefreak
- Donateur

Baal dat ik het heb gemist, had special mijn fiets nog gepoetst
Zal het in de gaten houden, thanx voor de tip. Heb het gelukkig wel een beetje goed gemaakt door afgelopen zaterdag een spontane mini meeting (of was het een spot?) te doen met Nelis vlak bij de kanaaldijk in E'hoven.
Nu ik zijn nummerbord heb gecheckt blijken we redelijke overeenkomsten te hebben:
Kenmerk..........Nelis.............Tubefreak
Type.................900S.............900S
Bouwjaar..........1993.............1991
Deuren.............3drs..............3drs
Kleur.................Le Mans........Nocturnal
Aanschaf...........21-05-07.......26-05-07
APK verval........12-06-09.......28-06-09
Nu ik zijn nummerbord heb gecheckt blijken we redelijke overeenkomsten te hebben:
-
millerman
- Donateur (3x)

-
Tubefreak
- Donateur

-
millerman
- Donateur (3x)

-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
Fiat rules the corners
We bevinden ons op kansnivo innmiddles (Wiseguy, Paul en Maarten waren ook aanwezig), maar idd spotten over Fiat laten we nu om diverse redenen wel even uit ons hoofd. Nog nieuws Sytze? Kon je nog iets vinden bij die MP link? Bennie is trouwens al een tijdje niet meer op het forum gesignaleerd, ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het bij hem gaat want die heeft toch wel echt de meest dikke pech van ons gehad.
-
nelis
- Geregistreerd lid
Inderdaad waren we denk ik gelijktijdig op zoek naar een 900, (je hebt las ik bij cuppens naar dezelfde auto's gekeken als ik; die witte 5deurs 900s en een 3deurs 2.1) .Tubefreak schreef:Baal dat ik het heb gemist, had special mijn fiets nog gepoetstZal het in de gaten houden, thanx voor de tip. Heb het gelukkig wel een beetje goed gemaakt door afgelopen zaterdag een spontane mini meeting (of was het een spot?) te doen met Nelis vlak bij de kanaaldijk in E'hoven.
Maar die APKvervaldatum klopt niet meer; is weer een jaartje bij