Eindhoven 21-04: pre-work mini coffee meet

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Jurson
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Jurson » wo 29 apr, 2009 15:08

het "FIAT-incident" krijgt toch nog een vervolg....ze zijn nu de bewegwijzering aan het aanpassen en verduidelijken :lol:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 29 apr, 2009 15:26

Hee, dat onderschrift, van welke Belgische Saabfilosoof was dat ook weer? :roll:

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

Fiat incident

Bericht door Den Silver Kulen » wo 29 apr, 2009 20:49

en er zijn geluiden dat FIAT serieus geinteresseerd is in Saab (oh my God!)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 29 apr, 2009 21:56

Opel toch? Niet SAAB?

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » ma 18 mei, 2009 9:22

:oops:

beetje dom... had in mijn agenda 21 mei staan.... vond het al zo lang duren en merkte later pas dat het dan hemelvaart is en een beetje een rare dag.... heb het dus helemaal gemist. Sorry jongens, jammer dat ik er niet bij was.

Maarten

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

@maarten

Bericht door Den Silver Kulen » ma 18 mei, 2009 9:35

Heey Maarten,
eerlijk gezegd misten we je ook al een beetje. ER komt in Helmond een herkansing, ik weet alleen nog niet precies waar en hoe laat. viewtopic.php?t=57684
ik hoop tot dan!
Thierryl.

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » ma 18 mei, 2009 16:14

Baal dat ik het heb gemist, had special mijn fiets nog gepoetst :roll: Zal het in de gaten houden, thanx voor de tip. Heb het gelukkig wel een beetje goed gemaakt door afgelopen zaterdag een spontane mini meeting (of was het een spot?) te doen met Nelis vlak bij de kanaaldijk in E'hoven.

Nu ik zijn nummerbord heb gecheckt blijken we redelijke overeenkomsten te hebben:
Kenmerk..........Nelis.............Tubefreak
Type.................900S.............900S
Bouwjaar..........1993.............1991
Deuren.............3drs..............3drs
Kleur.................Le Mans........Nocturnal
Aanschaf...........21-05-07.......26-05-07
APK verval........12-06-09.......28-06-09

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » ma 18 mei, 2009 17:58

Het bijwonen van deze meet heeft achteraf ongeluk opgeleverd, misschien maar beter ook dat je het hebt gemist ;)

Al ben ik wel voor een herhaling op termijn.

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » di 19 mei, 2009 9:47

Ongeluk met de RA bedoel je? De RA zie ik bijna dagelijks en zag inderdaad kapotte knipper. Volgens mij was dat de knipper die ze een half jaar geleden van me over had genomen (afkomstig uit Tools RA). Inmiddels is hij weer gemaakt!

Mrtn

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 19 mei, 2009 9:52

Eerst de taxi een ongeluk, toen ikzelf en daarna Thierry! Nou was de taxi er officieel niet bij... maar toch!

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

Fiat rules the corners

Bericht door Den Silver Kulen » di 19 mei, 2009 13:09

We bevinden ons op kansnivo innmiddles (Wiseguy, Paul en Maarten waren ook aanwezig), maar idd spotten over Fiat laten we nu om diverse redenen wel even uit ons hoofd. Nog nieuws Sytze? Kon je nog iets vinden bij die MP link? Bennie is trouwens al een tijdje niet meer op het forum gesignaleerd, ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het bij hem gaat want die heeft toch wel echt de meest dikke pech van ons gehad.

nelis
Geregistreerd lid

Bericht door nelis » di 19 mei, 2009 17:50

Tubefreak schreef:Baal dat ik het heb gemist, had special mijn fiets nog gepoetst :roll: Zal het in de gaten houden, thanx voor de tip. Heb het gelukkig wel een beetje goed gemaakt door afgelopen zaterdag een spontane mini meeting (of was het een spot?) te doen met Nelis vlak bij de kanaaldijk in E'hoven.

Nu ik zijn nummerbord heb gecheckt blijken we redelijke overeenkomsten te hebben:
Kenmerk..........Nelis.............Tubefreak
Type.................900S.............900S
Bouwjaar..........1993.............1991
Deuren.............3drs..............3drs
Kleur.................Le Mans........Nocturnal
Aanschaf...........21-05-07.......26-05-07
APK verval........12-06-09.......28-06-09
Inderdaad waren we denk ik gelijktijdig op zoek naar een 900, (je hebt las ik bij cuppens naar dezelfde auto's gekeken als ik; die witte 5deurs 900s en een 3deurs 2.1) .
Maar die APKvervaldatum klopt niet meer; is weer een jaartje bij :lol: sinds vandaag.

Plaats reactie