SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 08 jan, 2007 20:51

De Flok schreef:Op zondag zijn de parkings in Den Bosch zelf toch gratis? Misschien het plein bij de Sint Jan? Kunnen we ook meteen een cafeetje in :P . En is er op die parking geen ruimte, dan is er 200 meter zuidelijker nog een parking, die groot genoeg is.
Ehm, volgens mij is het in DB Centrum zelfs op Zondag betaald parkeren... Zowiezo is het op de Parade altijd druk, ook op Zondag, ik denk dat we dan geen 5 saabjes op een rij kunnen zetten voor een fotootje...

En daarbij is het er om de haverscheet koopzondag in DB, dus ff verifiëren...

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 08 jan, 2007 20:54

nelfrikandel schreef:
De Flok schreef:Op zondag zijn de parkings in Den Bosch zelf toch gratis? Misschien het plein bij de Sint Jan? Kunnen we ook meteen een cafeetje in :P . En is er op die parking geen ruimte, dan is er 200 meter zuidelijker nog een parking, die groot genoeg is.
Ehm, volgens mij is het in DB Centrum zelfs op Zondag betaald parkeren... Zowiezo is het op de Parade altijd druk, ook op Zondag, ik denk dat we dan geen 5 saabjes op een rij kunnen zetten voor een fotootje...

En zowiezo is het er om de haverscheet koopzondag in DB, dus ff verifiëren...
Ah oke, ja ik ben er al een tijdje niet meer geweest, en zeker niet op zondag. Dus ik laat het nu aan de locals over :wink:

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 08 jan, 2007 20:54

poehee... je knippert ff met je ogen en er staan opeens 4 pagina's vol.... :roll: een passende titel zou idd wel handig zijn... :wink:
DB is niet echt bij ons in de buurt, maar zal kijken of ik dan kan. Is een zaterdag toch?

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 08 jan, 2007 20:55

dasdaas schreef:Is een zaterdag toch?
Nopez, zondag :wink:

Marter
Geregistreerd lid

Bericht door Marter » ma 08 jan, 2007 21:09

Yep!
Als ik, 11-02, in het land ben (zeer waarschijnlijk wel) kom ik ook! :lol:
Dus lekker een uurtje...anderhalf tuffen om mooi D.B. nog mooier te maken met onze Saabjes :wow:

Aangezien ik D.B. wel weet te vinden maar absoluut geen 'local' ben, laat ik de keus van 'bijeenkomstplaats' aan jullie, die daar wel verstand van hebben, over... :wink:

Groet,
Marter

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » ma 08 jan, 2007 21:13

Even 1 avond niet de computer aangehad, en ze beginnen gelijk een topic over een meeting in mijn geboorte en huidige woonplaats.
Als je een vrij universele en redelijk droge plaats zoekt, zou ik persoonlijk het "Bedrijventerrein Soetelieve"aanbevelen. Daar is namelijk boven alle winkels een vrij groot afdak, zodat je dan mocht het regenen daaronder kunt staan. Helaas hebben ze nog geen terrasverwarmers :lol: hangen, dus voor de warmte moeten we dan zelf zorgen; Ik denk n.l. niet dat ze genegen zijn om die nog te plaatsen voor ons. Als het tijdens carnaval wordt gehouden, is het daar ook rustig.
Voor het geval dat jullie het nog niet begrepen hadden;
Ik ben erbij.

Maarten

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 08 jan, 2007 21:25

Maarten C schreef:Even 1 avond niet de computer aangehad, en ze beginnen gelijk een topic over een meeting in mijn geboorte en huidige woonplaats.Maarten

Duh. En ik mijn vrouw uitleggen dat ik echt de notebook mee moet als we op vakantie gaan... 12 dagen niet op SF kijken, je zou anderhalve dag bezig zijn met bijlezen...

Soetelieve = bij de prénatal en zo? Wel cool inderdaad, als het regent.

Da's ook niet vér van de SAABDealer Nieuwkoop. Is er iemand die daar toevallig zijn SAAB gekocht heeft en goede contacten met de sales-baas heeft? We kunnen proberen ze een koppie koffie te laten sponsoren...

Overigens, bij het provinciehuis is het ook mogelijk droog te staan, en de locatie is wellicht makkelijker vindbaar en waarschijnlijk fotogenieker.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 08 jan, 2007 22:27

De tussenstand:

- Sporthatch
- S@@bman
- taaffert
- nelfrikandel
- maurice1970
- De Flok
- Zaap
- Maarten C
- Whodan

En misschien van de partij:

- dasdaas
- marter

Vul gerust aan!

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 08 jan, 2007 22:30

nelfrikandel schreef:Da's ook niet vér van de SAABDealer Nieuwkoop. Is er iemand die daar toevallig zijn SAAB gekocht heeft en goede contacten met de sales-baas heeft? We kunnen proberen ze een koppie koffie te laten sponsoren...

Overigens, bij het provinciehuis is het ook mogelijk droog te staan, en de locatie is wellicht makkelijker vindbaar en waarschijnlijk fotogenieker.
Ik denk niet dat ze speciaal voor ons de toko opengooien op zondag. Maar je kunt het altijd vragen.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 08 jan, 2007 22:50

taaffert schreef: Ik denk niet dat ze speciaal voor ons de toko opengooien op zondag. Maar je kunt het altijd vragen.
Ze hoeven niet open te gaan, alleen achteraf de drankrekening te betalen :smart: :pepsidrinker: beerchug: :facts:

everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door everlast » di 09 jan, 2007 1:37

op de hoek van de meubelboulevard zit toch een horeca gelegenheid? :idea:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 09 jan, 2007 10:02

ik zal er ook zijn.
Tot dan

Gtr,
Bram

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 09 jan, 2007 10:09

Tilburg e.o. definitief van de baan begrijp ik? Dan sla ik zo goed als zeker over. Dat worden me dan iets teveel kilometers en tijd in een weekend.

HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » di 09 jan, 2007 10:37

Beste allen,

Nog een toevoegen aan het lijstje:
HdL uit Helmond.

Groet,

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 09 jan, 2007 10:43

Margreet schreef:Tilburg e.o. definitief van de baan begrijp ik? Dan sla ik zo goed als zeker over. Dat worden me dan iets teveel kilometers en tijd in een weekend.
Den Bosch is maar 18 Km van Tilburg.
(okee, van de oostelijk kant van Tilburg, van de Racehofjes is het iets meer...)

Plaats reactie